Bij ons is het spekglad!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Bij ons is het spekglad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 11:53

Ik zou naar maaike(anne-yellie) toe maar we kunnen niet weg want bij ons op het pad is het zo glad je moet gewoon je schaatsen aan-doen als je er over heen wilt lopen. Nu baal ik ik hoop dat het snel gaat dooien anders kan ik maaike niet eens zien want ze heeft vandaag club-kampieonschappen. Is het bij jullie ook zo glad, er zijn al veel aanrijdingen geweest duz we wachten wel ff totdat het dooit ik wil ook geen ricico's nemen!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:16

Oeii, nog niet uitgeprobeerd Haha! Haha! Haha!
Ik moet vandaag ook naar mn schatje toe, maar ik denk dat het hier niet heel glad zal zijn hoor!
Wel erg bevroren zooitje hier Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 12:31

hier valt het volgens mij wel mee hoe glad het is. ik ben nog niet buiten geweest. het miezert nu wel, maar of het ook glad gaat worden? ik hoop het niet, want vanavond moet ik nog wel weg!!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 13:02

Volgens mij is het hier nog niet zo glad. Het heeft wel net een paar keer (nat) gesneeuwd hier, maar het is nu allemaal aan het smelten. Volgens mij is de grond hier meer nat als glad Scheve mond\

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 14:03

Net moest ik naar buiten om me Eurokit te halen..... (Yeah ik ben weer ff rijk!! Haha! ) En ik denk nou ik trek niet me addidassen aan want dat is zo koud. Dus ik me laarzen (hak) aan gedaan,... En ja hoor daar lag ik ook bijna.... Niet dat het super glad is maar je merkt het echt wel

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 18:28

Wij gingen vanochtend ff op en neer naar Friesland en op weg daar heen stonden er al een stuk of 5 auto's in de vangrail geparkeerd, was erg eng... Boos!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 20:14

Ja het is echt superglad. Ik reed van een heuveltje af en moest meteen naar rechts. En man riep iets. Toen gleed mijn fiets uit en toen ik lag dacht ik; he hij zij dat het glad was. Mn fiets er een paar deuken bij.
Ik heb trouwen over het slootje bij ons gelopen vandaag Pling

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 23:06

de weg en de kleine buitenbak ( Boos! Boos! Boos! ) zijn bevroren .........
dus het is wel te werken dat het vriest.
bij ons zijn ook de sloten bevroren ( maar schaatsen is nog niet mogelijk , daarvoor is het ijs iets te dun ..... Haha! ) .