zo vaag!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-01 20:17

Gerald ging vanmiddag met zn auto voer halen voor de paarden, dat was binnen t gebied waar de ME-posten staan, dus hij zou niet gecontroleerd worden. No problemo. op de heenweg ging alles goed, op de terugweg had ie dus 2 zakken muesli, 2 zakken bietenpulp spul, 1 zak brinta-iets en nog een zak met een of ander poeder gedoe. Werd ie dus aangehouden terwijl dat achterin lag (hij heeft een soort jeepachtige auto), hij had geen gordel om dus ze hadden m op die 2 dingen al kunnen pakken. Beginnen ze te zeuren over geblindeerde ruiten!! hij heeft dus bij de voorramen (aan de zijkant van de auto) van dat donkerdere folie over zn ramen zitten...Eigenlijk moest ie toen f600,= betalen en t folie moest er gelijk af. Gerald een beetje een smoes opgehangen "ja sorry maar ik moet echt doorrijden, blablabla". Ik vond t zo stom, hij heeft hartstikke veel voer achterin liggen en daar keken ze niet eens naar!!!!! daarom staan ze er toch juist??? zal aan mij liggen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 20:34

wat is er nou weer mis met geblindeerde ruiten?!?! Inderdaad vaag! Verward

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 18:22

heel raar ja! wij hebben nog wel wat voer maar zullen binnenkort dus ook moeten smokkelen.....
Lottie is het enige paard dat nog op stro staat de rest heb ik al op hooi staan omdat ik bijna door het stro heen ben.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 18:25

Jeetje, echt raar, zo zie je maar weer hoe ze bezig zijn...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: angrywolf, chanelle14, desi92, ellen05, Frieke84, ingvdh, Malissaa1, ogidni, Roosch, SamElisa, SentiBot en 58 bezoekers