Aansluitend op Marloes-joy, vraagje over kunstnagels

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 17:36

Wat ik mij nou afvraag, want ik wil toch ook wel nagels die niet afbreken, spijten etc.... Is het niet slecht voor je 'echte' nagels, want ik heb wel eens plaatjes gezien op tv van nagels die er echt ranzig uitzagen nadat de 'eigenaar' van die kunstnagels Haha! ze eraf had gehaald. Sterven je eigen nagels niet af als je ze zo afsluit. Dus wie van jullie heeft hier ervaring mee, want die acryldingen zien er wel verzorgt uit.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 19:38

ik heb nagels van 1 cm en doe er helemaal nix aan ja af en toe als er een klein scheurtje in zit dan vijl ik hem bij, duz laat ze gewoon groeien en er niet aan gaan prutsen en vooral NIET BIJTEN!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 19:43

Ze heeft het dus over kunstnagels. Schijnheilig
Ik heb op school geleert (leer Uiterlijke Verzorging) dat het niet goed voor je nagels is, idd. Maar echt heel slecht is het niet. Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe het zat. Schijnheilig

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 20:30

Ohhh, begin er niet aan!! Ik heb ze ook een jaar gehad!!
Om de 3 weken ging ik ze op laten vullen!! Ten eerste kost het best wat geld, na 2 weken zien ze er niet meer uit en krijg je echt zo'n rand bij je nagelriem omdat je eigen nagel gewoon doorgroeit!!

Als je er lijm tussen wil doen is het echt aan klooien!! Ben je veel met paarden bezig dan kan er dus vuil tussen komen als ze niet helemaal meer vast zitten!

Ik loop nu een paar maanden zonder. In het begin schaamde ik me dood, een paar afgekloven nageltjes, want je moet niet denken dat als je ze er af haalt dat je nagels heeel erg mooi lang zijn. Die dingen gaan er erg moeilijk af en je eigen nagel is ontzettend dun geworden en ook heel erg gevoelig, het lijkt net of er geen nagel op zit dus als je je stoot doet het erg zeer!!! Ben nu lekker mijn eigen nagels aan het laten groeien en dat lukt best wel!!

Af en toe breekt er eens een, maar dat heb je als je met paarden bezig bent Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 19:50

Ik ben nagelstyliste, en je nagels worden er idd dun van. Als je acyl erop hebt, en je wil alles eraf hebben en je gaat pulken, ja dan worden je nagels erg dus, en zien ze er erg beschadigd uit. Je kunt ze er ook gewoon af laten vijlen, en dan is er niets aan de hand, je zult ze dan wel kort moeten vijlen.
Met paardrijden heb je er helemaal geen last van, in het begin is het even wennen, maar je moet ze dan ook niet echt lang pakken in het begin.
Met paardrijden en vuil enzo, valt dat reuze mee. mijn nagels zijn nooit smerig.....