Motivatieprobleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-01 13:37

Vandaag was ik al om kwart over acht op school. Mijn studiegenoten kwamen pas om half negen aankakken. Nou ja, maakt niet uit. Om twaalf uur was ik dus al weer thuis omdat ik op school absoluut niks leer momenteel. Ik dacht dat ik thuis wel even flink aan het werk kon, maar het wil niet lukken. Ook op het werk schiet het allemaal niet op. Ik ben gewoon helemaal niet meer gemotiveerd. Het liefst zat ik de hele dag websites te designen of lekker de hele dag tussen de paarden. En dat terwijl ik marketing echt erg leuk vind. Het lukt allemaal even niet zo en ik kan mezelf er niet toe zetten om aan het werk te gaan. Meestal beland ik dan na een tijdje worstelen weer op bokt omdat de rest toch niet lukt (zoals nu).
Ik krijg niks op papier.
Volgende week moet ik een verslag inleveren van een onderzoek. Het schiet maar niet op. Ik moet er nog een heleboel aan doen. Aan het eind van dit blok is er een engels tentamen, maar ik weet wel dat ik daar nu eigenlijk al voor moet gaan leren. Geen zin in... Ik heb eigenlijk nu helemaal nergens zin in. Zelfs niet in bokken...
Het liefst zou ik nu lekker op bed gaan liggen en lekker in slaap vallen. Maar we slapen nog op twee losse matrassen en ik heb geen zin om die klaar te leggen.

Best wel even last van een motivatieprobleem Misselijk


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 13:42

dat is heel erg herkenbaar. Ik heb ook zo'n motivatieprobleem. Vanochtend belde mijn afstudeer begeleider met de vraag of ik donderdag mijn scriptie wil sturen. AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH, ik heb nog helemaal geen scriptie. En verder heeft Pablo weer keelpijn en is de dierenarts daar weer voor geweest en is de ochtend dus alweer omgevlogen. En ik moet nog zoveel doen! Maar het liefst wil ik weer terug naar de manege.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 14:20

Zal ik eens heel hard liegen??

Zoiets heb ik dus noooooooooooooooooooooooit!

Enfin, dit was mijn leugen.

Deze narigheid komt me bekend voor. Rust lekker uit dit weekend en leg de boekjes even weg. Als je iets gedaan hebt, leg ze dan echt weer even weg, zodat je je rust kunt nemen. Hiermee probeer je je schuldgevoel weg te nemen zeg maar.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 14:42

Eeeh, Kitty, het is net of ik een verhaal over mezelf lees Lachen Alleen op bed liggen heb ik geen zin in maar de rest?

Pff...

Als je een oplossing gevonden hebt hoor ik het graag Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 14:50

Hoi Kitty,

Dit komt me echt superbekend voor, zit nu ook in zo'n dip Frusty , verschrikkelijk. Zo ongemotiveerd en het kan me ook niet zo heel veel schelen eigenlijk, en dat terwijl ik mijn school ook leuk vind (Toerisme), maar het wil allemaal ff niet!
Stuur als iemand een oplossing heeft, die ook graag aan mij door, ajb, heb het wel nodig!
Groetjes Danielle

***Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard***

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 17:05

ik ken het... gewoon nog maar een maandje en ik moet examens doen... dat is niet zo erg, maar ik heb nog NIX gedaan... arg ik word al misselijk als ik eraan denk hoe hard ik ga zakken, maar ja eigen schuld... *zuch*

kus, Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 18:01

Ik kan gelukkig het beste presteren onder druk.. Extreme duivel Dat betekent uitstellen totdat je er echt aan MOET beginnen en dan LEREN leren leren alleen maar leren leren leren. Begin ik bv op maandag terwijl ik het vrijdag heb, dan doe ik twee dingetjes en zit verder uit mn neus te eten (nouja.. ugh) omdat ik denk 'ik heb nog tijd zat' Dan heb ik wel t idee dat alles heel easy gaat maar op vrijdag weet ik dus echt niet meer wat ik ma ook al weer geleerd had... Tsja. Wat wel werkt bij mij is ergens te gaan zitten waar je alleen kan leren (bij mij is dat in onze bieb.. jaja wij hebben een bibliotheek thuis LOL) Daar kan ik niet ff bokken ofzo. Dan leer ik een uur, en zet dan fftjes de steroe heeel hard aan waar ik ff wat aerobics of latindansen oefen. Dan heb je weer wat energie, stereo uit en leren maar weer. Iemand zei ooit tegen mij 'leren is je kunnen ontspannen' das wel zo denk ik. Of er hard aan werken of even een moment echt niks doen en ontspannen, anders werkt t niet bij mij. Maargoed, jij heeeeel veel succes!!!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie