Hier draait je maag van om.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 11:35

Ik heb toch heel wat honden gezien die er verschrikkelijk uitzagen, maar zoiets heb ik nog nooit gezien.
Zo is er bij mij ooit een keer een hond aan komen wandelen en die was ook zo broodmager (niet zo erg als Max gelukkig). Ik heb haar toen mee laten eten met mijn honden en de volgende dag heb ik ze naar het asiel gebracht. Wat er van haar terecht is gekomen weet ik niet, maar ik heb in ieder geval m'n best gedaan.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 17:07

ja in het blad dier had ik ook die bouvier gezien echt zielig man!!!!!!!! ik zou echt nooit iets met me beesten kunnen doen. die mensen die dat doen moeten ze eens goed aanpakken en dan ook echt aanpakken. dus niet een kleine boeten ofzo Boos!

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 17:10

Dat er nog mensen zijn die dieren zoiets aandoen! Belachelijk gewoon! Hier kan ik totaal geen begrip voor opbrengen en als ik zou weten wie dit op zijn geweten had, dan mocht diegene hopen mij niet tegen te komen! Boos!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 02:07

Nog even een update betreft Max: wederom van het hondenuitlaatkleppie.

Wij hebben uitgebreid kontakt gehad met de politiehondenbrigade van Gouda en ik kan u dan ook schrijven dat de daders van dit verschrikkelijke drama reeds gearresteerd zijn.
De politie verzekerde ons dat deze mensen hun straf niet zullen ontlopen en ze zitten dan ook in hechtenis.
Deze zaak komt uitgebreid aan de orde in ons volgende clubblad en verder zullen we een speciaal meldpunt openen voor dit soort onbegrijpelijke misdrijven.

Nou ja: de politie heeft in ieder geval de oogjes een
beetje geopend, zo te lezen.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 02:32

Op de site kijk ik liever niet, kan niet zo goed tegen dat soort beelden, maar wil natuurlijk best een petitie tekenen. Maar goed, dan vraag ik me eigenlijk ook af wat voor zin het heeft. Wat heeft die hond aan handtekeningen?

Even voor degenen die nachtrustproblemen hadden, het kan ook anders: Banjer kwam ca 7 jaar geleden bij mij. Woog 30 kg, helemaal kaal en onder de bijtplekken.. Ze is inmiddels 17, weegt weer gewoon 16kg en heeft weer een heerlijk vachtje Lachen
Laatst bijgewerkt door batje op 09-02-02 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 16:52

Batje: deze hond heeft niets meer aan de handtekeningen, maar de honden die dit soort dingen nu nog meemaken of er de dupe van zijn wel.
Misschien dat de wet tav dierenmishandeling mede hierdoor veranderd kan/gaat worden. Ik ben nu aan mijn 5e petitieblad bezig, want hoe meer er tekenen des te beter.
Volgende week krijg ik ook een hond in huis die door omstandigheden niet meer bij de oude eigenaars kan blijven, zo kan het ook. Daar hoef je je hond niet voor uit te moorden.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 21:02

Jemig, dan ben je echt niet goed in je bovenkamer.

Gadverdamme, dit vind ik echt heel sneu.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 12:11

Ok, als de handtekeningen naar een instantie gaan die er wat mee kan, kan ik ook een paar velletjes meenemen naar de plaatselijke dierenwinkel.

-edit- ik zie al een adres staan waar het heen kan -edit-

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 17:10

Ja, hoe meer krabbeltjes hoe beter....

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 15:46

ik snap niet dat er mensen zijn die dit een dier aan kunnen doen,
gewoon ziek zijn ze bah. Huilen

Jara is the best!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bolletje29, Eilish, Facebook, GoogleAdsense, lastig, Manieki, Suliko, Varekaj en 152 bezoekers