huisvrouw van niets

Moderators: Dani, Muurp, Murthul, Leo

MirandaB

huisvrouw van niets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 12:10

Ik ben echt geen huisvrouw.. Rolleyes Heb er echt een schuft aan.. Beneden verdieping wordt aardig bijgehouden maar Boven Bloos ..
Nou is manlief ook niet zon huisman maar gelukkig storen we er ons beide niet aan .Todat....
Vandaag heb ik me echt mijn oren van mijn hoofd geschaamd.
Zit lekker thuis..Manlief belt op.. Ben je thuis.. want de cv monteur staat voor de deur.. Ik kijk naar buiten.. nee hoor staat niemand..

Dus manlief nog een keer bellen.. Ik had een afspraak om 1 uur.. en of het eerder kon.. Nu dus..
Ik was die hele afspraak vergeten en boven was er dus echt een bom ontploft.. Badkamer al weken geen doekje gezien Bloos
Dus snel deuren van alle slaapkamers dicht.. Maar vergeten dat hij ook warmwater moet controleren..
Wij zijn echt sloddervossen boven en overal ligt wat aan kleding..
Elke dag schone kleren geeft hopen was... In badkamer en alle slaapkamers (rommelkamers en washok..)..
Man was weg en ben gelijk aan het soppen geslagen Cool
Zijn jullie als paardenvrouwen ook van die slechte huismutsen..
Knipoog

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Gast858

Re: huisvrouw van niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:11

Ik heb een werkster! Haha!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 12:15

Die wil ik ook.. maar ik heb ook 3 honden.. en ik moet dan wel iemand hebben die daar ook mee om kan gaan... en die liggen niet voor het oprapen..

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:21

Ik ruim altijd alles achter me op, dus was en dergelijke blijft nooit liggen.
Dat scheelt al een hoop rotzooi.
Verder ren ik 3 keer in de week met een stofdoek en stofzuiger door t huis, kost een klein half uurtje maar dan is t weer redelijk netjes.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:29

Ik wil alleen zoveel zeggen: Ik word in mijn volgend leven zeker geen huisvrouw meer Lips are sealed .
Ik heb overgens wel een man die zich er mateloos aan stoort Clown !)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds zo erg ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/
"Als vandaag voorbij is ben je weer een dag verder"

_Priscill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:30

ik ben nog geen huisvrouw.
maar ben wel heel slordig en ruim echt bijna niets op

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:31

Ik wil best wel full time huisvrouw zijn hoor.
Nu doe ik alles, naast 40 uur werken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:33

Ik sluit me aan bij Samantha.. (nou ja, doe ik niet ALLES, maar wel veel....)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:33

Meld zich...ook geen huisvrouw. Met dat verschil dat ik alleen woon, dus niemand heb die zich er aan stoort. Maar als ik wel visite verwacht is het dus paniek...loop ik ook als een gek door de flat te sjeezen, dicht tegen overspannen zijn aan *LOL*

Je suis Charlie.

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:34

Ik zorg wel dat het altijd schoon is bij ons( ook al heb ik daar ook een hekel aan), maar opgeruimt is het bij ons niet altijd Bloos .

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:36

Ik ben een echte schoonheids-fanaat.
Vroeger bij mij thuis was het werkelijk waar een T*RINGZOOI, altijd.
Wilde ik vroeger een vriendinnetje meenemen moest ik dat ruimschoots van te voren aangeven zodat de gang naar mijn slaapkamer doorgaanbaar was.
Nee, dat was echt verschrikkelijk.
Het was niet zozeer dat het "vies" was, maar meer gewoon echt een rotzooi.
Toen we later een hond kregen werd het nog veel erger. Stofzuigen?!? Nee, één keer in de week was vaak zat met twee katten en een hond.
Toen ik samen ging wonen heb ik daar echt een tic aan overgehouden.
Jij kan bij mij elk moment van de dag binnen stappen en dan vindt je nog geen haartje van één van mijn 4(!) honden.
Wat dat betrefd ben ik mijn moeder dankbaar.
Door haar slordigheid ben ik (misschien wel extreem) netjes. Haha!
Alleen denkt mijn man daar anders over. Het is bij mij ook zo dat alles z'n vaste plek heeft. En o wee durf het eens een cm anders neer te zetten, ik zie het gelijk en kán nogal eens "heftig" reageren. Bloos

Ingsannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:37

Ahum, ik ben ook een huisvrouw van niets.. Maar goed ik werk full-time, ga naar de paarden... Zou echt niet weten wanneer ik het huishouden moest gaan doen hahaha.. Heb er trouwens ook een hekel aan vind het echt een noodzakelijk kwaad...

En ach als je man er ook in kan leven dan denk ik who cares...

Spotted Beauty & Sarabie
Onze Appaloosa & Haflinger
Sillie & Ravie zijn niet meer....

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:38

Dat van dat alles een plek heeft heb ik ook. Erg is dat he?
Ik heb ook altijd als er bezoek is, en ze zitten te knoeien ofzo, dat ik me moet inhouden om er niks van te zeggen. Haha! Soms zie je ze dan kijken van ojee ze heeft t gezien.

ArabeskJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:51

Schijnheilig
ehm stofzuigen 1x in de 2 weken... ik werk met het opstapel systeem. Laat het een berg worden en dan in één keer opruimen Clown zie je tenminste nog resultaat van je werk Haha!

Kom gezellig over hoeven kletsen op de faceboekgroep natuurlijk bekappen
natuurlijk bekappen en gebitsverzorging in Noord-Holland:
http://www.jantineleeflang.nl

Quellian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 13:00

Ylana schreef:
Ik ben een echte schoonheids-fanaat.
Vroeger bij mij thuis was het werkelijk waar een T*RINGZOOI, altijd.
Wilde ik vroeger een vriendinnetje meenemen moest ik dat ruimschoots van te voren aangeven zodat de gang naar mijn slaapkamer doorgaanbaar was.
Nee, dat was echt verschrikkelijk.
Het was niet zozeer dat het "vies" was, maar meer gewoon echt een rotzooi.
Toen we later een hond kregen werd het nog veel erger. Stofzuigen?!? Nee, één keer in de week was vaak zat met twee katten en een hond.
Toen ik samen ging wonen heb ik daar echt een tic aan overgehouden.
Jij kan bij mij elk moment van de dag binnen stappen en dan vindt je nog geen haartje van één van mijn 4(!) honden.
Wat dat betrefd ben ik mijn moeder dankbaar.
Door haar slordigheid ben ik (misschien wel extreem) netjes. Haha!
Alleen denkt mijn man daar anders over. Het is bij mij ook zo dat alles z'n vaste plek heeft. En o wee durf het eens een cm anders neer te zetten, ik zie het gelijk en kán nogal eens "heftig" reageren. Bloos

Bij mij is het precies andersom! M'n moeder is echt vréselijk netjes, ik ben echt een sloddervos... 1x in de 2 weken ga ik al een gestoorde aan het werk met een doek, dweil en handschoenen aan en ben dan ruim 3 uur bezig met een 1-kamerflatje... Bloos

Vanavond is het dus weer mijn beurt, want m'n vriend komt en die mag dit echt niet zien Clown

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 13:02

whaaa, huishouden....... help...
Ik woon sinds een jaartje of 2 samen met mijn slordige vriend die hoe het ook mogelijk is nog slordiger is als ik..

Ik heb bij mijn ouders thuis nooit meer hoeven doen dan mijn was in de wasmand gooien, en zelfs dat kon ik regelmatig vergeten..

Bij mij thuis is het over het algemeen beneden wel toonbaar, ik durf mensen onverwachts wel binnen ta laten, maar je zult dan best een flink aantal haren van mijn russeltje vinden..

Boven valt het op zich ook wel mee, alleen bergen met was, ik heb nu zoveel liggen dat ik niet eens meer weet hoe ik moet beginnen, en als het dan allemaal gewassen is ligt het weer weken te wachten tot het gestreken is en kan ik weer van voor af aan beginnen...

Oei als ik dit zo lees mag ik straks echt wel heftig aan de was beginnen en het ook eens bijhouden...

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 13:14

Sterre schreef:
Ik wil alleen zoveel zeggen: Ik word in mijn volgend leven zeker geen huisvrouw meer Lips are sealed .
Ik heb overgens wel een man die zich er mateloos aan stoort Clown !)

heel herkenbaar

mijn man doet het nu grotendeels zelf Bloos!

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 13:29

Steekt vinger op. Ik ben ook geen goede huisvrouw. Gelukkig hebben we weer iemand die ons helpt met het huishouden. Anders had ik denk ik eerdaag gillend gek geworden. 's Avonds na mijn werk ben ik altijd bezig met de paarden. Daarna heb ik echt geen puf meer om iets te doen en in het weekend wil ik het ook wel eens rustig aan doen.
Nu hoef ik gelukkig alleen maar in het weekend de was te doen.... en die vergeet ik meestal dan nog op te vouwn Knipoog

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 13:36

Wij hebben thuis een werkster, en soms hebben we van die buien dat we alles gaan opruimen Haha!

Ja maar het gaat al beter, nu ruimen we ook dingen op die we gebruikt hebben Tong uitsteken

Geluk is een richting, geen punt -Loesje

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:09

Meld zich ook als "Desperate Houswife" Haha!

Bah, helemaal niet aan mij besteed

En dan moet je vooral een vriend hebben die alles graag spik en span ziet Rolleyes

Maar hij helpt dan ook net zo hard mee (vaker dan mij eerlijk gezegd Haha! )

Dit leid soms ook wel tot hevige discussies hoor, ik ben echt niet super slordig, maar ik wil soms wel kunnen zeggen 'dat komt morgen wel'. En dat kan hij dus niet Scheve mond

(even ter info, we werken beiden 40 uur p/w)

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:23

Ik was altijd heel erg slordig maar ik ergerde me er zelf een beetje aan en nu ben ik dus wel redelijk netjes. Ruim altijd alles gelijk op en breng altijd direct de vuile was weg. het kan weleens zo zijn dathet niet altijd netjes afgestofd is. Maar bijmijn vriend is het altijd spik en span e ook al woon ik er niet,ik help hem wel altijd. Ik zit daar ook meer als thuis maar blijf niet slapen zeg maar. Hij heeft gister een heel groot deel van de het huis al gedaan, nu moet ik alleen de kamer nog even afstoffen en er een stofzuiger door halen. Halfuurtje werk is dat.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 14:23

Ik ben nog op zoek naar een huisman Clown

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 16:15

Ben blij dat ik niet de enige ben.. Wat cassidy zegt is heel herkenbaar.. Zodra er visite komt is er paniek dan gaan we als een als een speer het huis door (beneden).. Zeker als ze zich een uur van te voren aankondigen..En zelfs mijn moeder weet dat ze niet onverwachts moet binnen komen.
Vaak gaan we op zaterdag even met ze tweeen aan de bak.. 1 boven 1 beneden.. maar sinds ik wedstrijden rij gebeurt dat ook steeds minder Bloos! En worden dus alleen de noodzakelijke dingen gedaan.. Benedenverdieping, keuken, wc en was wassen.. opvouwen doet manlief.. daar begin ik helemaal niet aan.. >;)
Wij werken dus ook beide 40 uur en dan de tijdrovende hobby's.. nou ja zal binnenkort toch maar is een advertentie zetten voor een interieurverzorgster Koe

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:40

Ik ga dit uitprinten en ergens ophangen. Gelukkig heeft mijn man er ook niet zo'n last van, maar ik ben ook écht geen huisvrouw (mijn moeder ook niet trouwens, dus daar heb ik het niet van - of juist wel).
Ik werk 36 uur, heb 6 paarden, een tuin van 2500 m2, dus geen tijd. De honden zijn bovendien als de dood voor de stofzuiger, dus ik vind het zielig om vaker dan 1x in de 2 weken te zuigen. (Goeie smoes hè?)

Wij vinden het niet erg af en toe visite te hebben, want dan ben je weer eens verplicht de zooi op te ruimen, hihi!

Voor de rest, vrijheid, blijheid. Wel een vatenwasser, en een droogtrommel, kortom, zovee mogelijk hulpmiddelen om het leven nog enigszins prettig te houden. Als de stofzuigrobot ooit de kinderziektes ontgroeid is komt-ie er zeker weten ook!

Verder heb ik hetzelfde met een werkster: die moet wel met de honden overweg kunnen!

Leonoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:50

meld zich ook, ben altijd een drama geweest...

ik erger me altijd rot als het een bende is in mijn huis, maar ben vaak te lui om er iets aan te doen

nu ben ik net sinds een week verhuisd in mijn nieuwe kotje en heb dus echt de neiging om het goed bij te houden
misschien ook wel een beetje nesteldrang hoor, ben immers hoogzwanger.... en als straks die kleine er is, wil ik ook dat het redelijk fatsoenlijk is en blijft

maar deze keer wil ik wél een vent die me een beetje helpt ipv zijn benen optilt als ik langs loop met de stofzuiger of binnen 2 uur mijn werk van een hele dag weer verpest.....

http://www.nsvt.eu
Narolo M1+ 3