Pinky_girl

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 16:01

had je die tattoo laatst nog laten zetten of toch maar niet??? Verward Verward :

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 16:02

kheb geen geld Boos!

Ik moet Pinky maandag laten casteren, door omstandigheden Boos! Kvind het echt klote.. Maar ja, je moet wat... (ergens op poaardenpraat staat waarom, ik geloof onder: pony weg...)
Maar ik heb al een nieuwe afspraak, voor de vakantie heb ik um! (arg waarom is pinky ook zo irri!!)

xxx

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 16:05

we wachten af.....
hey maar t is vast beter voor Pink als ie gecastreerd is, misschien wordt zn leven dan wat makkelijker. ziet ie alles toch weer door andere ogen he?? Cool Verward Cool
sterkte in ieder geval, wordt ie bij huis gecastreerd?

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 16:08

kzie dr echt tegenop...
Hij word gewoon in gerwen (waar hij staat) gecastereed...
Ik vind ut echt gewoon flink balen, ruin klinkt zo saai.. Mijn lieve hengstje Boos! Boos! Boos!
Huilen Huilen Huilen
Maar ja, als anderen heb dan ook lief vinden en een beetje aankunnen...

Iig bedankt voor je intresse!!!
Liefs, Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 16:11

ja klopt wel, net wat je zegt dat ruin saaier klinkt!! Shico is ook gecastreerd bij huis, dus waar ie staat/woont/blablabla. Wel jakkie hoor, ik heb t bloed allemaal weg staan halen enzo... ik was er niet bij toen t gebeurde gelukkig, lijkt me niet erg tof.
ben erna wel de hele tijd bij m geweest, vliegen weggehouden bij m (hij voelde ze niet door de verdoving), toen ie weer bijna helemaal "bij" was zeg maar ben ik pas weggegaan
ik zal aan je denken hoor maandag!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 23:39

ik ben er dus wel zelf bij... Tenminste ik ben er liever bij... Ik weet niet waarom...

Ach ik zeg gewoon lekker dat ik een stoere hengst heb *LOL*

ik vind um nog stoerrr! hengst of ruin Knipoog

en toch baal ik verschrikkelijk... zn mannelijkheid afpakken, wat een BITCH ben ik ook Huilen Verdrietig Huilen

xxxjes...
kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 10:25

Ruinen ook heel leuk hoor Pinky girl!!! Ik heb dan wel een merrie, maar mijn bijrijdpaardje...en met het castreren hadden ze zijn mannelijkheid niet afgepakt hoor...hij sprong nog doodleuk over de sloot heen van het ruinenland naar het land met de merries...en sprong toen ook nog ff lekker op de merries... *LOL* *LOL* *LOL* En dat niet 1 keer maar steeds maar weer...hihihi...was echt zijn harem...ging hartstikke goed dus ze hebben het maar zo gelaten totdat ie ook de eigenaars niet meer bij "zijn" merries leit... *LOL* *LOL* *LOL* Knipoog Gniffel gniffel... Maar eh...komt die tattoo dan later nog??? Jawel toch zeker? Of niet dan?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 12:41

ja maar hij was zo lekker arrogant... Als ik hem aan het vrij longeren was ging hij altijd echt zo staan van: ZO en nu blijf je hier weg! Echt zo helemaal dat hoofdje omhoog, oortjes ver naar voren, staartje omhoog en zo lekker showend lopen. Arg daar ben ik echt helemaal gek van *LOL*
Maar ja, dat zal wel over zijn Huilen Huilen

Ja mijn tatoe ga ik binnen 2 maandjes laten ztten. Dan heb ik weer wat geld Cool
Maar'k begin wel bang te worden hoor, ieks lijkt me echt peinlijk Lachen Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn leiden he?

xxxjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie