oud congierge overleden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

oud congierge overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 12:02

ik had vanmorgen een tentamen wiskunde. voordat we begonnen moest de docent die ons in de gaten moest houden ons even iets vertellen, een niet zo leuke mededeling.
Kees was gisteravond overleden. Hij had kanker, en het ging de laatste tijd niet zo goed meer met m. Ze hadden al wel verwacht dat hij deze week zou overlijden maar toch komt t als een schok.
Kees was begin dit jaar op onze school gestopt met het congierge-zijn. Hij kende elke leerling (die ooit corvee had gehad) bij naam, ook mij, terwijl ik maar 1 keer corvee had gehad. Het was zo'n ontzettend leuke man, altijd in voor een praatje, even een grapje als je overal genoeg van had. twee weken terug was ie nog op school en nu is hij er helemaal niet meer.
ik zal m missen

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:05

Jeetje... erg zeg....
Maar wel lekker ontactisch dat ze dat vlak voor een tentamen vertellen! Frusty

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 17:53

ja inderdaad!! en dan zeggen ze ook nog "Als je er zo kapot van bent dat je je niet meer kunt concentreren op je tentamen en je komt daar na een paar minuten achter kun je je afmelden bij de surveillant, dan kan je je tentamen later inhalen. Daarna kun je naar lokaal blabla en daar word je dan opgevangen". Op zich heel lief en aardig geregeld natuurlijk maar ze hadden het denk ik toch beter aan t eind van je tentamen kunnen vertellen. Niemand is uiteindelijk weggegaan, terwijl er volgens mij best wat mensen in de klas zaten die het erg goed met Kees hebben kunnen vinden (ik ook)

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:17

Ja, maar aan de andere kant wat als je het via via had meoten horen, word je ook niet echt vrolijk van.!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:21

Oh...das kl*tenieuws zeg...en precies voor een tentamen. Ze hadden het ook niet via via moeten laten gaan, maar opzich na hun tentamen kunnen vertellen...ik heb niet zo'n goede band met onze congierge, dat is de grootste banketstaaf (ja..banketst**f dus) op aard...echt niet aardig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:13

Akelig nieuws zeg zo voor je tentamen.
Jammer dat die concierge zo ziek was, zulke mensen kunnen soms heel erg de sfeer bepalen op school. Ik bedoel dat een leuke concierge voor een leuke sfeer kan zorgen. Goede concierges zijn niet zo makkelijk te vinden volgens mij.
Sterkte er mee!