vraagje: wat voor maandverband of tampons gebruiken jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:25

auw jagges.. met een string rijden heb ik 2 x gedaan.. doe ik echt nooit weer... Ik ga ook niet kapot van mv maar het scheurt inderdaad wel vaak.. en dat zit niet echt fijn... en heb constant het gevoel dat ik doorlek als ik met mv gaan rijden... Mv voelt inderdaad zo klef en onhygienisch.. das een groot nadeel.. KUn ze het niet ECHT ademend maken... dus the big mission moet toch maar plaatsvinden denk ik......

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 19:26

Ben ik dan de enige die Tampax gebruikt? Ik vind die dingen ideaal, hygienisch, makkelijk en pijnloos in te brengen, een paar Nurofennetjes er tegen aan en je merkt helemaal niet dat je ongesteld bent. Je moet trouwens wel wanneer je dat onderste hulsje naar bovenschuift de hele zooi doorduwen tot het niet verder kan, en je lekt echt niet door hoor als je ze om de 3 a 4 uur vervangt. Maandverband vind ik echt Misselijk , klef, warm en smerig.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 00:31

ALTIJD TAMPAX met inbreng huls! Lekker makkelijk en heeeel hygienisch, helemaal bijvoorbeeld als ik de hale dag op stal bezig ben!

candy_ik

Berichten: 359
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 20:55

ik gebruik nix! ben het nog nie geweest! Haha! Haha! Haha!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 21:03

maandverband => always
tampons => OB (mini)

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 23:47

er gaat niets boven TAMPAX tampons, bah voor mij GEEN maandverband alleen asl het niet anders kan, s'nachts gebruik ik libresse goodnight!

je merkt het niet dat je een tampon draagt! het is hygienisch!, handig met die inbreng huls!
bij een maandverband lig je altijd te klooien aan je onderbroek! die dingen liggen altijd scheef of gaan scheef liggen!

nee, geef mij maar de TAMPAX TAMPON!
trouwens, ik wil het nog wel eens vergeten dat ik er een aan heb,hahahahahah na een paar uur kom ik er dan achter, zo fijn zijn die dingen!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 10:52

Allways maandverband en OB tampons..
Tampons gebruik ik eigenlijk alleen met zwemmen. Met paardrijden heb ik nergens last van met maandverband?

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 11:16

ja ik gebruik ook..emn wel tampax...altijd
Voordeel tov de ob-tampons zijn, dat deze in de lengte uitzetten en de ob's in de breedte...daardoor doet de tampax geen pijn met uithalen, ook als ie niet vol zit..
Ik krijg nl. erg rare gedachten als jullie zeggen dat de tampon eerts vol moet zijn, anders doet het pijn. Wat nou als ie maar half vol zit en je bent niet meer ongesteld?? moet ie dan blijven zitten tot de volgende maand?? Blegh. Haha!
Sorry heb nou eenmaal af en toe een vreemde gedachtengang