Dames: Borstvergroting??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Zou je een borstvergroting overwegen?

Ja, als ik genoeg geld had... zou ik het misschien wel laten doen
12 (100%)

Totaal aantal stemmen: 12


Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:41

Esmee schreef:
oke!!! Lovers Als je het hele topic leest, kom je verschillende reacties tegen die zomaar geplaatst zijn zonder het idee te hebben dat je mensen kan kwetsen! ik kan daarop heel fel reageren! Maar ik probeer het zo neutraal mogeljik te houden, maar soms lukt het niet altijd! Haha!


En ik sluit me hierbij aan Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 14:18

Wie nog wat wil, mag het hebben...
Ik wil geen vergroting maar een verkleining graag.. maar dat doen ze niet, want ik moet eerst afvallen....

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 15:28

Malle Babbe schreef:
ik vind het zoo stom dat er gezegd worden dat siliconene nep zijn!!!
ja het is idd nep als je ineens van een A naar een F gaat , maar niet als je maar een cup omhoog gaat hoor.
een vriendin van mijn moeder had echt "velletjes" totaal geen borst , ze was altijd depresief en zo. nu heeft ze afgelopen november siliconen laten inplateren en ze is zoo mega vrolijk , durft weer strakke truien aan , enz.
En het ziet er uit als echt , als je het niet zou weten dat je gewoon denken dat het haar "eigen " borsten zijn


Nep is nep of je nou van a naar f gaat of van a naar b, nep is nep! Het gebeurt, of hetm oet gebeuren, het klinkt hard maar er gaat het zelfde inhoor alleen je gaat ene paar maten groter!

Het ziet er idd niet uit als nep, alleen het voelt iets harder aan. En met slapen op je buik is het weird! Maar dat went!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 15:41

jij bedoelt Lolo ferrari? die leeft al niet meer maar goed....
Ja maar het is allebei nep, hoe je het zit is anders het is bij mij net zo goed nep als bij haar! Maar de achterliggende reden is anders!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 18:31

Prima schreef:

Er bestaan toch ook piemelvergrotingen!




Ha Prima!!
Ja, wat jij wil hoor....



Maar ik vind het echt niet belangrijk of de borsten van een vrouw nou wel of niet groot zijn. Liever kleine als grote denk ik! Het lijkt me voor een vrouw echt niet prettig om grote borsten te hebben!
En als ze er geestelijk problemen mee heeft zou ik er echt geen moeite mee hebben als ze ze laat vergroten. Of verkleinen.

Wat ik wel afgrijselijk vind is jongens met een A-cupje!!! Was laatst in het zwembad, en zag er weer eens een paar lopen! Blij dat ik dat niet heb... Je mocht toch niet topless in het zwembad?? Haha!


Frank

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 00:45

In sommige gevallen kan ik me voorstellen dat je er iets aan wilt laten doen. Bijvoorbeeld wanneer je door borstkanker je borsten moet missen en je daardoor niet totaal "vrouw" meer voelt. Of als je van nature hele kleine borstjes hebt en je daar totaal ongelukkig mee voelt. Als je maar goed over de risico's en consequenties nadenkt.

Ik zelf zou het nooit doen. Ik heb al een maat D en dan nog groter? Dan kan ik mijn tenen helemaal niet zien (nu zit mijn buik een beetje in de weg). Ik vind grote borsten best wel eens lastig (als ik geen juiste BH aan heb, dan krijg ik giga-rugpijn) en bloesje zitten me vaak te strak over de borsten (dan gaan ze piepen, bluh!). Aan de andere kant staat het met een strak truitje best heel leuk. En in mijn trouwjurk kwamen ze ook prima van pas....

Soms zie ik wel eens leuk bh'tje en dan zitten er van die stomme kussentjes in, echt takke-dingen. Maar ja wel weer een eenvoudige oplossing om iets gevulder te lijken!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 11:48

Clautje schreef:
sorry sorry, verkeerd gelezen
je had dus een
verkleining
gedaan.... Frusty

nee ik heb geen verkleining gehad
ben 10 kilo afgevallen en gaat je cupje wel hard hoor! Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 20:19

sorry mensen het was echt niet mijn bedoeling hoor! Lips are sealed Lips are sealed

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 14:08

ik zelf heb een c-cup(eigenlijk moet ik over op een d-tje maar ik zit nog in de onkenningsfase Haha! ), het liefst zou ik ze wat kleiner willen hebben, ze zitten met sporten in de weg, je word er voortdurend op aangekeken door andere mensen, voornamelijk het andere geslacht(sorry guys).
op zich is mijn maat niet zo groot maar ik ben zelf maar 1,68 en heb broekmaat 34/36 en dan vallen m'n borsten een beetje buiten proporties!
dus een borstvergroting is voor mij niet van toepassing, als je niet zulke littekens over zou houden van een verkleinig zou dat voor mij misschien een optie zijn.

mijn vriendin echter had vroeger een b-cup maar na haar 2 kinderen is dat terug gegaan tot een a-tje en die heeft daar persoonlijk heel veel problemen mee gehad en ze heeft na twee jaar besloten om een borstvergroting te nemen, ze is hier zo door op geknapt. ze heeft nu geen hele grote borsten maar gewoon een goed gevulde b net zoals ze vroeger had en is hier psychisch zoveel sterker in haar schoenen komen te staan.
voor dit soort mensen is het denk ik echt een super uitvinding en een hele goede oplossing en ik weet ook wel dat je je zelfvertrouwen uit jezelf moet halen en niet uit een stel silicone opvullingen maar ach als zij er zich nou zoveel beter van gaan voelen!!

ik vind bovendien dat het heel moeilijk te beoordelen is voor een buitenstaander wat de beweegredenen zijn voor iemand om zoiets te doen, je hebt natuurlijk mensen die altijd naar iets blijven zoeken en gewoon nooit vrede kunnen hebben met hun lichaam, wat ze dan ook allemaal al niet veranderd hebben, deze mensen kunnen denk ik beter psychische hulp zoeken.

dreiklange

Berichten: 137
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: alkmaar

Re: Dames: Borstvergroting??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 18:57

hmmm veeeels te duur maar mis
en ik ken iemand die kan niet eens rennen omdat ze zzzzzzoooooooo grooooooooooooooot zijn
duz en je kan er niet mee paardrijden en je veters niet strikken!!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 20:57

ik heb als ik al moet kiezen zou ik eerder een verkleing dan een vergroting doen maar zelfs dat,
ik heb nu 80 e maar staat prima in verhouding met mijn "ronde" heupen en de rest van mn figuur.
Alleen met het sporten he (eerst 5 lagen om t zorgen dat je behoorlijk kan doorzitten).
Ik snap wel dat het mensen dwars zit en als ze er gelukkig van worden moet je het vooral doen.
Wel vind k het onzin om t zeggen ik heb grote tieten en jongens kijken er alleen na. Heel veel jongens kijken er toch wel na niet omdat ze klein of groot zijn maar gewoon om je t bekijken komen ze er langs!!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Re: Dames: Borstvergroting??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 23:35

dreiklange schreef:
hmmm veeeels te duur maar mis
en ik ken iemand die kan niet eens rennen omdat ze zzzzzzoooooooo grooooooooooooooot zijn
duz en je kan er niet mee paardrijden en je veters niet strikken!!


Er bestaat ook nog zoiets al sverzekering die het 9 van de 10 x vergoed.... oke er zijn gevallen waarin het niet vergoed wordt! (zoals bij mij, maar dat komt door die klote medissch adviseur van de verzekering!)