schuldbekentenis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-01 12:17

Beste Bokkers,

Ik heb een grote fout gemaakt!

Ik heb een aantal malen berichten geplaatst over mijn verzorgpaard Wenga, waarin ik negatieve dingen gezegd heb over de eigenaar van mijn Wenga.
Dit spijt mij heel erg. Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest hem een slechte naam te bezorgen. De enige reden waarom ik die berichten heb geplaatst is dat er door informatie van buitenaf bij mij een gevoel van angst ontstaan is over het welzijn van Wenga.
Ik verzorg haar nu 3 maanden, kom er zowat iedere dag en we hebben een hechte band opgebouwd. Ik heb alleen maar het beste met haar voor. Ik was gisteren erg geschrokken van het feit dat de hoefsmidt zei dat er een kans bestaat dat Wenga hoefkanker kan krijgen. Ik heb daarom gisteren besloten iedere dag naar haar toe te gaan om in ieder geval haar hoeven goed te verzorgen en te behandelen.
Wat er nu gebeurd is, door mijn schuld ( ik had nooit informatie over de eigenaar op internet moeten zetten, zeker geen negatieve.) kan vergaande gevolgen hebben voor Wenga en mij.
Dat kan ik niemand anders verwijten dan mijzelf, helaas kan ik de tijd niet meer terugdraaien.
Nogmaals, ik heb er heel erg spijt van, zo'n fout maak ik nooit meer.
Ik hoop dat jullie zullen begrijpen dat de eigenaar van Wenga niets te verwijten valt.

Marije



_________________


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marije op 2001-12-01 11:19 ]</font>

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 12:29

Tsja, van fouten maken leert men, zeggen ze! Ik kan me best voorstellen dat je door de schrik even iets te veel aan informatie op Bokt gezet hebt en dat het nooit je bedoeling is geweest om de eigenaar neer te halen.
Je kunt in ieder geval gewoon niet altijd voorkomen dat je paard ziek wordt, zelfs niet als je alle kennis in huis hebt.
Ik hoop in ieder geval dat je aktie niet al te grote gevolgen voor je heeft.
Succes!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 12:34

Ben je bang dat de eigenaar van Wenga op bokt zit?
Excuses is om te vergeven... Lachen Goed van je hoor meid,dat je je excuses aan hebt geboden Pling erg knap!

_________________
http://www.rainbowhorses.cjb.net We hebben een chat een een forum!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sunnylover op 2001-12-01 11:44 ]</font>

henk
Berichten: 142
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:13

Citaat:
Op 2001-12-01 11:29, schreef Gwen:
Tsja, van fouten maken leert men, zeggen ze! Ik kan me best voorstellen dat je door de schrik even iets te veel aan informatie op Bokt gezet hebt en dat het nooit je bedoeling is geweest om de eigenaar neer te halen.
Je kunt in ieder geval gewoon niet altijd voorkomen dat je paard ziek wordt, zelfs niet als je alle kennis in huis hebt.
Ik hoop in ieder geval dat je aktie niet al te grote gevolgen voor je heeft.
Succes!


We hebben het uitgesproken en de zaak is vergeven en vergeten Lachen

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:20

marije. ik vind het heel goed dat je je exuses maakt over de kwestie.kan me ook goed indenken dat je bezorgd bent om wenga. ik hoop voor jullie allemaal dat het goed komt en henk.. ik vind het netjes dat het opgelost is. ik hoop dat het paardje snel weer op de hoefjes is en dat jullie samen nog veel plezier van haar zullen hebben.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:55

Inderdaad knap dat je inziet dat je een fout hebt gemaakt en dat ruiterlijk durft toe te geven!! Maar ik vind het ook erg vriendelijk van Henk dat je Wenga nog steeds mag verzorgen, petje af hoor, ken zat mensen die hier een heel punt van zouden maken. Beiden nog veel plezier met Wenga en sterkte met haar hoeven.

Owja, straalkanker klinkt heel erg, maar het is geloof ik geen echte kanker hoor, dacht ik de benaming is geloof ik fout.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-01 22:30

Citaat:
Op 2001-12-01 20:13, schreef henk:
We hebben het uitgesproken en de zaak is vergeven en vergeten Lachen


Inderdaad en ik ben hier zo blij mee!!!
Ik heb van mijn fouten geleerd en zal zoiets nooit meer doen!
Ik ben erg dankbaar dat ik Wenga mag verzorgen en ik ben er blij mee dat zij zo'n fijne eigenaar heeft.
Ook zal ik Wenga zeker nog jaaaaaaaaaaaren verzorgen Haha! !