wat moet ik nu???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

wat moet ik nu???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 19:36

Ik zit echt in de dip en bij wie kan ik dit probleem beter zetten dan bij jullie.
hier komt ie:

Ik wil weer gaan paardrijden en ben vandaag naar een manege geweest
waar ik een open dag was en vond het daar heel leuk. ik heb dus besloten dat ik daar wil gaan rijden maar heb 1 probleem mijn ouders willen niet betalen en ik moet 7 maanden sparen om een tien lessen kaart bij elkaar te hebben. en nu weet ik niet of ik dat dan nog wel daar aan uit wil geven omdat het best veel geld is (100 euro). lossen lessen kan ik ook nie nemen want die kosten 12,50 per les.
ik wil misschien een kranten wijk nemen maar ik weet gewoon niet of ik het dan nog wel aan paard rijden wil uit geven.

weten jullie iets en wat vinden jullie er van? zeur ik of ben ik gewoon geen paaarden gek meer ook al hou ik heel veel van ze?

commentaar is welkom

Eerst de ruiter, dan het paard. (Anne Muller, Basis rijkunst)

<'\___~
...(\...)\...


blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:42

Als je het echt wilt ga je alles daarvoor doen zodat je het wel kunt betalen, tenminste zo ben ik een krantewijk lijkt me een goede oplossing. Maar je moet eerst bij jezelf te raden of je het nu wel echt zo belangrijk vind. Succes met je beslissing.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:46

Of zoek een verzorgpony, probeer te kijken of je kjorting kunt krijgen als je de stallen uitmest, kortom, wees creatief en werkbereid Lachen Succes

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:27

als je geen zin hebt om alleen maar een krantenwijk te nemen zodat je kunt gaan lessen dan moet je het niet doen. Loop je, je alleen maar te ergeren omdat je die kranten alleen maar voor die lessen doet dan moet je het gewoon niet doen.
Denk er goed over na, en neem dan de beslissing

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:42

idd zoek een verzorgpony !!
kost vaak minder in de maand,of zelfs gratis !
succes!

Karaat_the_newforest op Instagram

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:05

Een verzorgpony is wel heel leuk maar ik vind lessen ook wel belangrijk. Mijn instructeur is ook vrij prijzig en daarom les ik bij hem 1 keer in de twee weken i.p.v. iedere week.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 23:42

Kan je niet met je ouders iets regelen?
Ieder de helft oid, of je kleedgeld er op aanspreken Haha! *deed ik altijd*

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 05:39

Ik zie in je profiel dat je 14 bent, hier kan je met 14 jaar ook beginnen in kwekerijen enzo, vaak erg gezellig met meiden vanje leeftijd:)

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 07:32

Kan je niet proberen een regeling te maken met je ouders?
dat jij bv iedere week de badkamer schoonmaakt, en dat je dan op paardrijden mag?
veel succes iig!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:10

Als je een krantenwijk of iets dergelijks er niet voor over heb, zou ik toch wel ff goed nadenken of je het wel de moeite waard vind om weer te beginnen met rijden...

Ik heb op mijn 15de als vegetarische in een vleesfabriek gewerkt alleen om mijn pony te kunnen onderhouden. Heb alle baantjes aangenomen wat ik kon doen om te zorgen dat de pony niets te kort zou komen.
Denk dan aan winkelwerk, schoonmaken etc etc..

Denk dat het een kwestie van discipline is, voor niets gaat alleen de zon nog op.
Erg makkelijk als je ouders alles betalen, maar op deze manier leer je wel meer je spullen en geld te waarderen

Dus misschien moet je jezelf ff een schop onder je kont geven en die krantenwijk nemen Knipoog

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:19

Jammer dat je net jarig bent geweest, dan kun je ook aan iedereen een paardrijles vragen voor je verjaardag!

En voor sinterklaas, en voor kerstmis...

Ik vond die oplossing van Vamp (extra huishoudelijke klusjes doen) ook wel een goed idee! En kijk of je in de buurt mensen kan helpen; boodschappen doen, helpen afwassen ik bedenk maar wat. Zo kan je heel wat bij elkaar sparen.

En vraag dan wat je ouders wel een redelijke prijs vinden voor jou om te sporten (ik weet niet of je ook nog andere dingen doet, maar misschien kan je dat dat opgeven), en betaal de rest bij!

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-04 13:03

me vader kwam gister naar me toe en zij dat hij een proef les wou betaalen en dat als ik zeker weet dat ik daar wil rijden hij ook 1 keer een les kaart van 10 voor me koopt.

ik was echt super blij en ga gewoon rijden en misschien is die 1 keer in twee weken ook wel een goed iedee

Eerst de ruiter, dan het paard. (Anne Muller, Basis rijkunst)

<'\___~
...(\...)\...

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:07

Gefeliciteerd veel plezier er mee!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:09

Echt super dat je vader het toch wilt doen! En misschien wilt ie het elke keer wel betalen als ie ziet dat je er heel veel plezier aan beleeft! Succes ermee!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-04 13:30

ja, hij wou het doen omdat hij mee was geweest naar de open dag en het het een hele leuke manege vond waar goed les werd gegeven, en hij zelf ook wel van paarden houd Schijnheilig . ik kan alleen 1 keer in de drie weken niet omdat ik alleen kan als me vader er is en me wegbrengt ( sávonds in het donker namelijk)en hij dan moet werken .
ik begin over 4 weken omdat we hongaren thuis krijgen en me vader nog naar een bruiloft moet, dus ik moet nog even gedult hebben, maar dat vind ik nie erg Lachen .

Eerst de ruiter, dan het paard. (Anne Muller, Basis rijkunst)

<'\___~
...(\...)\...

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:33

Naja, hartstikke leuk toch! Kan je toch af en toe eens een les paardrijden. Veel plezier!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Apacheshadow, Asvinia, carineken, Colien, ellen05, Froukje, GaitMonster, Googlebot, judithje, Kmbrly, Roeline, Saranghea, Verara, VivianHesen, Votti, YandexBot en 196 bezoekers