Wat zegt jouw eigen naam over je ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:00

Ik ben eigenlijk ook wel een eentje....
ben beiden, 1 en 3 dus, kan toch wel?? Haha!

Zie je, ik heb altijd gelijk.... als ik alleen mijn roepnaam invul ben ik een 1.....
Ik ben dus een mengeling van 1 en 3! Haha!

_________________
<font color=deeppurple>Balou, Mowgli en wij!! Afbeelding</font color=purple>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-11-26 11:12 ]</font>

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 11:15

Ze vragen om je volledige naam in te vullen ,als ik dat doe komt er nr 4 uit ,met mijn roepnaam komt er nr 7 uit .
Ik kan me met beide wel vinden *LOL*

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:23

Als ik mijn volledige naam invul komt er 3 uit. Expressie en taal. Kan ik mezelf niet in vinden. Oeh, ik vul net mijn roepnaam in en er komt weer 3 uit!!!!!

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:23

Als ik mijn volledige naam invul komt er 3 uit. Expressie en taal. Kan ik mezelf niet in vinden. Oeh, ik vul net mijn roepnaam in en er komt weer 3 uit!!!!! Zet je wel aan het nadenken Haha!

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:29

Het is wel grappig maar ik hecht er niet zo veel waarde aan.
Ik kwam op 1 uit, klopt wel redelijk. Grappig dat mijn collega die innerlijk en uiterlijk veel op mij lijkt, ook op 1 uitkwam.
Mijn beste vriendin en mijn man die ik beiden al heel lang ken kwamen ook op hetzelfde karaktertype uit.
Ze zijn best wel verschillend maar bepaalde eigenschappen delen ze wel.
Volgens mij zit er in iedere analyse wel iets wat je op jezelf kunt betrekken en daardoor wordt zo'n beschrijving wel erg rekbaar. Gaaaap

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 12:08

5 - Vrijheid en afwisseling
De meeste mensen die onder dit getal vallen, spreiden vrijheid in woord en gedachten ten toon. Je bent veelzijdig, veranderlijk en progressief; je hebt aanpassingsvermogen en begrip voor anderen. Je bent dol op reizen en wilt het leven in zijn volheid genieten. Je houdt van gezelligheid en mensen om je heen, vooral indien het leden van het andere geslacht betreft. Je bezit een heldere geest en bent vriendelijk in de omgang; je weet alles om je heen te verjongen en nieuw leven in te blazen en je kunt op onopvallende wijze de mensen naar je hand zetten. Je dient eigenschappen als geduld en trouw te ontwikkelen; zorg dat je een doel in je leven hebt.


Hmmz, dat doel klopt wel....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 12:52

11 - Openbaring en inspiratie
Je beschikt over intuïtie en geestelijk inzicht. Je bent vol vuur, zeer doelbewust en over het algemeen inventief en idealistisch. Je bent tegelijkertijd een dromer en een mysticus, soms zelfs helderziend. Je bent elektrisch en je bezit hoogspanning; je bent in staat dynamische krachten te ontwikkelen. Intuïtief begrip, inzicht, leiderscapaciteiten en het vermogen snel een beslissing te nemen zijn allen eigenschappen van jou. Je houdt van schoonheid, van muziek, poëzie en alle andere vormen van kunst. je vertoeft graag in gezelschap van mensen die geestelijk een stimulerende werking op je hebben. Jijzelf kunt een bron van inspiratie voor anderen betekenen. Je opdracht is: de mensheid volkomen onzelfzuchtig te dienen en daarom is het zaak zoveel mogelijk menselijk begrip aan te kweken.

ik ben dus een elfje. veel dingen kloppen wel, ik hou alleen niet van poëzie...
hihi ikke een leider???? dat weet ik zo net nog niet hoor. miscshien mensen die mij goed kennen dat zij t weten maar ikke niet.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 12:53

met mijn volledige naam ben ik een 7:
7 - De analist - innerlijke vrijheid
De ware geestelijke vorser die aan zelfbespiegeling doet en die dol is op technische
bijzonderheden en wetenschappelijk onderzoek, valt onder dit getal. Je bent geïnteresseerd in
feiten. Dit is tevens het getal van de innerlijke wijsheid en leiding geven en daarmee ben je
spiritueel, intuïtief en over het algemeen vol geloof en vertrouwen. Je houdt van stilte en rust
om je heen, dan kun je nadenken over alles wat belangrijk voor je is en bij je activiteiten let je
in de eerste plaats op kwaliteit. Je bent evenwichtig en straalt innerlijke rust en vrede uit. Je
bent volhardend en getuigt van vertrouwen. Je optreden is beschaafd; je beschikt over een
zekere wijsheid en streeft naar perfectie. Het laatste woord kan men bijna altijd van jou
verwachten. Je bent niet zelden een expert op het terrein van de zaken waarover je praat. Je
bent bovendien edelmoedig en sensitief; je kunt bijzonder goed geheimen bewaren. Hoewel je
er de voorkeur aan geeft alleen te zijn, moet je er wel voor zorgen je dan niet eenzaam te
gaan voelen. je moet trachten anderen beter te begrijpen en jezelf losmaken van je angsten
en depressies.

met m'n roepnaam een 4:
4 - Werk en discipline
Je bent praktisch, geduldig, nauwgezet, correct en betrouwbaar; je hebt uithoudingsvermogen,
bent spaarzaam en kan goed organiseren. Je bent behoudend, loyaal, gewetensvol, stipt,
energiek en over het algemeen een uitstekend werknemer. Je bent arbeidzaam, logisch,
analytisch, zowel geestelijk als lichamelijk altijd bezig en je bent accuraat. Je hebt oog voor
detail en verhoudingen; je bent toegewijd, vaderlandslievend en waardig. Je bent weinig
emotioneel maar wel betrouwbaar en je houdt van zaken waarbij je je moet concentreren. Je
bent ervan overtuigd dat men voor alles wat men wil bereiken, zal moeten vechten. Je moet
ervoor waken niet in het slop te raken en je dus meer op de vrolijke kant van het leven te
richten. Leer wat verdraagzamer te zijn, klamp je niet vast aan overleefde standpunten en stel
je geest open voor het nieuwe.

ik beide zit wel wat, maar ik lijk denk ik het meeste op de 7. Het is vast ook niet voor niets dat ze je volledige naam willen weten!
Overigens vind ik gewoon de betekenis van een naam ook leuk: Brenda komt van Brendan, germaans voor zwaard (lees "moedig"), Peter komt uit ???? en betekend rots in de branding. Vind ik ook heel grappig! Vooral die van Peter klopt echt!!!!!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 13:01

2 - Samenwerking en tact
Je bent zeker niet iemand die de eenzaamheid prefereert: integendeel het gezelschap van anderen, het hoort erbij, is min of meer onontbeerlijk voor je. Je hebt veel liefde te geven en wenst anderen van dienst te zijn; je bent tactvol, charmant, ontvankelijk, zachtmoedig, zeer gevoelig, sensitief en ijverig. Je houdt van orde en netheid en hebt oog voor kleinigheden. Je kunt zeer analytisch te werk gaan en streeft naar evenwicht dat tot stand is gekomen door het opheffen van tegenstellingen. Je past je over het algemeen gemakkelijk aan, bent bescheiden, geduldig en vriendelijk. Je hebt maatgevoel en houdt van muziek. Je bent zelden geïnteresseerd in occulte zaken. Je moet de waarde van de discipline leren kennen, moet trachten een positievere levenshouding op te bouwen en je een doel te kiezen om dit daarna met overtuiging en kracht na te streven.

Dat orde en netheid, daar houd ik wel van maar dat lukt me niet echt. ik ben een vreselijke chaoot. Verder ben ik juist wel geinteresseerd in alles wat raar en occult is en de rest tja....

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 14:51

haha ik heb het met 3 namen geprobeerd en alle 3 klopte het redelijk!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 15:31

Volledige geboorte-voornamen
zoals je bij je geboorte bent ingeschreven in het bevolkingsregister


Volledige geboorte-achternaam
zoals je bij je geboorte bent ingeschreven in het bevolkingsregister



Volledige geboorte-achternaam
massij
wordt berekend als:
4 + 1 + 1 + 1 + 9 + 1 = 17

Volledige geboorte-voornamen
lara trijntje anna
wordt berekend als:
3 + 1 + 9 + 1 + 2 + 9 + 9 + 1 + 5 + 2 + 1 + 5 + 1 + 5 + 5 + 1 = 60

De uitkomst wordt dan
17 + 60 = 77 : 7 + 7 = 14 : 1 + 4 = 5 !


Verklarende Tekst Basiseigenschappen
5 - Vrijheid en afwisseling
De meeste mensen die onder dit getal vallen, spreiden vrijheid in woord en gedachten ten toon. Je bent veelzijdig, veranderlijk en progressief; je hebt aanpassingsvermogen en begrip voor anderen. Je bent dol op reizen en wilt het leven in zijn volheid genieten. Je houdt van gezelligheid en mensen om je heen, vooral indien het leden van het andere geslacht betreft. Je bezit een heldere geest en bent vriendelijk in de omgang; je weet alles om je heen te verjongen en nieuw leven in te blazen en je kunt op onopvallende wijze de mensen naar je hand zetten. Je dient eigenschappen als geduld en trouw te ontwikkelen; zorg dat je een doel in je leven hebt.

dat van dat andere geslacht klopt dus niet, maar de rest Jah

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:13

ik heb het zelfde als stef en wjerdo. hmmm het klopt wel n beetje

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:15

Citaat:
Op 2001-11-26 11:52, schreef Maaike:
11 - Openbaring en inspiratie
Je beschikt over intuïtie en geestelijk inzicht. Je bent vol vuur, zeer doelbewust en over het algemeen inventief en idealistisch. Je bent tegelijkertijd een dromer en een mysticus, soms zelfs helderziend. Je bent elektrisch en je bezit hoogspanning; je bent in staat dynamische krachten te ontwikkelen. Intuïtief begrip, inzicht, leiderscapaciteiten en het vermogen snel een beslissing te nemen zijn allen eigenschappen van jou. Je houdt van schoonheid, van muziek, poëzie en alle andere vormen van kunst. je vertoeft graag in gezelschap van mensen die geestelijk een stimulerende werking op je hebben. Jijzelf kunt een bron van inspiratie voor anderen betekenen. Je opdracht is: de mensheid volkomen onzelfzuchtig te dienen en daarom is het zaak zoveel mogelijk menselijk begrip aan te kweken.



Hee, die heb ik ook! Knipoog

Flus
Berichten: 85
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:29

Wow, dit is gaaf, als dit klopt dan ben ik een geweldig heilig wondermens!!!!!!
COOLE SITE!!!!!!!! Schijnheilig

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:35

bij mij nr 3 en die klopt volgens mijn zeggen helemaal!

Girlly20
Berichten: 46
Geregistreerd: 24-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 20:00

Verklarende Tekst Basiseigenschappen
9 - Menselijk begrip en volmaaktheid
Je bent er om liefde te verspreiden op universeel niveau. Dit is helemaal niet zo onmogelijk als het misschien klinkt en zeker niet voor jou. Van nature ben je barmhartig en menslievend en aangezien je iets van een filantroop in je hebt, bewijs je je diensten volkomen onzelfzuchtig. Je bent spiritueel, romantisch en gevoelig. Je beschikt over magnetische aantrekkingskracht, intuïtie en verantwoordelijkheidsgevoel. Je werkt efficiënt, bent zeer coöperatief, creatief en onafhankelijk. Je kent de diepere betekenis van het woord vrijheid en daarmee de waarde van tucht en beheersing; je hebt vele artistieke gaven en een brede kijk op de wereld en het leven. Je opdracht is eerst aan anderen te denken en dan pas aan jezelf; doe je dit, dan zullen gezondheid, welstand en liefde je deel zijn. In vele gevallen wijst dit getal erop dat de andere getallen reeds zijn doorgewerkt. Aangezien je een samenstelling bent van de andere getallen beschouwen we dit cijfer als het getal van de vervolmaking. Je hebt dringend behoefte aan evenwicht; je moet je gevoelens leren beheersen en jezelf duidelijk een doel stellen, iets wat van nature niet in je lijn ligt



Hmm laten we het over die volmaaktheid maar niet hebben Haha! Haha! haha Schijnheilig

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 20:04

De meeste mensen die onder dit getal vallen, spreiden vrijheid in woord en gedachten ten toon. Je bent veelzijdig, veranderlijk en progressief; je hebt aanpassingsvermogen en begrip voor anderen. Je bent dol op reizen en wilt het leven in zijn volheid genieten. Je houdt van gezelligheid en mensen om je heen, vooral indien het leden van het andere geslacht betreft. Je bezit een heldere geest en bent vriendelijk in de omgang; je weet alles om je heen te verjongen en nieuw leven in te blazen en je kunt op onopvallende wijze de mensen naar je hand zetten. Je dient eigenschappen als geduld en trouw te ontwikkelen; zorg dat je een doel in je leven hebt.

alleen van dat andere geslacht klopt niet maar de rest klopt aardig!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 20:30

hahaha kan ymke en nathalie de hand schudden.

nou wat voor doel zal ik mezelf eens gaan stellen gna gna gna Extreme duivel

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 21:17

4 - Werk en discipline
Je bent praktisch, geduldig, nauwgezet, correct en betrouwbaar; je hebt uithoudingsvermogen, bent spaarzaam en kan goed organiseren. Je bent behoudend, loyaal, gewetensvol, stipt, energiek en over het algemeen een uitstekend werknemer. Je bent arbeidzaam, logisch, analytisch, zowel geestelijk als lichamelijk altijd bezig en je bent accuraat. Je hebt oog voor detail en verhoudingen; je bent toegewijd, vaderlandslievend en waardig. Je bent weinig emotioneel maar wel betrouwbaar en je houdt van zaken waarbij je je moet concentreren. Je bent ervan overtuigd dat men voor alles wat men wil bereiken, zal moeten vechten. Je moet ervoor waken niet in het slop te raken en je dus meer op de vrolijke kant van het leven te richten. Leer wat verdraagzamer te zijn, klamp je niet vast aan overleefde standpunten en stel je geest open voor het nieuwe.
----------------------
En er klopt geen barst van. Haha!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 21:19

Volledige geboorte-achternaam
Voorneveld
wordt berekend als:
22 + 6 + 6 + 9 + 5 + 5 + 22 + 5 + 3 + 4 = 87

Volledige geboorte-voornamen
Kirsten
wordt berekend als:
11 + 9 + 9 + 1 + 2 + 5 + 5 = 42

De uitkomst wordt dan
87 + 42 = 129 : 1 + 2 + 9 = 12 : 1 + 2 = 3 !


Verklarende Tekst Basiseigenschappen
3 - Expressie en taal
Er is een grote behoefte aan zelfexpressie en zich vaak te uiten op kunstgebied, door literaire prestaties of op amusementsterrein. Je praat graag en gebruikt daarbij niet slechts je mond maar ook je handen. Je houdt van het leven en piekert zelden. Hij of zij is van nature een optimist. Je vertegenwoordigt jeugd, geluk, verbeeldingskracht, talent en charme. Je getuigt van goede smaak; je bent vriendelijk, liefhebbend, populair, innemend, gevoelig, intelligent en een gulle gastheer of -vrouw. Je houdt van dansen, van kleuren, van alles wat mooi is en je hebt gevoel voor maat. In de grond ben je opgebouwd uit drie delen: fysiek, verstandelijk en geestelijk; deze treden meestal naar buiten in de vorm van verbeeldings- kracht, intellect en intuïtie. Je moet zelfbeheersing en geduld ontwikkelen; je moet zich beter leren concentreren.

_________________
°~°~°~sLuIt Me Op In Je HaRt En VeRlIeS dE sLeUtEl....°~°~°~ OH!!!! Me LuV ShAnAiA! mAaR tOy NuMeRo UnO!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shanaia op 2001-11-26 21:35 ]</font>

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 21:57

ik had nummer 7 en die klopt precies.
zo ben ik helemaal , op een paar kleine dingetjes na.
wel geinig , dat uitrekenen.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 00:01

niemand een 8
nou ik dus, ha ha tact, eerlijk, criticus, materialistisch (volgens mij echt niet) en voel me thuis in de financiele wereld (ben financieel medewerkster)
sorry had geen zin alles over te typen, maar goed voor een groot deel klopt het wel.
Vond het erg leuk om te doen
*LOL*

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 01:04

klopt voor geen meter. Zie ook helemaal niets negatiefs in de teksten voorkomen. Kortom: Onzinnige site.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 10:46

Jammer dat je er zo over denkt ,wat was nou precies jouw uikomst?
Ik ga meestal uit van het positieve in de mens Verward

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:36

Verklarende Tekst Basiseigenschappen
4 - Werk en discipline
Je bent praktisch, geduldig, nauwgezet, correct en betrouwbaar; je hebt uithoudingsvermogen, bent spaarzaam en kan goed organiseren. Je bent behoudend, loyaal, gewetensvol, stipt, energiek en over het algemeen een uitstekend werknemer. Je bent arbeidzaam, logisch, analytisch, zowel geestelijk als lichamelijk altijd bezig en je bent accuraat. Je hebt oog voor detail en verhoudingen; je bent toegewijd, vaderlandslievend en waardig. Je bent weinig emotioneel maar wel betrouwbaar en je houdt van zaken waarbij je je moet concentreren. Je bent ervan overtuigd dat men voor alles wat men wil bereiken, zal moeten vechten. Je moet ervoor waken niet in het slop te raken en je dus meer op de vrolijke kant van het leven te richten. Leer wat verdraagzamer te zijn, klamp je niet vast aan overleefde standpunten en stel je geest open voor het nieuwe.