Ready to handle the CIOS TODAY!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Ready to handle the CIOS TODAY!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 23:06

Morgen heb ik dus mijn algemene test van het CIOS, moet om 10 over 11 daar aanwezig zijn, en dan beginnen we om half 12 als ik me niet vergis.

Als 't hetzelfde gaat als volgend jaar dan is de indeling:

Eerst weer die super simpele schriftelijke toets:
"zet de volgende letters op volgorde:
B E C A D

mhzzz... moeilijke..
het is A B C D E toch?? *twijfel twijfel, cause it's TO easy.. maar ja*

Daarna beetje danspasjes na doen van 2 2e jaars meiden Lachen en dan waarschijnlijk stukje evenwichtsbalk, handstand, radslag over de bank, over gespannen touwtje springen, onder touwtje door glijden.

Balgedeelte:
voetballend om paar paaltjes heen, basketballen om paar paaltjes, tennissen tegen de muur, volleyballen en een handbal sprong schot op goal na een 1 2-tje.

Dan krachttesten, beetje sprinten, opdrukken, sit ups, kogelstoten, en dan natuurlijk nog de SHUTLE-RUN (deze MOET ik halen, haal ik hem niet dan word ik sowieso niet aangenomen.. maar lukt wel denk ik, ff 1xtje me helemaal kapot lopen en mag de opleiding doen duss niet zeuren, maar lopen)

en dan uiteindelijk nog zwemmen en dan zit mn dagje er weer op (6 uur later)

Ik ga nu iig naar bed toe, wil morgen wel beetje fit zijn namelijk ennuh, morgen staat hier denk/hoop ik wel dat ik voor mezelf weet dat ik aangenomen ben of nie Schijnheilig (mits de medische keuring dan goed gaat, maar dat zou dan heel onverwachts komen als ik die niet haal.. er is iig niks waar ik last van heb)

doei doeiiiii
Laatst bijgewerkt door Bartje op 10-04-02 08:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 23:08

Heel heel veel succes, je kunt het!!!!!! Haha! Enneuh dansze!!! Knipoog