wat is er toch veel gebeurd

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

wat is er toch veel gebeurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-02 22:14

ik ben zo geschrokken ik kom net terug uit oostenrijk vandaag met de bus heb 17 uur stikl moeten zitten.
kom ik thuis ga ik op bokt zie ik:

Afbeelding

ik ben echt onwijs geschrokken zat te shacken op me stoel ben meteen alles gaan lezen alles uit geprint en aan me ouders laten lezen...
die waren ook zeer geschokt ik heb een zus van 23 ik zou er niet aan moeten denken of te wel ik kan daar niet aan denken.
die heeft ook nog zoveel plannen net een nieuw huis, ze wil kinderen een gezinnetje op die leeftijd heb je zoveel plannen en heb je nog een heel leven voor je.
ik krijg hier echt pijn van in me hart en word hier echt heel verdrietig door, hebben we hier nog niet genoeg ellende gehad?
zieke paardjes
paardjes verkocht
ga zo maar door er is heel veel gebeurd...wat er zo op de 1 of andere dag kan veranderen in je leven...
zijn er nog meer belangrijke dingen gebeurd in deze week?

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:27

Claudia (quaterlover) is van Acci afgevallen en heeft dr heup gebroken.
Dat van Heike wist je zeker al???

voor de rest kan ik er zo ff niet op komen.

Maaruh welkom terug en ja, het is iid erg schokkend als je zelf ook zo´n zus hebt van die leeftijd, maar gewoon ook, gewoon NIET leuk!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ChanelR, Fair, Foreverkliek, Googlebot, III, jadeken, leintje_, Lisselot, Maaikevdk, Mallow, Mondy, pretty, Sintara, TessaxQuincy, ual_95, xPearl en 72 bezoekers