Wie heeft verstand van MSN?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Wie heeft verstand van MSN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 11:17

Ik wil graag weten hoe ik kan voorkomen dat de computer automatisch aanmeld omdat er andere mensen op mijn computer zitten?
Ik wil me dus iedere keer zelf aanmelden met wachtwoord.
Wie weet dit?


[edit:BartVB]Text was een puinhoop geworden om de een of andere vage reden[/edit]

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 11:37

Verward Verward Verward Verward
Bijzondere tekst Fitz!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 11:49

Dat kan je doen, door 1 keer als iemand anders aan te loggen en dan weer uit te loggen. Het is idd bijzonder irri dat dat ding iets doet zonder dat je er controle over hebt. Ik houd daar persoonlijk helemaal niet van.
Dan heb je hem uitgezet en start je outlook op en dan weer, start hij op!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 11:55

In Trillian kan je meerdere profielen opgeven, dan heb je ook meteen ICQ e.d. trouwens en je kan een stuk meer instellen:

http://www.trillian.cc/

Snap overigens niet waarom OUtlook MSN op moet starten, irritant gebeuren. Anyway, dat is ook uit te zetten, is ergens diep begraven in de settings van Outlook..

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 12:12

Ik ben erg benieuwd wanneer je die gevonden hebt dan bart, want ik heb ze niet gevonden...

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 12:15

Als je eenmaal op MSN bent ga dan naar:

->Tools
-> Options
-> klik dan op het tab preferences


Daar kun je je instellingen kiezen dus ook of je aan wildt melden zodra je de computer opstart etc.
Als je inlogt moet je ook ff controleren of het vakje van onthou mijn login etc. op deze computer niet gekozen is.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 12:22

hee idd, ik heb het aangepast!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:56

Bij mij meldt ie me gelukkig ook niet automatisch aan. Scheelt ook wel dat mijn broertje en ik beide msn-en. Haha!

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 17:35

Nou, het lukt me echt niet! Ik heb nu net de instellingen veranderd en computer gereset maar als ik dan MSN aanklik, gaat hij me alsnog automatisch aanmelden.
Dat wil ik dus niet. Het gekke is dat ik me eerst wel altijd moest inloggen met password en nu niet meer.
Ik snap er geen hout meer van, maar daar ben ik dan ook digibeet voor!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 01:27

BartVB schreef:
In Trillian kan je meerdere profielen opgeven, dan heb je ook meteen ICQ e.d. trouwens en je kan een stuk meer instellen:

http://www.trillian.cc/

Snap overigens niet waarom OUtlook MSN op moet starten, irritant gebeuren. Anyway, dat is ook uit te zetten, is ergens diep begraven in de settings van Outlook..


Die kende ik nog niet Lachen Gelijk maar eens even gedownload. Erg handig. Alleen wel irritant dat je alle mensen van MSN opnieuw toestemming moet geven zodat zij je status kunnen zien...zeker wanneer hij voor elke contactpersoon een nieuw venstertje opent, en als je er meer dan 80 hebt...dan klik je je dus het lazarus Haha!