haar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 16:27

Ik heb dus gister mijn haar geverft. Het was blond en nu is het bruin maar er zit wel een beetje een groene gloed overheen en mijn moeder maar niet snappen dat ik zo voor geen goud over straat ga!
Een meisje uit mijn klas zei dat het zou helpen als ik tomatenketchup in mijn haar zou doen omdat dat het groene zou onttrekken. Zou dit nu echt helpen of is het een fabeltje en zijn er nog andere mogenlijkheden???
Hellup
Het is dus niet echt knalgroen maargewoon een beetje een groen waasje eroverheen.
poedersuiker van mij ook!

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 16:31

Gewoon zeggen dat het zo hoort, dat het supertrendy is en dat het veel gekost heeft ! Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 16:49

ach dat is toch lachen wat kan jou dat schelen, ik zou zo wel over straat gaan... is leuk.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 18:34

ketchup helpt, het rood neutraliseert het groen. Wat voor spul heb je gebruikt? Vaak kan je ook een servicelijn bellen en vragen hoe of wat!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 18:56

Je moet een kleur gebruiken waarin rood zit, dus iets met koper. Stel dat je een doffe kleur gebruikt, b.v. asblond is er een, krijg je een groene gloed.
Wassen met anti roos shampoo versneld kleurverlies.
Je kunt natuurlijk ook een kleurversteviger in een roodtint gebruiken, veel goedkoper en je kan het iedere keer bijwerken.

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 22:21

Je hebt bij de drogist ook die kleine flesjes kleurwater(weet niet of het zo precies heet) dan pak je daar eentje van met een rode tint ...erover heen doen en het groene is even weg...je kan natuurlijk ook een rode spoeling erover heen doen.
Het is vaak zo dat als je blond haar hebt en je maakt het wat donkerder dat je een groene waas krijgt...eigenlijk moet je voor het verven je haar voorpigmenteren dat doe je met een rode verf zonder waterstofperoxide.
Ik heb het ook een keer gehad dat ik een groene waas over mijn haar had is best banketstaaf ik had toen ook teveel gestoeid met verf middelen dus mijn haar was zeer poreus(ik had het trouwens alleen in de punten dus die konden eraf geknipt worden)
Misschien de volgende keer toch een keer naar de kapper? en dan vragen wat voor kleuren ze gebruikt hebben zodat je het thuis nog een keer kan doen.

Wassen met anti roos shampoo kan inderdaad helpen mits je het doet vlak na het verven..en dan een paar keer.
Succes