YES!!! De aanhouder wint... Laura rulez!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

YES!!! De aanhouder wint... Laura rulez!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 21:21

hehehehe

Ik weet niet of jullie mijn topics hebben gelezen over de Interpay ellende enzo? (160$ afgeboekt van rekening door hotel wegens niet geannuleerd wat ik wel gedaan had waarna Interpay verkeerde klacht had behandeld 3 mnd lang...)
Na 3 maandne bellen met het hotel in NY kreeg ik 0 op het rekest (gewoon niet reageren he op telefoontjes, mailtjes en brieven, stelletje losers) Toen Interpay geprobeerd en die hebben dus een stomme fout gemaakt in de behandeling van mn klacht. Als dat niet gebeurd was had ik naar mn centen kunnen fluiten, maar nu had ik iig iets om over te klagen... Ik heb een aangetekende brief gestuurd aan de directie dat ik compensatie eiste wegens ernstige nalatigheid van hun kant en overschrijding van tijdslimiet waardoor ik niet op een andere manier mijn gelijk kon halen....

En wat denk je? Vandaag krijg ik de brief binnen dat ik gelijk heb en dat ik schadeloos gesteld wordt (oftewel, ik krijg de hele som van 160$ terug!!) Op zich had het hotel best gelijk hoor en had Interpay me inderdaad niet kunnen helpen maar ik heb nu lekker mn centen terug. Tja, even dreigen met juridische stappen...

I rule! Haha! Echt waar hoor... na mn 3 maanden in Amerika heb ik de verzekering de helft van mijn onkosten laten dekken wegens het gedoe van 11 september (daar flink achteraangezeten omdat ze me eerst ongelijk gaven, uiteindelijk het hele bedrag (fl800) teruggekregen Haha! waaronder de duurste taxi 'Golden Limo' Knipoognaar de luchthaven, diner daar etc... ) en de reisorganisatie maar even een klachtenbrief geschreven waarna ik een lange excuusbrief reeg en 250DOLLAR compensatie. Zo... Haha!

Iemand nog juridische/geld probleempjes? Hehe wat ben ik toch een verwend nest. Als ik iets in mn kop heb heb ik het niet in mn achterwerk, en dat zullen ze merken ook!! Wacht maar, denk dat ik een nieuwe carriere ga beginnen als vrouwelijke Pieter Storms ofzo Extreme duivel Geldwolfje? Nee hoor valt wel mee. Ik hou gewoon van instanties die je van het kastje naar de muur sturen en dan als je bij de directie aanklopt met stevige praat bieden ze je op hun knietjes verontschuldigingen aan hehehehe en nog een leuk bedragje ook. Altijd welkom Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 21:27

Lees mijn bericht over de Amicon... Heb 2 mnd moeten zeuren om 100 piek die ik van hun kreeg (had rekening en alles opgestuurd). Hebben ze nog verkeerd gemeld (aan mijn moeder), maar wel naar mij overgemaakt. Vervolgens zijn ze erachter gekomen dat ik eigenlijk niet verzekerd was over die periode (toch zo'n 500 piek geclaimd bij hun), en nu willen ze zeker hun geld terug... Naja, ik ben nu braaf formulieren aan t invullen, kopietjes maken en andere zooi. Mijn geld krijgen ze niet! Wel opvallend was dat toen ik *** (dreigde, whatever, mijn NL is beneden peil) met het storneren van mijn premie (elke maand), dat ze gelijk mijn geld overboekten! Schijnheilig Vinden ze nl niet leuk, kost ze veel tijd & geld om dan weer een machtiging te krijgen... Hahaha, dat weet ik nog van mijn WNF tijd, storneren is het ergste dat je ze kan doen.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 21:51

haha leuk he zulke instanties. wat ze allemaal standaard hebben is dat ze je zo lang mogelijk aan het lijntje houden, totdat je denkt 'laat maar' Dat doe ik dus niet meer en ik bel iedere week standaard naar zo'n instantie... als ze mn klacht op een laag pitje zetten tsja maar ik blijf ze zolang lastig vallen tot ze denken 'niet zij weer'en als de wiedeweerga mn klacht bekijken om maar van me af te zijn Haha! Overigens helpt het ook als je telkens vraagt met wie je gesproken hebt en die namen opschrijft. Doet zoiemand je dan een toezegging, tijd, datum enzo erbij vermelden en allemaal bijhouden. Had ik vandaag ook met die Interpay muts die ik aan de lijn had, die zei 'ja uw brief hebben we behandeld, omdat u wij u verkeerde informatie .... (stilte)... pardon dat formuleer ik verkeerd. Tegenstrijdige informatie blabla...' Ze weten dondersgoed dat je ze daarop pakken kan volgens mij. En mochten ze wel heel snel reageren (zoals de reisorganistaie die binnen een week antwoordde en uitgebreide excuses met slijmbrief en aanbod stuurde) die kan je zelfs nog proberen om meer bij los te peuteren want dan weten ze best dat ze heel fout zitten (jammer dat ik zo genoeg had van dat gedoe anders had ik dat nogwel geprobeerd Extreme duivel )

Al je correspondentie met kopietjes en datum bewaren, hun brieven bewaren, en dan met brief op hoge poten aangetekend naar de directie versturen, heeft mij best geholpen. Misschien een goede tip voor anderen die vastlopen bij die leuke instanties die Nederland rijk is Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:01

Hehe. de aanhouder wint....
Hartstikke goed Laura! Lekker puh aan Interpay en al die anderen!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 22:07

en het mooie is dat al mijn 'super svolwassen collega's' (lees, 30 jaar ofzo) zoiets hadden van 'wie denk jij dat je bent om als 19jarige student van de Directie van Interpay compensatie te claimen? Die ligt daar echt niet wakker van hoor'

Wel dus. Lekker puh. Eat that Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, Brandje_04, Condor, Dimphyl, Femke_Tweety, Foreverkliek, furious, GrapeshotBot, Hootje, Iejoorr, Lalladidoo, larissa96, Lizzy__87, Petra_O, ReneeMonty en 167 bezoekers