kan niet slapen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

kan niet slapen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-02 17:44

Maandag heb ik dus nieuwe gaatjes laten schieten in mijn oren.
Heb er totaal geen last van, overdag, maar zodra ik naar bed ga begint het probleem.
Ik heb zelf altijd ringetjes of kettingkjes is, maar nu dus knopjes (voorlopig nog 5.5 week).
Zodra ik op 1 oor lig zit de achterkant van het knopje in mijn nek te prikken.
Ik slaap nu dus al 2 nachten met pleisters achter mijn oren, maar wellicht hebben jullie een betere oplossing (wat me vooral wat minder haar kost Haha!)

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 17:48

nou ik heb geen oplossing want ik heb het zelf ook, heb er zelfs een korstje zitten, nu heb ik ze gisteravond uit woede eruit gehaald en op me radio gegooid, die staat op een plankje en die staat tegen me bed, en toen ik vanochtend zonder na te dneken iets van me radio pakte hoorde ik die oorbellen vallen en nu is er eentje onder dat kastje gavllen, zat een kleine spleet, en dat bed kan enit aand e kant issie veels te zwaar voor en als ikd ie oorbel weer wil hebben meot ik eerst me hele plankje leeghalen en dan die weg schuiven Frusty

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 17:48

had ik eerst ook altijd last van. totdat je erachter komt dat je nog een tijd móet met knopjes... een echte oplossing heb ik eigenlijk niet, het went echt vanzelf wel. ik heb nu ook knopjes in en nergens last van. slaap je met kussen?? dan onderaan je kussen gaan liggen met je hoofd, zodat je hoofd er wel op steunt maar niet met je oor op t kussen ligt (moeilijk uit te leggen maar werkt wel)