ongeluk gehad - balen!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-01 19:38

Ik heb vorige week een ongelukje gehad met mijn autootje. Het was kwart over 7 in de ochtend en de auto voor mij botste op de auto voor hem en ik op hem. Het eerste wat ik dacht toen ik stil stond was K*t een BMW!

En toen moest ik uitstappen.
BALEN als je je eerste autootje die je 2,5 jaar geleden hebt gekocht in de kreukels ziet.
Die man van die BMW vroeg nog of ik geschrokken was. "Nee, maar dat komt nog wel als ik hier de rekening van krijg", heb ik toen geantwoord.
Je begrijpt het al!

En ja hoor 5000,- schade. Maar dat was mijn cinqecento natuurlijk helemaal niet eens meer waard.
Mijn vader en vriend hebben mijn cinqie gister opgehaald en bij een of andere vage garage gebracht. Die repareert hem voor 2250,- , "maar dan wel zonder bonnetje" zei die meneer nog.
IS GOED! Ik ben allang blij. 2250 valt reuze mee als je je al op een nieuw autootje had ingesteld. En ik krijg mijn ouwe trouwe cinqie terug.

Hebben jullie wel eens een auto-ongeluk gehad terwijl je zelf reed en het was nog je eigen schuld ook?


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 19:46

Ik wil je wel even waarschuwen voor een reparatie in een "vage garage", als de reparatie zonder bonnetje gaat en het gaat niet helemaal volgens de regels of die wagen is daarna nog niet goed, ben je wel 2550,- gulden armer, en je hebt geen poot om op te staan. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar er zouden bij mij toch alarmbelletjes in mijn hoofd gaan rinkelen. Soms doet het zeer, helemaal als het je eerste auto betreft, maar kun je er maar beter rekening mee houden dat je gewoon een andere wagen nodig hebt. Auto's zat! Ook in die prijsklasse!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 19:53

Of ik wel eens een ongeluk heb gehad???
Mmmm, ff denken hoor Knipoog

Ik zou id oppassen met een reparatie bij zo'n garage, garantie heb je dan tenslotte ook niet!

Ik kan me wel voorstellen dat je blij bent je Cinquecento te kunnen houden,
helaas is mijn seicento total-loss.

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-01 19:55

Er is alleen "blik"schade. Ik moet een nieuwe bumper, motorkap, lichten, radiator en grill. Daar kan weinig fout aan gaan toch?

Nee, als er bv iets aan mijn motorblok was, dan had ik het ook niet gedaan, maar voor deze reparatie neem ik het risico wel.

Als ik een nieuwe 5e hands auto zou kopen, dan weet ik immers ook niet wat daarmee is gebeurd.

Maar bedankt voor het goedbedoelde advies!

ikke

Berichten: 37440
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 19:56

Ik kan er met enig zoeken nog wel een Land Rover voor leveren. Dan hoef je in ieder geval nooit meer bang te zijn voor hoge schaderekeningen, die krijgt die ander dan *LOL* *LOL*
Maar inderdaad, ik zou toch zeer terughoudend zijn met reparatie zonder bonnetje. Ik heb daar wel eens resultaten van gezien waar je niet vrolijk van wordt.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-01 20:01

Echt waar!!!! Een landrover voor 5000,- Vertel.
Ik wil eigenlijk een jeep cherokee Knipoog , maar een landrover lijkt me ook niet onaardig. Daar verkoop ik mijn cinqie wel voor als ie gemaakt is *LOL*

Oh enne sjuimpie, ja dat van jou was nog ff een tikkie erger (heb ff terug gebladerd) was jij wel zo slim om je all risk te verzekeren?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 20:07

ik ben eens van achter aangereden. Ik had bijna 10 mille schade. Auto achter was loss. Zijn motorblok lag op de grond. En mijn vriendin heeft twee jaar met een whiplash rondgelopen.

niet leuk dus. Je kan er beter opklappen als van achter aangereden worden. (maar meestal heb je dan wel weer meer kosten, zoals jij.)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 21:53

Ik voel me er anders niet zo goed bij hoor!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:13

Ik heb begin dit jaar de auto van een collega van me geramd. Was ook héééél stom, ik reed achteruit een keek ff niet goed.... Frusty
In ieder geval, die auto had ik voor tegen de koplamp geraakt. In eerste instantie leek het dus verder niet veel bijzonders te zijn. De auto van mijn pa (waar ik dus in reed Schijnheilig ) was schade-vrij Haha! Maar anyway, die andere auto, een Kadett ( Misselijk ) was ook naar een 'vage' garage gebracht en de schade zou 1500 piek zijn. Blijkbaar hadden ze dus nog veel meer mankementen aan die auto gevonden die ze dus op ons wilden verhalen ofzo. Verzekering er bij en toen was het opeens maar 500 gulden. En daarbij hebben mijn ouders tot op de dag van vandaag niks van de verzekering gehoord Party!!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 18:58

Ja vorig jaar is er iemand achter op mijn auto geknald. Ik kwam stil te staan in een file en degene die achterop mij knalde had dat niet in de gaten..... Reed met een vaartje van 120 km. per uur achterop mij Scheve mond\. Resultaat mijn Ford Mondeo station was ongeveer 40 cm. korter geworden van achteren, schade ruim 10.000 piek (gelukkig betaald door de tegenpartij) en ik zit nog steeds met een whiplash Frusty. Heb ruim 3/4 jaar niet kunnen paardrijden, gelukkig gaat dit nu weer wel, hoewel ik rustig aan moet blijven doen. Geen leuke dingen voor een mens!!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 22:53

Nog 3 nachtjes slapen en dan mag ik mijn lieve autootje weer ophalen

Lachen

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 09:48

Ik ben 2 jaar geleden door een Mercedes Vito bus van achteren aangereden. Hij had niet gezien dat ik stil stond omdat de auto voor mij linksaf wilde slaan. Hij zei zelf harder dan 80 te hebben gereden. Ik zat toen in een Opel Astra. Hij was Total loss. Mijn opa had zijn gordel niet om en is met zijn hoofd tegen het vooruit geklapt. Er zaten 2 grote sterren in. Ik had de bus zien aankomen en had mijn voet op de rem. 3 dagen stijfe nek. Heb er gelukkig niets aan over gehouden.
M'n opa heeft nu nog steeds last van hoofdpijn.

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 22:35

En rijd je vroem vroem ferarri weer????? Hahaha! Wel stinkmodder zeg! Maar gelukkig is onze vanessa er gewoon nog!!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 17:31

hey
wel opletten he als je rijdt. *LOL* *LOL*
maar is je super snelle stoere auto al klaar!!!!!!!!!

we hebben een huis

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 21:10

Ja, hij is klaar!! Gisteren opgehaald. Mijn lieve ouwe trouwe karretje Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, AnnetteFlame, Arlette1991, BLEXBot, blondies, carineken, Eefje_Sammy, Fly_high, hagelslag, ogidni, roosjenat en 52 bezoekers