Dienstmededeling: Nieuw forum, De Stapmolen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
teun

Berichten: 544
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 00:06

Yep, daar sluit ik me nou eens helemaal bij aan.
Ik keek net op de ledenlijst, waar ik nog steeds niet ben voor "goedgekeurd" Gaaaap Gaaaap en zag daar namen op voorkomen die op de door BartVb bedoelde topics nog nooit zijn voorgekomen.
Conclusie, iedereen zal zich straks aanmelden voor de Stapmolen.
Met als gevolg 2(twee) forums voor slap gezever????

Slapen Slapen

De mens is net een prullebak, trap op z'n teen en zijn mond gaat open.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 00:11

kayla schreef:
ik snap niet zo goed waarom je je hiervoor speciaal moet opgeven? hij kan toch wel gewoon standaard op de forumlijst? als je het niet wil lezen, kijk je er gewoon niet. uiteindelijk maakt het toch geen verschil, want waarschijnlijk zal iedereen zich wel aanmelden, al was het alleen uit nieuwsgierigheid. en waarom wordt het in hemelsnaam gemodereerd door een heel peleton van moddies??


Ja dat vind ik eigenlijk ook...ik vind het hele aanmeldgedoe nergens voor nodig. Je kunt dit forum dezelfde rechten geven als elk ander forum, aangezien toch iedereen er op kan komen vanaf het moment dat ze goedgekeurd worden. Bespaar jezelf de tijd en moeite om al die mensen goed te keuren Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 00:16

teun schreef:
Yep, daar sluit ik me nou eens helemaal bij aan.
Ik keek net op de ledenlijst, waar ik nog steeds niet ben voor "goedgekeurd" Gaaaap Gaaaap en zag daar namen op voorkomen die op de door BartVb bedoelde topics nog nooit zijn voorgekomen.
Conclusie, iedereen zal zich straks aanmelden voor de Stapmolen.
Met als gevolg 2(twee) forums voor slap gezever????

Slapen Slapen


Met dat verschil dat De Stapmolen vooral bedoeld is voor topics die de regels overtreden, oftewel de afgekeurde topics. Het maakt niet uit van wie ze zijn of van welk forum ze komen.
Die bokkers die zich niet willen bezighouden met dit soort topics hoeven zich dus niet aan te melden, bij hen komt het forum dus niet in beeld. Daarom is er voor gekozen om bokkers de mogelijkheid te geven zich aan te melden. Dat 'goedkeuren' is iets dat daarbij hoort, ligt aan de software. Zodra je je aanmeldt, wordt je goedgekeurd, er zijn verder geen eisen of voorwaarden.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 00:22

Ik vind het aanmelden wel fijn. Hoef namelijk niet zo nodig in het geruzie, geroddel enz te zitten.
Als je het een forum zoals alle andere maakt is het een onderdeel van Bokt, nu is het meer een apart forum waar je écht voor kiest aan mee te doen.
Bovendien schrikt het zo nieuwe gebruikers niet af, omdat ze geen (minder) geruzie op de site zullen zien.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-02 02:01

Het doel is niet eens dat mensen 'meedoen' aan het forum, het is alleen dat je op die manier ziet waar je topic heen is als dat topic iets negatiefs deed voor de sfeer van Bokt. Dus puur om te kijken, is niet de bedoeling dat het forum gebruikt wordt als een 2e Algemeen of 2e Kippenhok.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 11:04

BartVB schreef:
Dus puur om te kijken, is niet de bedoeling dat het forum gebruikt wordt als een 2e Algemeen of 2e Kippenhok.

Dan is het niet zo slim dat je daar nieuwe topics aan kan maken. Of zie ik het nu verkeerd? Verward

Eigenlijk moet ik me er ook helemaal niet mee bemoeien.. Tong uitsteken

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-02 11:06

Mwoh, we willen niet meteen alles dichtzetten.
Maar als de huidige setup niet bevalt dan kunnen we dat alsnog doen.. Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, luuntje, Telpeva, YandexBot en 194 bezoekers