deel 3: mijn nieuwe keuken is (bijna) af!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

deel 3: mijn nieuwe keuken is (bijna) af!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 20:38

Hèhè, het zit er op en de keuken zit er in. Op één schroefje na van een handgreep is alles af. Dat schroefje gooien ze volgende week bij me door de brievenbus, daarvoor ga ik niet weer thuisblijven Haha!. De nieuwe keuken is nog errug wit en schoon, en met cremekleurige tegeltjes. In ieder geval stukken beter dan dat jaren '80-rozebruin met beige tegeltjes dat er eerst in zat (yuk!).

Er zijn geen ruiten meer gesneuveld en ook m'n leidingen zijn heel gebleven. Wel schrok ik me elke keer dood van die boor bij m'n oor, net of ik bij de tandarts zat... Nu nog de hele zooi stofzuigen, aflappen en inruimen, maar dat komt zondag wel. Heb dankzij dit hele gedoe wel weer ff lekker drie dagen overdag kunnen bokken (onvoorstelbaar dat ik tussendoor ook nog m'n werk heb afgekregen Haha! ), volgende week zit ik weer gewoon op m'n werk en dan is het weer gedaan met het gebok. Zal wel weer wennen zijn... Verdrietig

BTW: mijn kat heeft optimaal geprofiteerd van de verbouwing. Vanmorgen werd ik wakker van scheurend karton. Ik dacht dat ze in de keuken met het karton van de keukenelementen aan het spelen was en ben dus niet meteen gaan kijken. Toen ik even later opstond, zag ik in de woonkamer een leeg doosje Kitbits liggen (van die kattensnoepjes dus). Die had ze dus vannacht heel sneaky uit een van die dozen op m'n slaapkamer getrokken. Jammer voor Poezel, maar de rest van de dag heeft ze geen eten meer gehad... Haha!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 22:43

*poezels van tegenwoordig..... t zijn net kinderen Haha! *

Maar we hebben al een diel over die keuken van jou lopen dusssss..... Lachen

enjoy your IKEA kitchen!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 22:45

oh ik leef met je mee, want ja, op 11 maart komen ze onze nieuwe keuken plaatsen...........je kunt misschien wel begrijpen hoe het er nu bijligt, 1,5 week vantevoren............
de stucadoor is bezig dus het hele huis is wit.......
koken??? wat is dat???
magnetron in woonkamer, koelkast in de gang, het lijkt de camping wel....

maar nog even volhouden en dan wordt het mooi!!!!!!!!!!!!!! (als het goed is....)

En dat is nog maar het begin de keuken; daarna is de badkamer aan de beurt. Dan zijn de grootste zaken geweest en gaan we ons richten op de rest van het huis............zucht....