Karin online?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-01 21:57

Dat moet wel gezichtsbedrog zijn, of Casema bedrog... Net hoe je het ziet... Maar wel heel vaag...

Lau

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 22:46

ojeej karin d'r geest hangt hier nog rond Tong uitsteken
brrr Party!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: yor op 2001-02-04 21:46 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 10:57

Hihi, kan zijn dat m'n huisgenootje dan op bokt terecht is gekomen... Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 11:08

Hee Bokkers! Moest ff een aankomstmailtje naar huis sturen (de boel zit op werk/school dus dan maar via de mail) en dus ga ik natuuuuuurlijk ff bij bokt.nl langs!

Nou, dat was me het reisje wel hoor, 36 uur! Maar ach, duur een paar uur en dan heb je ook wat. Ik zit nu in Orewa, dat ligt ongeveer 30 km ten noorden van Auckland. Als ik over de duinen kijk zie ik de zee, morgen ga ik erheen want ik ben nu veel te moe, over een kwartiertje lig ik echt in bed... Dromen

Heb in 1 middagje trouwens al heeeeel veel paardjes gezien: paardjes vanuit de lucht, paardjes in de wei, paardjes in een trailer, paardjes met ruiter erop langs de weg, paardjes die les hadden in de bak bij een ponyclub... Met dat rijden gaat het dus wel lukken! Lachen

Was nog ff spannend of mijn chaps het land wel in mochten. Die vallen namelijk onder 'equipment used with animals', wat weer onder het quarantainebeleid valt. Daar zijn ze redelijk streng in in NZ en ik had geen zin in een blaffende sniffer dog bij m'n tas. Dus ik met Hema-tasje met daarin m'n ouwe brakke chaps door de douane. Ik begon al een verhaal af te steken in het Engels, ondertussen bekijkt die man m'n paspoort en zegt: "He, kom je uit Nederland?" Pfff... zat net 2 minuten daarvoor nog te bedenken dat ik m'n hele reis nog geen Nederlands had gehoord... Afijn, na een onderonsje in het Nederlands (die man ook weer blij Lachen ) mocht ik gewoon doorlopen met m'n chaps.

Later belde ik naar het hostel om te zeggen dat ik gearriveerd was, ik zeg: "Hi, it's Karin from Holland", begint die vrouw ook in het Nederlands! Woont hier al 23 jaar maar vindt het nog steeds leuk om Nederlands te praten. Wat dat betreft is het dus net of ik thuis ben, maar het weer is dus echt wel een verschilletje van zomer en winter (wat het in het echt ook is, daar is het immers zomer): vandaag was volgens de Kiwi's vrij koud met een graadje of 23 en veel wind. Voor de komende dagen wordt beter weer voorspeld Lachen. Niet om jullie lekker te maken, 't zijn gewoon de feiten... Lachen

Oke, tot zover de update, ik duik mijn bedje in (moet zeggen dat het hier nu wel enorm is afgekoeld...) en spreek jullie later weer!

Kiwi Ka
Party!! Party!! Party!!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 12:14

Hai Karin,

Super dat het weer daar zo goed is en dat men lekker Nederlands praat daar. Het zal je vast wel bevallen en nu maar hopen dat je inderdaad nog flink paard kunt rijden daar.

Veel plezier in elk geval

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 13:27

ooohhhhw dat klinkt al heel erg leuk...Nouja nog iets minder dan 2 mnd en ik ga naar Ameland hopen dat het daar ook zo warm is gnagna

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 13:32

Gaaaaaaaaaaaf!!! Ben best wel errug jaloers Boos! Wil nog steeds naar NZ, al een hele zooi fotos van gezien van een vriendin die daar een tijd geweest is, maar is echt MOOI! Heel afwisselend land, geweldig!

Hee, Ka! Have fun, maar dat gaat jou volgensmij zeker wel lukken Knipoog

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 13:47

Dat klinkt Cool !!!

Zo te lezen kom je als paardenliefhebster wel aan je trekken! Lachen
23 graden...wou dat het hier al zomer was *zucht*
Veel plezier!!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 15:17

hi!

leuk man. Wel grappig dat ze nederlands praten. En Cathy kan oo al nederlands... hihi

Ik wacht met spanning af of je nog eens langskomt...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-01 14:13

ZO he... Ben jaloers, zit hier met mijn stapel boeken en mijn slechte humeur... Grom... Oh, ik ben zo verslaafd.... Niet normaal, maar al 2 dagen niet gebokt (krijg al cold turkey)....

Nog veel plezier he... En lekker genieten van dat weer, hier is het inmiddels ook al een graad of 10..

Laudie

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 15:53

ik had al je berichtjes al gemist. het was ineens een stuk rustiger Boos!

maar goed je bent erweer!

Hoest met je armpjes?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-01 19:07

lees druk druk druk...