bokt magazine!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 18:18

Ik heb eens nagedacht over de mensen die veel over bokt horen maar geen internet thuis hebben.
Vandaar dat ik zat te denken om een maand blad te maken ofzo!!!!
Dan kan elke paarden liefhebber bokken internet of niet.Maar het is natuurlijk ook leuk als je reist voor je werk ofzo,hebje wat te lezen in de trein/bus.
Ik weet dat hier veel bij komt kijken,maar voordat er iets gebeur wil ik graag jullie mening.
mischien is het toch niet zo een geschikt plan.
Heb je plannen of suggesties laat het even weten wat je er van vind.

_________________
kennen kunnen wat je niet kennen kan.
En dat kennen ze allebij.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: fsoudan op 2001-12-07 17:20 ]</font>

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 18:23

vind het niet zo'n goed idee eigelijk
hier op bokt kun je direct reageren, dat gaat in een blad moeilijker
ik denk ook niet dat er heel veel mensen zouden zijn die het blad zouden willen kopen
en er zijn ook al zoveel paardenbladen, ga die dan lezen en op internet lekker bokken

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 18:32

Ja maar dat bedoel ik,wij kunnen bokken maar er zijn er zat die geen internet hebben.
Er zijn ook zat mensen die wel kunnen bokken maar geen tijd hebben.
Maar er zijn wel al een hoop paarden blaadjes dat is waar.
Ik wacht gewoon even de rest af.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 18:38

vind het niet echt iets voor bokt.
een forum is nl iets heeel anders dan een opage over paarden.
lijkt me erg moeilijk..

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 18:47

ik vind het toch niet zo'n goed idee, mensen die geen internet hebben kunnen als ze echt zo verschrikkelijk graag op bokt willen kijken wel naar de biebliotheek gaan ofzo
en als er een bokt-magazine komt, en dat lees je, kun je ook niet meer spreken over dat je aan het bokken bent, je kunt namelijk niet direct reageren, en dat is volgens mij toch wel 1 van de dingen waar bokt zo popu om is, iedereen kan ze mening kwijt enzo, kennis overdragen,
een bokt magazine wordt een gewoon paardenblaadje met wat info erin, en ik denk dat het ook vrijwel niet verkocht zal worden

en wat jij zei over die mensen die wel internet hebben, maar geen tijd, die mensen hebben vast ook geen tijd om dan zo'n blad te lezen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 19:04

Maar dat zijn meestal de mensem die veel reizen en ook veel werken.
In de trein ofzo.
Mischien is het toch niet zo een goed idee.
Mischien over een tijdje ofzo.

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 19:18

over een tijdje lijkt dat me nog steeds niet zo'n goed idee, maar dat is mijn mening

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 19:31

Bokt is een forum, wat wilde je dan maken?
Paardenbladen is geen niche meer voor, De Hoefslag, P&S, Bit, In de Strengen hebben al een groot deel van de markt.

En bokt heeft als functie interactie en dat is ook het plus punt van Bokt, het direct reageren.
Bij een magazine kan dat niet, en er meot dan een hele proffesssionele organisatie achter zitten en dat is gewoon niet te doen!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 19:43

Het is wel een leuk idee van je, maar ik denk niet dat het dan zo'n succes zal worden.
maar ik denk dat jij bedoelt dat je een magasin heb waar je alle nieuwtjes in vermeld ofzo, net zoals de schoolkrant of niet?

Maar het zal heel moeilijk uitgevoerd kunnen worden denk ik, ik weet niet of iedereen je blad wil kopen, of je moet naar iedereen een blad sturen die lid is van bokt, alleen er zijn al zoveel leden hier.

naatje
Berichten: 306
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

hahaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 16:24

als jij hem maakt wil niemand hem dan word het zo`n dun blad hhihihighahahahahaha

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 16:51

Daar hebben we het al n keer over gehad en toen kwamen we toch tot de conclusie dat het veelste duur wordt...
zon blad maken kost geld en aangezien Bart het nog steeds voor elkaar heeft dat er geen irri reclames op bokt zijn zou het raar zijn als het blad wel opeens commercieel zou worden...

jammer voor de mensen die geen internet hebben maar die kennen bokt toch niet echt..
en je weet pas wat je mist als je iets kent!!
Haha!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 17:12

ik vind het ook helemaal nix! ik wil je niet afkraken, maar de mensen die op reis zijn hebben toch allemaal een laptop? meestal met internet? en de mensen zonder internet kennen denk ik dit forum niet.
bokt is een forum en geen maandblad, wat wil je er allemaal inzetten dan? gaat toch veelste veel geld en tijd kosten?

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 19:20

Op zich een leuk idee...
Maar een echt dik blad zal het denk ik niet worden...
maar bv een 5 blaadjes... met de leukste opmerkingen... de BOKKER vd maand... euh... van dat soort dingen!
Maar of dat in een blad moet? Maybe een idee voor email-list?
Dat we iedere maand allemaal een mailtje krijgen... BV!
Maar ja... mensen die niet bokken intereseert het niks!

...