Eindelijk! Vanaf vandaag wordt het weer beter!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Eindelijk! Vanaf vandaag wordt het weer beter!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 22:58

oh wat ben ik blij dat de dagen weer langer gaan worden. Moedeloos word ik ervan om de paardjes in het donker 's morgens in de wei te zetten en 's avonds in het donker weer in de stal aan te treffen.

De paard-contact-minuten per dag zijn op 2 handen te tellen, je zou er depressief van worden. Blij dat het weer de goeie kant op gaat. Ik hoop maar dat mijn liefies me straks nog kennen Clown

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 23:18

Ehm, ik wil je niet desillusioneren hoor, maarre 21 december is de kortste dag, daarna worden de dagen langzaam aan weer langer! Dus nog 24 uur geduld hebben! Pling

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 08:49

sjips! nog 24 uur!!!!! Tja, dat komt vast door de depressie Knipoog

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 10:57

En nu ga ik ook nog even negatief doen Haha! , de ergste maanden moeten nog komen! Verdrietig

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 11:09

Ik weet het niet hoor, maar in het verleden had ik vaak zat dat ik in het donker wegging naar het werk en van het werk in het donker naar huis toe ging? Verward Enne, ik ben niet blond ofzo... Is het soms een wintertrauma, net zoiest als je 'herinneren' dat het toen je klein was altijd vroor in de winter zodat je kon schaatsen?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 11:15

Als de dagen lengen, gaan de nachten strengen. Oude boerenwijsheid. Zoals Jura zegt, het ergste moet nog komen.

Als je erg depressief wordt/bent en het gevoel hebt dat je alleen maar loopt te ploeteren kan ik je aanraden een 10 rittenkaart voor de zonnebank te nemen. Vitamine D werkt !

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 11:16

hehe ik lig sinds 2 weken weer eens in de week onder de zonnebank anders kom ik de winter niet door ik haaaaaaat de winter echt bah... die mij maar de zomer *zucht*...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 11:28

Ik heb er ook echt last van, ik HAAT de herfst en de winter, kan er gewoon niet tegen.

Ook maar weer even een zonnebankkuurtje doen de komende dagen...

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 19:16

'k heb geen 10 ritten kaart nodig want ik heb zelf zo'n tosti - ijzer (waar ik dus echt nooit onder ga Bloos ).

´t is niet zozeer het donkere, maar meer dat ik mijn paardjes zo nauwelijks zie. Nou ja, ´t wordt vanzelf weer zomer

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 20:25

nee onder het tosti ijzer zou ik ook nie gaan liggen Clown hehe
ik streef er ook naar. blerg haat de winter... zie ook ergens een topic op kippenhok van moi

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 20:29

ik ben gek op alle jaargetijden! wat maakt het uit dat het regent? je gaat er echt niet dood door! als het regent lekker binnen zitten, openhaardje aan en romantisch met vriend er voor zitten! en in de zomer lekker naar het strand, in de winter met mijn zwagertje van 6 sneeuwpoppen bouwen en in de lente dromen naar een warme zomer (vakantie!)

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 21:07

Jaaaa jippy eindelijk worden ze morgen weer langer!! Mijn Natuurkunde leraar zei van: Het is eigenlijk alsof de zomer al begint, de zon komt steeds dichterbij, dus denk daar maar aan, het word weer heeeeeerlijk warm!!! Lovers