kerstpakket

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 13:58

Hoe ziet jullie kerstpakket er dit jaar uit?


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 14:02

heb geen flauw idee!!
heb hem namelijk nog niet gehad Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 14:29

Echt dikke prut bij ons. Er zit zelfs een pak kant-en-klare zuurkoolstamp met worst en spekjes in, en door het 'raampje' zie je die vette smurrie erop drijven..... Misselijk .........
Verder een flesje onbekende Chateau Migraine, pak Patak (kant en klare derrie voor over een stuk kippenkont), pakje chocolaadjes, pakje koffie en een kookboekje, Vietnamees zonder loempia's ofzo....

Regelrechte aanfluiting. Ik had liever gehad dat ik niks had gekregen en dat we kleine leukigheidjes voor onze uitzendkrachten hadden gekregen, want die krijgen dit jaar helemaal niets.....

Wat jij Tender????

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 14:32

Sonja, breek me de bek niet los!
we hebben het op de districtsborrel aangekaart, zou nagevraagd worden (wij wilden onze eigen paketten en de kerst-borrel wel opofferen voor de uzk's), maar nee hoor, de directie ging niet accoord!
wij hebben (als enige vestiging in Nederland geloof ik) nog niet onbs pakket, maar getver, ik lust niet eens koffie! en die zuurkool klinkt ook Misselijk hmmmm ruilen tegen die chocolaatjes?
en die chateau hupseflups is die rood? want dan lust Peter hem nog wel gok/hoop ik *LOL*

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 14:37

die chateau migraine kun je anders gebruiken om te koken. Coq au vin of zo, dat gaat vaak nog wel. Ik ben benieuwd naar ons pakket van concullega Yacht/Randstad!
Erg leuk was toen ik in mijn studententijd in een volksbuurt woonde en het pakket van de overburen kreeg omdat ze al die rare dingen niet lustte. Dat was dus een blikje mexicaanse groenten en tonijn in olijfolie!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 14:38

Net zoals andere jaren:
Een staatslot en een douglasbon.
Dat zijn de betere 'paketten'!

Nulla tenaci invia est via

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 14:58

wel de afgelopen 2 jaar heb ik 300,- peik van mijn baas gehad.
Maar ik denk dat we dit jaar minder krijgen omdat de bloemen niet zo goed gingen.
Beetje schraal wel dan want we hebben dit jaar niet eens 1 uitje gehad, geen speculaas met sinterklaas en ik denk dat we ook geen kerst borrel doen.
Kortom ik werk volgens mij op het schraalste en saaiste bedrijf dat er is. Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 14:59

Helaas.. ik krijg niets.... vind ik overigens wel erg jammer Verdrietig

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 15:10

Hmmm, kerstpakket heb ik nog niet gehad. Maar in het sinterklaas pakket zaten drie mega choco letters (puur, melk en wit), een super grote doos Leonidagpraline's, flesje wit, flesje rood, boeken (hoe kan het ook anders), kaaskoekjes, deli appelsap, dropjes en nog veel meer. (poesebeest vond kaaskoekjes errug lekker Vork ) Wat er precies in het kerstpakket komt te zitten weet ik nog niet, maar in ieder geval tweekleurige booze...

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 15:15

sinterklaaspakket????
ik wil ook bij jou werken!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 15:19

hahah mijn baas vind het zonde van de moeite dus we krijgen en envelop met fl. 300,00. Tja dat komt gelukkig NIET uit Schijnheilig Schijnheilig .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 15:21

Hihi, kan de collega van Tender ook meesolliciteren? Of eh..... twee intercedenten nodig soms??? *LOL*
Oh ja Ten, er zitten ook twee schaaltjes bij waar ik m'n kattenbeesten maar uit ga laten eten en drinken, want op tafel zetten doe ik ze echt niet.....

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 15:26

Moet je wel een eind rijden hoor.... Er zijn vacatures, volgens de site niet maar die is niet courant. We krijgen ook nog een kistje wijn trouwens in de loop van de week. Volgende week hebben we een kerstfeest (heb ik gefixed, goed he van mij met mijn chaosbrein Misselijk ) Kost 16 ruggen alles bij elkaar. Het mag wat kosten hier.....

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 15:40

nou, zoveel kost onze kerstborrel nog net niet,maar het zal niet veel schelen Misselijk (net wat je zegt! Knipoog )

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 16:19

Een kerstpakket daar doen ze bij mij niet aan. Maar ondanks het moeilijke jaar voor de reisbranche en de luchtvaartindustrie (ik werk op een zakenreisbureau) krijgen ook een extraatje van 300 piek! Heb ik toch liever als die rare zuurkool van Sonja.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 16:30

Ik werk hier nog niet zo lang, maar ik heb de kerstpakketten al zien staan Haha! . ben benieuwd wat erIN zit. Haha, met sinterklaas kregen we een banketstaaf en met oud en nieuw nog winstuitkering Haha!

:evaw:

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 16:36

Vol verwachting klopt ons hart... Party!! Pling Ons baasje wacht meestal echt tot de allerlaatste minuut met het uitdelen van de kerstkado-en...

Zijn vrouw maakt ze altijd zelf en heeft wel een goede smaak dus dat zit meestal wel goed en er zit sowieso een envelop in met 300 piek.

Oja... Sint had grote letter voor ons EN een letter voor onze mannetjes en vrouwtjes thuis en een grote zak pepernoten!!!

*tok, tok, tok* Rare jongens die romeinen...????(Obelix)

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 16:39

Ik zit dus echt bij het verkeerde bedrijf als ik het zo lees Extreme duivel

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 17:52

Goed, nu even mijn cadeau.
Een soort houten poef met in het deksel een kussen. Daarin: tulband, snoepgoed, jam, thee jes, sappen, salades, toastjes, uiteraard ragout en kuipjes, en nog wat dingetjes. Best leuk. Bovendien krijgt iedereen nog 1% van zijn bruto salaris, dan dus ook lekker oplopen!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 18:00

Waarom krijgen veel mensen hier allemaal enveloppen met 300 piek der in en ik maar een doos met een agenda en allemaal voedselprodukten?? Huilen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 18:01

Ik heb 'm nog niet gehad...

De laatste dingetjes uit het pakket van vorig jaar zijn net op (thee, honing, soepje, je kent het wel) dus kom maar op met die hap!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 19:07

Die van m'n vader hebben we vanmiddag ook opgehaald, JEMIG wat een bagger doos.
D'r zit een hotendoos in, donkergroen waar Coffee op staat, kan er nog mee door, maar als je hem open doet begint het gedonder.
Een kapot kopje, koffiesnoepjes, koffiesnoepjes en koffiesnoepjes, en een wollen deken (die heb ik alvast maar ingenomen Extreme duivel ).
Ow ja een fles wijn een bak met koekjes en soorten koffie.
D'r hoeft dus ook niet meer geraden te worden wat het onderwerp van deze kerst is....JUIST..KOFFIE Misselijk

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 19:22

Ik moet hem nog krijgen en ben alweer heeeeeel benieuwd! M'n baas heeft altijd wat heel leuks, en zit me nu ook al weer lekker te maken.

Vorig jaar had ik een hele leuke tas (omdat ik veel reis) met heel veel leuke en lekkere dingetjes erin. En als extraatje in Januari nog een lekker etentje.

Maar ja, ik werk bij een klein bedrijf en heb maar 3 collega's (vorig jaar nog maar 1) dus dat is ook anders als bij grotere bedrijven. M'n baas heeft het niet zo breed, en grote geldbedragen zitten er dus ook niet bij. Maar het pakket is heel leuk en met veel liefde en plezier door hemzelf samengesteld, en dat vind ik veel en veel belangrijker als wanneer ik 'zonder gevoel' zomaar wat geld zou krijgen.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 19:42

Ik werkte vorig jaar een dag in de week bij een conservenfabriek. Daar kregen we een leuk rieten kistje, met ook leuke dingen erin. Chips, dipsaus, een rode en een witten JP Chenet, een grote doos bonbonbs, 2 sonsasappels Haha! , etc. en een slijtersbon. De bazen (broer en zus) zijn maar een paar jaar ouder dan mij, de rest van het personeel is ook jong. Zal best schelen. Ik heb dit jaar een banketletten gehad en ik vermoed geld met kerst (ik heb hier 2 jaar geleden stage gelopen en toen was dat ook zo)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Barb, Britta31, charrr91, Condor, fro, Indy_Mouse_9, Meliaforever, nonosb, S_Figo, Seventeen, sollair310, Wpaard, xSalina, xSCWx, xxxmh en 63 bezoekers