whiplash, grrrrr

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

whiplash, grrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 14:42

Moet even mijn hart luchten…….
Ik heb sinds ongeveer 6 jaar een whiplash, en wellicht weten de "kenners" dat dit gepaard kan gaan met vele ups en downs. Nou zo'n "down" heb ik nu dus alweer een aardig tijdje en ik word er echt stapelgek van!!!!
Naast de nekpijn, rugpijn, hoofdpijn en tintelende arm en hand komen er nog meer ongemakkelijke dingen bij kijken die de ene keer heftiger zijn dan de andere. Om er een paar te noemen: niet meer normaal kunnen lezen (lees zinnen drie keer of sla er tig over Verward ), niet meer uit je hoofd kunnen rekenen, niet meer op woorden kunnen komen, het vaak koud hebben, slapeloosheid, en bij mij dus ook hevig transpireren onder mijn oksels (ook terwijl ik het koud heb). Nu is dit laatste dus overgegaan in een zeer heftige irritatie waardoor ik mijn oksels compleet heb open gekrabt! Natuurlijk ben ik hiervoor bij mijn huisarts geweest, zij heeft me een zalfje voorgeschreven en dit moet binnenkort gaan helpen?? Ik heb aan haar gevraagd of er niets te doen is aan die transpiratie zelf omdat ik anders over een tijdje waarschijnlijk weer hetzelfde heb, antwoord was nee?? Ook aan de apotheek heb ik het gevraagd en die wisten ook niets anders dan de "normale" deo's die in de winkel te verkrijgen zijn???
Van dit soort dingen word ik dus compleet gestoord!!! Alle deo's die er zijn heb ik al uitgeprobeerd, talkpoeder ook, maar niets helpt dus!!!
Waarschijnlijk kunnen jullie me ook niet verder helpen, maar ik ben in ieder geval mijn frustratie weer voor een deel kwijt Boos!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 14:49

Het is goed om je hart even te luchten, dus het geeft niet hoor!!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik je veel sterkte wens en dat ik het erg naar vind voor je........

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 14:53

Malle Babbe schreef:

ehm...mijn moeder had dat ook van dat hevige stranspireren en zij heeft er wel iets voor gehad... weet alleen niet hoe t heet , is wel heeel duur en word niet gedekt door t ziekenfonds


Allereerst heel veel sterkte met je moeder toegewenst!
Zou je voor me kunnen vragen aan je moeder wat dat was wat zij ervoor heeft gekregen? Dat het duur is en niet vergoed wordt maakt me niets uit, als ik hier maar van af kom!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:51

Het helpt wel om je hart te luchten hoop ik?
*zucht* ik wou dat ik een oplossing voor je had, maar die heb ik ook niet. Het probleem op zich ben ik wel bekend mee, mijn moeder heeft het ook helaas.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:57

getver...
Lijkt me zo verschrikkelijk zoiets!

Ik heb voor een hele poos terug een stukje 'Lieve Martine' gezien, daar was een jongen en die had ontzettende last van zweethanden...
Die heeft daar een soort laserbehandeling voor gekregen volgens mij...
Hang me der niet aan op maar ik toen ik jouw stukje las schoot me dit te binnen.
Misschien dat je bij de betreffende omroep verder geholpen kan worden Verward

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 19:06

Ik vind het heel naar voor je, allereerst heel veel sterkte ermee. Het geeft niet om je hart te luchten, daar zijn wij voor! Lachen Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar ik kan het niet. Sterkte ermee, ik hoop dat je iets vindt wat ertegen helpt. Lachen

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 20:44

Odorex Extra Dry. Glazen flesje met een doorzichtige vloeistof. Gewoon verkrijgbaar bij de drogist tussen de Odorex Deo's en voor de prijs hoef je het niet te laten!
Voor het slapen gaan je oksels wassen, opdeppen met een watje, nachtje in laten werken, 's ochtens je oksels weer wassen: 2 à 3 dagen lang kurkdroog! Blijft ook werken als je gedoucht hebt. Superspul!

Nulla tenaci invia est via

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 21:34

Heb ook een Wiplash overgehouden aan een ernstig auto ongeluk.Al jouw kwaaltjes klinken met niet vreemd in de oren. Het ergste vind ik nog de ernstige hoofdpijn die er mee gepaard gaat. Heb het gevoel dat ik altijd met een kater rond loop, maar na 15 jaar heb ik soms een paar dagen geen hoofdpijn, weet me dan gewoon niet wat me overkomt. De wereld ziet er dan heel anders uit en ik kan me dan ook beter concentreren. Wat betreft die deo Odorex extra Dry, die is heel goed. En ik gebruik al jaren Tarwekiemolie. Von, sterkte

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 21:49

Ik heb ook een whiplash en ik moet inderdaad zggen dat de odorex extra dry erg goed helpt en (bij mij) geen iriitatie geeft. Vwb de hoofdpijn, nek en rugklachten, ik ga elke week naar een speciale fysio en ik moet zeggen dat dat erg goed helpt!

Voorzitster AFM

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 22:07

Allemaal heel erg bedankt voor het lezen Haha! .
Die Oderex dry is geloof ik het enige wat ik nog niet heb geprobeerd, dus als ik van deze irritatie af ben ga ik daar maar eens een gokje mee wagen. Zal er nu even vanaf blijven, want zelfs water doet zeer Boos! .
Malle Babbe: ik hou me aanbevolen voor de tip van je moeder, mocht ze er ooit achter komen wat voor spul dat was (idd vergeetachtigheid komt ook vaak voor Haha! ).
Puck: Ik heb werkelijk alle therapieen al afgelopen, en sommige hebben bij mij ook geholpen, alleen allemaal helaas voor korte duur. Het enige wat echt helpt bij mij is helaas rust, maar aangezien ik gewoon werk zit dat er niet echt in Verward . Gelukkig kan ik veel ontspanning vinden bij mijn paarden waardoor het nog redelijk vol te houden is.
In ieder geval allemaal bedankt voor de tips, en aan mijn lotgenoten ook heel veel sterkte gewenst (ben blij dat ik niet de enige ben hier op bokt, schept toch een band).

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 22:31

Von schreef:
Zal er nu even vanaf blijven, want zelfs water doet zeer Boos! .


Oei! Dan moet je er echt even van afblijven en er zeker niet van dat spul op smeren want dat prikt dan echt verschrikkelijk! Ik moet ook een dag wachten als ik m'n oksels geschoren hebt, dus dan zal het met van die uitslag wel helemaal niet prettig zijn!
Maar ik heb goede hoop voor je dat het werkt!

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, __danielle__, Andreeaa, boyca, Briiet, Dax, inge_romeo, Jive03, Letje01, Mrskiwi, Nientsje, Plukje, Rijsa, Rinkex, Solleke_Noah, Theseus, Wopkebrok, xPabloBokt en 76 bezoekers