Ik ga d'r effies van tussen..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 11:43

Lekker naar de kapper.... een nieuwe telefoon halen enz. Lekker mezelf verwennen. Heb ik gister ook al gedaan bij horselover. Helaas waren die broeken die ze hadden helemaal niets! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 11:47

Ik ga zo een neusbontje kopen voor Barley en een liksteen en een bontje voor om de singel. kijken of het niet te duur is en anders maak ik het zelf.

Barley heeft nog echt een babhuidje en die is best teer. ze heeft bijn de singel een wondje en op haar neusje zijn al heel wat haren weg. zielig hoor

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 12:28

En ik ga even op mijn oude adres mijn post ophalen. En daarna even naar de winkel.

En ik kom langs de Ikea, dus je weet maar nooit..

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 12:34

en ik ga vandaag voor ailtje ook allemaal spul halen. Hoofdstel en bit, en kijken voor zadel. en ik was lekker uurtje eerder vrij van werk omdat er veels teveel miepen rondliepen.
tralalalalala

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 12:46

En ik ga werken tot 5 uur, en dan naar huis, en dan m'n tas inpakken (vooral met paardenspullen), en dan met de trein naar paps & mams, en dan morgen lekker bijkletsen daar (en boodschapjes doen en Paardenkranten lezen), en dan zondag rijden met Lautje, en dan terug naar Utrecht, en dan maandag een miniboktmeeting met Prisca & Mayo in Houten... en dan is het paasweekend alweer om!

BTW: hoor net dat we om 4 uur dichtgaan, nog beter! Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-13 14:21 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 13:53

Nou dan blijf ik maar gewoon werken tot 17.30 uur, terwijl mannie lekker thuis met de knollies aan het stoeien is Boos!
Iedereen is vrij en ikke niet|(
Sonja

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 13:54

Ja maar Sonja, jij moet vast nog zo lang op je werk zitten omdat uitzendkrachten zoals ik hun werkbriefjes nog moeten inleveren zodat ze meteen begin volgende week uitbetaald krijgen... Ik ben jullie dankbaar hoor! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 15:26

Uitzendbureau ging om 16 00 dicht hoor en het is nu bijna half 5 en ik zit nog braaf achter mijn bureau. Daar mag ik ook blijven zitten tot 1730.

Lielle

Berichten: 66252
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 15:27

Ik ook, maar misschien ga ikwat interen op mijn saldo (fijn elektronisch kloksysteem) en ga ik zo naar huis

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 15:35

ikke ben wel vrij maar moet hard leren...
dus ik bekijk het zonnetje vanachter het raam... Boos!

maar het moet ff!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, alweerkwijt, BingBot, Carowl, F_Orumster, Firegirl, Frummel01, GoogleAdsense, Jintexx, Laj1, Lanoca, Leukertje, lindo, Marjo, meniekske, mmajar, ogidni, Saaams, Selina, Siebel, Silly_Woman en 66 bezoekers