amandelen eruit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:06

Maar hoe is het toen overgegaan?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:14

Au...bij mij zijn mijn keelamandelen weg gehaald toen ik 26 was...au au au!!! Maar ik heb tips... Haha! Koud gepureerd ziekenhuisvoer is niet te eten dus charter je ouders om (fruit!!!)potjes van olvarit te kopen en heeeeeeel veel perenwaterijsjes, dan valt het best mee...of iig is het de moeite waard want daarna echt geen last meer en je kan een paar dagen heerlijk lekker snoepen/eten om die kilo's terug te krijgen die je kwijt raakt... Schijnheilig En dan nu mijn belangrijkste tip: sommige verpleegster kunnen echte krengen zijn...als pijnstillers krijg je doodgewone paracetamolletjes 500 en van de aardige kreeg ik er 2 (kon voor zo'n korte periode allemaal geen kwaad zeiden ze, lekkerder herstellen zonder pijn...), maar goed, die loeders (sorry...) gaven er maar eentje per nacht...arghhh!!! Dus tip: neem een doosje paracetamol mee!!! *grinnik* Scheelt een hoop slapeloze nachten... Schijnheilig

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:17

ik heb al een tijdje geen amandelen meer kan me eindelijk ook niet herineren dat ikze ooit eghad heb... was nl 3 toen ze weg werden gehaald.... een vriendin van me is vrijdag geholpen....

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 19:18

haha, dankje vikkie, ik zal er aan denken
maar voorlopig hoeven ze er niet uit

en sepheron, toen is het over gegaan door de zomer, vitamine's van de zon enzo, lekker nergens druk over maken, alleen maar paarden en lol

nu heb ik waarschijlijk weer het zelfde als ik half jaar geleden had, dus zullen ze wel weer nix vinden, dan zie ik het nut van bloedprikken ook niet in

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:20

het is sypheron Haha! maar je moet je er niet te veel zorgen over maken, want mentaal kan je het ook erger maken. Daar schiet je dus niets mee op!

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 19:39

goh, ik heb wel problemen met die naam van jou hoor Haha!
de dokter vroeg ook of ik het soms te druk had met school (4 vwo) paarden wedstrijden vriendinnen uitgaan (tja, en natuurlijk bokken Haha! )
ik heb maar gezegd dat dat wel meeviel, maar nu ik er langer bij nadenk begin ik toch wel te twijfelen aan mijn antwoord Scheve mond\

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 19:42

Mn broertje heeft ook eens zoiets gehad, die hield zichzelf alsmaar voor de gek, denkende dat ie ziek was terwijl het allemaal tussen zn oren zat. Medicijnen enzo hielpen niet, vaker praten dan maar. Het is nu over, zonder medicijnen. Je moet niet denken dat je ziek bent als je het niet zeker weet want dan wordt het alleen maar erger!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:04

mijn zus moet dat ook(sorry oneliner)succes

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 20:21

dank je marije
en sypheron, ik zit mezelf echt niet ziek te praten hoor, volgens mijn ouders doe ik er juist veel te lichtjes over Haha!
als ik even zit en ik ga staan ben ik helemaal duizelig en zwart voor de ogen, ben ook al een paar keer op die manier gevallen
ik heb altijd zoiets van, komt wel weer goed, maar ik MOEST vanmiddag naar de dokter van mijn moeder
alleen ik zie het nut er niet van in, ze vinden vast toch nix

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 20:23

Nee als je bijna plat gaat dan komt dat niet omdat je je ziek aan het denken bent idd, dan is er toch iets anders aan de hand.

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 20:26

ja precies, ze weten allleen niet wat...