voorjaarvakantie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

voorjaarvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 16:15

he wat willen jullie gaan doen met je paard in de voorjaarsvakantie als jullie op vakantie gaan?? Ik wil haar namelijk stil laten staan omdat ze nog zo jong is en omdat ze nog maar een half jaar onder het zadel is. Ik ben altijd bang dat iemand iets verkeert doen en dat het paard er laat maar zeggen last van krijgt. Maar wat doen jullie iemand anders erop later rijden??????.....................

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 16:18

op stal laten staan is niet goed voor haar ze moet wel buiten komen he.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 16:26

mn insturktrice gaat eind janurai op vkantie en ze vroeg of ik Prom. wilde doen.... uiteraard!!! Hij is zo cool!!! Cool Hij is ook nog 4 jaar (officeel ookal weer 5) Dit is de 2e x dat ik hem doe in haar vakantie en ik heb hem al vaker gereden en ook vaker verzorgd als ze ziek was oid. Ze rijd hem liever ook alleen, soms haar instrukteur maar van alle stal genoten ben ik de enige die er op rijd!!! hihaaaaaaa!!!! Logisch ook! Maar misschien zou je iemand kunnen vragen die haar longeert en losgooit en verzorgd maar niet rijd! Ik hoef Promiss ook maar 2 x te rijden of zo in de hele week, maardas ook omdat hij dan net een wedstrijd heb gehad!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 10:05

Zij mag lekker de hele week op de wei en s'avonds op stal netzo als gwoonlijk eigelijk alleen dan word ze niet gereden