Biotopsie/huidonderzoek

Moderators: Leo, Muurp, Dani, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Eliane

Biotopsie/huidonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 22:49

Ik weet niet of ik het nou goed schrijf, maar dat heb ik dus vanwege mn exceem/uitslag vanmiddag gehad. De dermatoloog prikte (na verdoving) een soort rietje in mn buik waarmee ze een hapje uit je huid nemen om te onderzoeken. Helemaal niet erg (voelt als een stevige blauwe plek), maar ik heb net het verbandje eraf gehaald en het is echt enorm bizar om naar je buik te kijken en dan opeens een perfect rond gat te zien Haha!

Maar goed, ik vroeg me af of anderen ook wel eens zoiets hebben gehad, en of iemand misschien weet hoelang het ongeveer duurt voordat er bij zoiets een uitslag is Lachen.

You can either agree with me or be wrong.

silver

Re: Biotopsie/huidonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 09:23

hmm..ik heb zoiets nog nooit gehad, maar ik heb wel eens een moedervlek moeten laten wegsnijden, en die gingen ze ook onderzoeken, en dat duurde ongeveer 2 weken!

succes!!

people like YOU are the reason that people like ME need medication!!

_isaatje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 10:22

Hey
Ik heb ong. een maand geleden een huidbioptsie gehad, om een diagnose te stellen voor een auto-immuun ziekte die ik heb. En ik heb vandaag net de uitslag gekregen. Dus het duurt ongeveer een maand, want ze moeten hem eerst ook helemaal op kweek zetten enz.

Dus nog even wachten en ik hoop voor jou dat de uitslag positief is!
En succes met je uitslag/exceem Ach gut

Andersom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 17:05

een biopsie bedoel je? heb het wel eens bij de hand hier in het ziekenhuis, meestal duur een uitslag zo'n twee/ drie weken. Kan soms wat sneller of wat langer duren

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie