Mensen met Sony Ericsson K700i?

Moderators: Leo, Dani, Muurp, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

gast874

Mensen met Sony Ericsson K700i?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 11:57

Oke ik heb dus al een half jaar de deze telefoon en mijn vader heeft een usb stik voor de pc zodat ik foto's erop kan zetten. Met zijn telefoon werkt dit allemaal prima en dit zou ook zo moeten werken met die van mij.

Het probleem is alleen.. Als mijn telefoon die usb stick ontvangt vanaf de pc. Dan komt er een vreemd soort besturings systeem op mijn beeldscherm van mijn telefoon, En dan reageert dat programma niet meeer op de muis en zou ik iets met mijn telefoon moeten doen? Verward. Ik kom er niet uit! Wie helpt me?

Yorghos

Re: Mensen met Sony Ericsson K700i?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 12:47

Geen idee. Heb je de boekjes nog? Misschien kun je daarin iets vinden...

* To Belg, or not to Belg *

gast874

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 08:36

Ja maar daar staat nix in over die blue tooth stick Scheve mond.

_Annelies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 10:33

Ik heb ook een k700i en een bluetooth stick maar heb dat probleem niet.
Wat krijg je in je beeldscherm te zien dan?

9 juni 2012 verwachte wij ons eerste wondertje

magicc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 13:52

waarschijnelijk heb je op je telefoon een optie zitten zodat je kan zorgen dat de computer toegang heeft tot je telefoon. dat kan je aanzetten.. en vervolgens moet je dat ook in het programma doen van de bluetooth dat het programma jou telefoon ziet. als het goed is kan je je telefoon *toevoegen* wanneer je dat gedaan hebt moet je via je telefoon naar bluetooth apparaten zoeken.. en dan zal je je pc zien. dan zal je via je telefoon verbinding moeten maken met de computer en de computer zal dit opmerken en dan zal je een toeganscode moeten invullen.. mag je zelf bedenken en die code behoor je ook in je telefoon in te moeten vullen en dan moet er connectie zijn.

Enjoy life everyday

gast874

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-05 08:45

Ja er is ook zeker wel een connectie, Maar ik MOET dat bestuurings systeem gewoon gebruiken het ziet er gewoon uit als een soort toetsenbord van je telefoon alleen dan op het beeld scherm. En hij reageerd dan nergens meer op en als ik het wegklik is de hele connectie weg..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie