Luguber straatbeeld

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Luguber straatbeeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-01 16:17

Mijn moeder en ik kwamen net uit de stad toen we rond een lantaarnpaal hier vlakbij een kruispunt een heleboel speelgoedknuffels, tekeningen en kaarsjes zagen staan.
Ik heb tot nu nog niet kunnen ontdekken via de online kranten etc. wat er gebeurd is maar we moeten ons raar vergissen als daar niet een klein kindje om het leven is gekomen Scheve mond
Heel eng is dat, zo dichtbij als die dingen dan komen...daar word je wel even stil van!


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 16:20

Dat klopt Cody er is vrijdagmiddag een meisje doodgereden in Assen bij een stoplicht door een vrachtwagen.De vrachtwagenchauffeur zei dat ie groen licht had. Is nog in onderzoek.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 16:22

Ja das altijd naar om te zien. Op vakantie in Oostenrijk lagen er ook allemaal van die knuffels en bloemen bij een heel ondiep beekje. dat was nog geen 10 cm diep. We vroegen ons af wat er gebeurd was. Nou bleek dat er een klein meisje (6 jaar) met de fiets omgevallen was, met haar hoofd op een steen en toen met haar gezicht net in het water Huilen Huilen Huilen

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 17:38

Meisje verongelukt in Assen
ASSEN - Een 14-jarig meisje uit Assen is vrijdagmiddag dodelijk verongelukt op de Weierstraat in de Drentse hoofdstad.

Een vrachtwagen sloeg op de kruising met het Kanaal rechtsaf. Daarbij zag de chauffeur het meisje dat naast hem reed over het hoofd. Waarschijnlijk wilde het meisje rechtdoor rijden. Voor fietsers en auto's zijn op het kruispunt aparte verkeerslichten. De politie onderzoekt of die wel goed werken.

Bron:RTV Drenthe
[/b]

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-01 20:15

Jeetje zeg...14 jaar!

Zowel de familie en vrienden van het meisje als de vrachtwagenchaffeur zullen een bijzonder verdrietige kerst hebben.
Ik kwam er net nog met de fiets langs en er zijn nog steeds mensen die er iets neerleggen.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 20:40

Ja dit is allemaal in-verdrietig, helemaal natuurlijk als blijkt dat de stoplichten
niet goed werkten.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 20:43

ik vind het altijd eeb beetje creepy als het zo dichtbij komt, dan heb ik ook altijd een beetje het gevoel dat het mij ook kan gebeuren. echt erg, ze had nog een heel leven voor zich.....

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 22:43

tja zoiets KAN je ook gebeuren. kijk wat er gisteren met mij gebeurde. word in elkaar geslagen door een boze automobilist. ben nu ook doods bang. want het IS me overkomen. iets wat je nooit zouverwachten is gebeurt... ik vind het heel erg triest voor dat meisje en vooral de naasten. t zal je kindje maar zijn Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zoe, Asvinia, BingBot, Duhelo, Dunkeedoo, Foreverkliek, Googlebot, IASCrawler, Irma77, laran, Lisanne_S, pony33, rocky_1995, YandexBot en 190 bezoekers