Zin

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 13:25

Wie heeft er zin en tijd om heel even mijn usericon voor mij uit te vergroten tot beeldscherm formaat. Want ik heb hier op ´t werk alleen paint, en daar kan je niets mee! rosie@scotlandmail.com of r.alderden@wxs.nl is ´t adres. Thanx alvast!!! Pling


Kitty

Berichten: 7683
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 13:47

Ik zal het even proberen...

Alleen is het probleem wel dat hij waarschijnlijk niet erg mooi wordt... Uitvergroten wordt vaak niet mooi.

Momentje...

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-01 13:59

Op mijn vorige werk en thuis dan ook, had ik Photoshop en dan zie je er haast niets van. Heb voor de Mol Producties wel eens 13*18 opgeblazen tot reallife formaat. Alvast bedankt. Net geprobeert om um naar mijn eigen meeladres te sturen maar scotlandmail doet maar 500 k en via planet kan ik helemaal geen attachments doen. En aangezien je bij de organisatie waar ik nu zit geen meeladres krijgt als uitzendkracht maar er één moet delen met alle uitzendkrachten op de afdeling... Slaat toch echt nergens op! Ik vind dat vd Ploeg accuut alle publieken moet opheffen! *uch* ik heb gesproken Schijnheilig

Kitty

Berichten: 7683
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 14:02

Ik heb even geprobeerd met Photoshop 6.0 te vergroten, maar ik vind hem niet erg mooi...
Ik zal hem even naar je doormailen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, BLEXBot, ElCamino, GoogleAdsense, Julimy, Miesemuisje, TheNovelist, Traiectum en 62 bezoekers