Taniek stel je is voor!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 18:14

Taniek is mijn moeders vriendin,en staat tevens ook bij mij in de buurt op stal.Haar paardje is gewoon helemaal te gek,Simbrella...We maken vaak buitenritten en toen kwam ze hier is koffiedrinken,en toen vroeg ze of ze op de computer mocht.En toen heb ik haar bokt laten zien (jáá,ik doe ook aan reclame maken voor bokt Clown ) Ze vond het vet leuk en was dus gister weer langsgeweest dus heeft weer effe in haar eentje gebokt Lachen Ze krijgt Zaterdag zelf een computer en dan hebben jullie er een BOKTLID bij Haha! Haha! Haha! Ze is echt superaardig he Taniek Schijnheilig Oja,taniek had gisteren niet uitgelogd
Boos! dus ik plaatste net een berichtje onder haar naam :// ik ben dus niet Taniek hoor Knipoog maargoed,ik weet haar wachtwoord toch niet dus... :p

Hup taniek,stel jezelf is voor Pling

_________________
http://www.rainbowhorses.cjb.net

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sunnylover op 2001-11-27 17:16 ]</font>

taniek
Berichten: 44
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 20:43

Hehe,
thanks Shalane.(shalane is even naar beneden en ik heb hun computer ingepikt Clown )
Zaterdag komt mijn computer aan! Ik zet er meteen even internet op en dan ga ik lekker bokken.Moet helaas nu nog gebruik maken van Shalane en haar moeder's computer.(niet dat ik dit erg vind hoor Knipoog )

Ik ben dus Taniek,
ik ben de vriendin van Shalane's moeder en ben 34 jaar oud.Ik sta met mijn paard vlakbij Shalane en soms rijden we ook samen,dit is natuurlijk erg gezellig.Ik ben gek op recreatiefrijden en rijd geen wedstrijden door mijn soort van 'plankenkoorts'...
Stomme benaming eigelijk maarja.Ik kom -natuurlijk- iedere dag bij mijn paard (new forrest x arabier) Party!! en ik kan echt niet meer zonder haar.
Als het moest zou ik zo bij haar in stal gaan liggen *LOL* Mhh Shalane maakt wel voor jullie mondelinge reclame zeg Knipoog alleen bijna niemand hier waar ik sta met mijn paard heeft een computer (helaas behoor ik daar ook toe tot Zaterdag,dan heb ik er wel één!)
Veel soeps valt er niet over mij te vertellen,is niet intressant genoeg Lachen
Shalane,maak je helemaal een topic voor mij? Wat aardig Party!!

Groetjes van Taniek (rare naam hé? *LOL* )