Looking Good!

Moderators: Leo, Dani, Muurp, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Glitch

Looking Good!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 21:45

Wie heeft er net ook Looking Good gekeken?
Kijk het normaal nooit, maar vond het wel leuk om even te kijken, nu met die medewerkers van een paardenkliniek.
Vind ze er allemaal stukken leuker uit gaan zien! Vooral die hoefsmid, en dat meisje met de krullen zien er nu echt hartstikke leuk uit!
De andere twee natuurlijk ook, daar niet van Knipoog

Trouwens, wat ik erg vreemd (en onverantwoordelijk vond) was dat ze aan het begin v/h programma, zomaar even buiten hupsten zonder cap, zonder dit zonder dat, terwijl ze duidelijk niets van paarden afwisten.
Vooral die Mariska niet. Dat bleek wel weer toen ze hun paarden na het rijden, aan de teugels vastzette aan het hek!

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

Bruintje_87

Re: Looking Good!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 21:52

haha ik had eerder wel een reactie van bokt verwacht over de slof die ze omhad Haha! tja,zonder cap is eigen risico he.

maar ik vond het idd ook leuk om te zien,nu eens mensen van de paarden,helaas heb ik niet gezien hoe ze erna uitzagen.

Aanvaard wat je niet veranderen kunt, maar verander wat je niet aanvaarden kunt.

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 21:59

Nou, erg leuk iig! Haha!

En idd, die slof Lips are sealed Haha!

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 22:00

Tinkelbel schreef:
Trouwens, wat ik erg vreemd (en onverantwoordelijk vond) was dat ze aan het begin v/h programma, zomaar even buiten hupsten zonder cap, zonder dit zonder dat, terwijl ze duidelijk niets van paarden afwisten.
Vooral die Mariska niet. Dat bleek wel weer toen ze hun paarden na het rijden, aan de teugels vastzette aan het hek!

Logisch, dalijk gaat hun haar nog door de war.. Rolleyes Clown

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 22:20

Die Mariska, op een paard. Haha! Haha! Haha!

Ik vind het wel een geinig programma, na afloop ziet alles er altijd behoorlijk opgeknapt uit.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 22:27

Haha ik heb het ook gezien Tong uitsteken

Nouja die mensen zagen er iig wel veel beter uit daarna! Maarja wat make-up al niet kan doen he Knipoog

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 23:38

Hoe heet trouwens die site die ze gebruiken waar je een kapsel kan zoeken enzo?

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 08:20

Ik heb het gisteren ook gezien. Alleen het begin niet dat die twee op een paard zaten, had ik wel willen zien.. Haha!

Zo ik vond de verbeteringen echt super. Die ene grijze man zag er gelijk 10 jaar jonger uit.
Ik ben altijd benieuwd of ze de veranderingen daarna een beetje bij houden of dat ze haar meteen weer hetzelfde doen als anders..

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 08:27

Die site zou ik ook wel willen weten met die kapsels, dat zag er echt heel gaaf uit Lachen

Ze waren mooi geworden hoor!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!
Arno Brandt zadel te koop: http://www.bokt.nl/markt/ad/448550/arno ... ssuurzadel
B+11 / Endurance Klasse 1 + 21 / Klasse 2 + 1
[ITP] Fotoshoot Jordy

Euforie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 09:16

jah hebbut ook gezien. maar helaas nie dat ze op een paard zaten. ze waren idd enorm opgeknapt, ze zagen er allemaal zeker 10 jr jonger uit. en dat meisje had nu wel wat weg van maud, zo met die krullies. en dat kapselprogramma, weet je hoe hip! wil ut ook weten *)

C'est la vie <3 v. Don Primaire vm. Derrick.
M1+4

ArwenLune

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 09:21

Ik heb alleen in het voorbijgaan gezien hoe een man in een blauw streepjespak werd gehesen. GEEEEEN gezicht. Ik zat echt tegen de TV te praten van "Neee! trap er niet in!"

"They say the snow on the roof is too heavy; they say the ceiling will cave in. His brains are in terrible danger!"

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 09:26

Die site is volgens mij gewoon http://www.lookinggood.nl, toch? Tenminste, geloof dat ik daar mijn kapsel ook vandaan heb Tong uitsteken

Idd ArwenLune, soms hebben ze écht de meest afschuwelijke combinaties, waarvan ik niet snap hoe ze die mensen daarin gehesen hebben. Maar vaak staat 't ook gewoon leuk Lachen

Edit: even gezocht... Het is deze site: http://www.kappersite.nl/modellenboek/

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 09:56

Thanks Scarlet OK dan!

Idd dat was echt vreselijk dat pak met sjaaltje Scheve mond

Ik zag hem die stylist (weet nie hoe hij heet) van de week bij Papaul. Hij had een heupbroek aan met een korter jasje. Echt erg hoor Misselijk hij vind zichzelf ook helemaal het einde geloof ik!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!
Arno Brandt zadel te koop: http://www.bokt.nl/markt/ad/448550/arno ... ssuurzadel
B+11 / Endurance Klasse 1 + 21 / Klasse 2 + 1
[ITP] Fotoshoot Jordy

angel_anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 10:34

ja, dat pak met dat sjaaltje kon echt niet

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 10:35

Ik vond het gister ook wel heel leuk om te zien, die hoefsmid woont hier in de omgeving Haha!
Heel grappig dan om een bekend gezicht in de make-over te zien Knipoog

Let love shine so bright

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 11:44

Die hoefsmid heeft bij mijn hoefsmid gewerkt Haha! En echt wel dat hij er beter uit zag. geloof dat hij het wel bij zou blijven houden we zullen het zien Haha!

Die Dierenarts kan ik ook wel hij was ook erg opgeknapt Haha!

Ik zit samen met de opgever in een commisie dus het was wel erg geinig om het te zien allemaal Haha!

Euh,...?? Tsjah,...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie