3e keer rijexamen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

3e keer rijexamen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 12:32

Nou ja, dit was de beste tot nu toe...
Ik was niet echt zenuwachtig, en de examinatrice bleek paarden te fokken en een hekel aan arabieren te hebben. Dus de hele rit over paarden gepraat. Ik had een beetje slordig gereden, fietser geen voorrang verleent (kon ik me niet herinneren), maar.... Ik was lekker wel geslaagd!
Kwam de gementorde examinator van de vorige keer ook tegen (na m'n examen) en die is nu volledige examinator. Eikel! Nah goed, ik naar huis, naar de gemeente roze papiertje gescoord (22 eurotjes). En lekker met mijn mams auto naar huis.
Thuis hadden ze voordat ze de uitslag wisten al taart gehaald. M'n moeder had een kaarsje aangestoken en de hele tijd laten branden (met een briefje erbij: niet uitblazen). Na de taart in m'n eentje naar m'n werk. Zat ik toch een partij te grijnzen, maar goed, ik heb nog steeds geen brokken gemaakt, alleen 1x (op een rotonde) m'n knipper niet uit gedaan, maar hey, who cares!

Zo maar weer eens taart halen voor de folks hier, en dan niet drinken, want ik moet nog rijden! *LOL* *big smile*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 12:35

vandaar dat het zo rustig op de weg was in en rond utrecht. iedereen bleef binnen omdat jij daar onverantwoord rondreed Haha! Haha! Haha!


*typmiepfout*
Laatst bijgewerkt door Mytens_oud op 13-02-02 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 12:35

Van harte gefelicibokt. Driemaal scheepsrecht he. Blij voor jou, minder voor mezelf, dat jij nu ook de lokale wegen onveilig mag maken. Chapeau!!!!!

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 12:53

Gefeliciteerd!

:evaw:

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 12:56

Gefeliciteerd meid!
Goed gedaan!!!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 13:26

Party!! Party!! Party!! Gefeliciteerd!!!! Party!! Party!! Party!! Nu dus veel meeten nu je zelf kan rijden? *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 13:33

Gefeliciteerd, goed gedaan!
Nu kun je de weg onveilig maken... }>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 13:35

en over een jaartje m'n e, en dan over 10 jaar ofzo m'n a, als ik alle ellende van de vorige keren vergeten ben!

Lijkt me zo stoer om op 2 wielen overal tussendoor te crossen, voorlopig mag ik alleen nog maar achterop, maar da's net zo gaaf!

Ik begon trouwens al te tuttebollen bij het CBR, oeps, maar goed, ik ben lekker toch geslaagd! En als ze wat te z**ken hebben... don't blame me, ik heb een rose papiertje,d us ik doe het zo legaal als maar kan! }> Heb lekker overal 10 km te hard gereden net! Puuuuuuh! Schijnheilig Nu nog lekker met mijn vader's auto hele einden rijden, dat is zo'n heerlijke diesel... Die van mijn moeder is echt opgefokt, zo'n clio kreng, wel lachen *scheur*. Wel heel braaf bij stoplichten etc wachten tot ik verder mag, want ze flitsen je hier echt helemaal naar, best balen, maar goed...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 13:46

heeeeeeeeeey gefeliciteerde ik had het ook de 3de keer en die elende vergeet je wel tot je voor je E mag afrijden brrrr ik weet het zeker ik doe noooooooooooooit meer examen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 13:48

Heeej super!!
nu kun je dus ook mooi heel veel in A gaan meeten(of naja eigenlijk alleen mij bezoeken!! Haha! )
Hopen dat ik het de volgende keer ook haal.... morgen nog een keer theorie (belachelijk dat dat maar beperkt geldig is... tss!!) maar daar maak ik me niet zo druk om. Vorige keer ook in 1 keer gehaald met 0 fout Pling

Je schrijft het trouwens wel net alsof je weer gezakt bent... dacht echt ow nee niet weer!!!
Laatst bijgewerkt door Dorée op 13-02-02 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 13:50

hey
gefeliciteerd hoor

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 14:34

Gefeliciteerd!

Ennuh... 3x valt vergeleken met mij HEEL erg mee hoor! Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 15:50

Hartstikke fijn voor je.

Nu zeker hard gaan sparen voor een eigen auto!!

Ik bok, jij bokt, Ik heb geboktet.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 16:10

Hey, wat goed zeg!! gefeliciteerd!!! Party!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 16:42

Gefeliciteerd!!!!!!!!! Party!!

Kom je zeker wel snel een keertje weer onze kant op crossen? Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 16:52

crossen dekt de lading nog niet hoor! Haha!
Ik ben die diesel lesauto gewend, nou, mijn mams karretje gaat echt tig keer zo snel. Trekt op van hier tot Tokyo in 3 sec, en scheuren dattie doet, heb ik geen ouwe kranten meer voor nodig!
Echt heel erg veel te hard heb ik nog niet gereden, maar dat is ook niet de bedoeling. Heb ook al tig keer mijn lieve roze papiertje uit m'n tas gepakt en m liefkozend gestreeld! Tong uitsteken
Voel me echt heel Cool in mn eentje in de grote boze buitenwereld die 'verkeer' heet! Vork Koe
Moet ook nog ontzettend aan het idee wennen dat ik gewoon legaal aan het rijden ben (schrik me de *piep* als ik politie zie)... En dat mijn moeder haar autotje aan mij toevertrouwt, das wel zó gek! Party!!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 16:53

gefeliciteerd !!! Party!!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 16:56

Toen ik mijn rijbewijs net had had mijn broer een briljante opmerking:

"Goh, er staan wel veel kruisjes op!"
Tsja, die datum achter B valt ook minder op dan alle kruisjes achter A, C D en E.... Vond ik niet zo lief van mijn broer...

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 17:06

Die opmerking had ik zelf al gemaakt, vandaar mijn voornemen om de rest ook maar met data op te vullen. Ziet er wel toffer uit!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 17:57

Hahaha dat wil ik ook, eerst maar E, maar dat laat mijn bankrekening voorlopig niet toe Boos!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 20:14

Hihi, echt weer een Laui-topic! Gefeliciteerd meis!!! Nu nog een keertje naar Lunteren toerijden hoor!!!! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 21:30

YESSSSS!
Gefeliciteerd!

Maar de volgende keer wel wat positiever beginnen hoor!
Ik dacht bij de eerste regels dat je gezakt was!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 21:37

Ik had een sms-je naar mijn baas gestuurd, om te zeggen dat ik dus later kwam, maar dat hij zich geen zorgen hoefde te maken (dat ik in een boom zat ofzo).
Had hij niet gehad, maar nog leuker: het smsje kwam vanmiddag om 3 uur... Zit ik in kantoor, hoor ik opeens keihard *piep*piep* schrik me t leplazerus. Zal haast wel dat sms-je geweest zijn... Haha!

Ik wilde ook mijn ouders bellen, maar toen crashte mijn foon... Toen dacht ik: nou, die zien me vanzelf wel verschijnen. Had mijn moeder al zo'n gevoel dat ik geslaagd was (heeft ze tot nu toe elke keer juist gehad met theorie, met praktijk, maar ook met mijn schoolexamens). Mijn vader had al taart gehaald, en ze waren bezig met onwijs machtige chocolademousse te maken. 't Was net m'n verjaardag!

Ook gelijk superblije mailtjes verstuurd naar mijn broer en zus (het is roze en het scheurt over straat... je lieve kleine zusje)... Heb zoveel lol gehad, echt waar! *LOL* Alleen mijn rijbewijs-zoen-actie vond mijn familie niet zo leuk. Ik dacht: wat een overwinning, nou ga ik m zoenen voor de foto (doen al die sporters ook met hun trofeën), maar helaas... Ik was de enige die dat grappig vond! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 01:50

Whaaaaa!!! Gefeliciteerd!!! Ik moet over 6 daagjes, dus zit mezelf hier achter m'n pc'tje al lekker op te naaien....

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:34

Gaaaaf eindelijk zeg heerlijk. Maare jullie hebben het denk ik weinig over arabieren gehad haha. Wat fokte zij dan Verward .

Nu hoop ik nog ooit te beginnen met dat roze krengetje. Tja vaak gaat het geld helaas ergens anders aan op (paard, vakantie).

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, brennie85, Capriootje, GrapeshotBot, JustMyZtje, MarJon, Meliaforever, mokkaboon, YandexBot en 199 bezoekers