Net gezien op TV

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-01 16:04

Ze lieten net om 4 uur zien een koei die werd afgemaakt...
Ik dacht toen Jongens dit kan toch niet?
En die boeren die acties voeren vind ik heel goed...
Maar dat de ME er bij moet komen dat hoeft van mij niet hoor laat de boeren er maar wt tegen doen Ook de trekkers en de werktuigen werden gemold...
Dit kan niet.....

_________________
Je Paard is je beste vriend hij is er altijd voor je.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: IHWtje op 2001-04-09 16:09 ]</font>

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 16:48

jep wij zeiden tegen elkaar het is goed dat ze nu aan heel NL laten zien dat er gewoon wat moet gebeuren en dat dit gewoon niet kan

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:39

gisteren gekeken naar Barend en van Dorp, en daar had een boer gefilmd hoe een koe bij hem werd afgemaakt. Hij wilde gewoon laten zien wat er gebeurt en dat vind ik terecht. Een andere boer vertelde hoe zijn dieren geent werden. ze hadden alleen hele grote naalden bij die gebruikt worden voor volwassen varkens. Die wilden ze ook voor zijn biggen gebruiken maar dat stond hij niet toe. Hij ging zelf bij de veearts kleine naalden halen. Nou vraag ik me toch af, waarom sommige mensen veearts worden...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-01 09:46

Nou ik zag gistern zag ik op RTL4 werd gefilmd door rtl 4 hoe een koe werd afgemaakt vreselijk gewoon......
En de boeren die met hard geweld werden wegejaag.....
Als het hier was zou ik meedoen.....
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen