Wat zegt jouw eigen naam over je ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 23:38


Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:41

Als het goed zou zijn zou er dus geen verschil tussen jou en mij mogen zijn? Of is dit te kort door de bocht.
Ik zal eens kijken, resultaat komt terug.....

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:42

9 - Menselijk begrip en volmaaktheid
Je bent er om liefde te verspreiden op universeel niveau. Dit is helemaal niet zo onmogelijk als het misschien klinkt en zeker niet voor jou. Van nature ben je barmhartig en menslievend en aangezien je iets van een filantroop in je hebt, bewijs je je diensten volkomen onzelfzuchtig. Je bent spiritueel, romantisch en gevoelig. Je beschikt over magnetische aantrekkingskracht, intuïtie en verantwoordelijkheidsgevoel. Je werkt efficiënt, bent zeer coöperatief, creatief en onafhankelijk. Je kent de diepere betekenis van het woord vrijheid en daarmee de waarde van tucht en beheersing; je hebt vele artistieke gaven en een brede kijk op de wereld en het leven. Je opdracht is eerst aan anderen te denken en dan pas aan jezelf; doe je dit, dan zullen gezondheid, welstand en liefde je deel zijn. In vele gevallen wijst dit getal erop dat de andere getallen reeds zijn doorgewerkt. Aangezien je een samenstelling bent van de andere getallen beschouwen we dit cijfer als het getal van de vervolmaking. Je hebt dringend behoefte aan evenwicht; je moet je gevoelens leren beheersen en jezelf duidelijk een doel stellen, iets wat van nature niet in je lijn ligt.


Dat komt er bij mij uit...hihihi

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:45

Het scheelt bij nogal of ik mijn volledige voornaam (Anne Margrethe) gebruik, dan klopt het echt van geen kanten, eerder het tegenovergestelde, of mijn roepnaam (Margreet), dan komt het meer in de buurt.

Nulla tenaci invia est via

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:49

1 - De enkeling
Je staat alleen en meestal op een vooruitgeschoven post. Je bent de initiatiefnemer, de schepper, de pionier; een mens die waarlijk onafhankelijk is en die getuigt van individualiteit, originaliteit en voortvarendheid. Je geeft het tempo aan, bent de leider, de dirigent. Dit is het getal van de activiteit, het aansporen, de wilskracht, het initiatief, de bezitsdrang, de macht en de inventiviteit. Je bezit moed, je gelooft in jezelf en je ideeën, je wenst anders te zijn dan anderen, meester over je eigen geest en levensstijl. Je handelt snel en intelligent. Je bent de baanbreker en komt in opstand tegen het gezag. Je dient in de eerste plaats een vriendelijker houding te ontwikkelen en een grotere interesse ten aanzien van je medemensen.

ik ga hier effe over nadenken!................

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:50

Nou, ik heb het in twee uitvoeringen geprobeert, en bij beide klopt het een beetje. Ik krijg de indruk dat de antwoorden een beetje algemeen zijn, zodat je altijd wel een aantal dingen herkend.
Niet dat ik er veel waarde aan hecht maar het is wel lachen....

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 23:57

Er zijn inderdaad op beide manieren raakvlakken,iets om over na te denken?

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 00:02

Ach, het is een stukje van mezelf, maar zeker niet mijn hele ikke. Het is natuurlijk niet zo moeilijk om een stuk te schrijven waarin je een deel van een persoonlijkheid beschrijft. Ik vindt het ook er kort door de bocht om te stellen dat er maar negen karakters zouden zijn. Te meer daar met beide beschrijvingen nog een heel stuk onderbelicht blijft.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 00:05

Bij mij komt hetzelfde als bij #Ymke#nr 9 dus Haha! .
Wel grappig hoor *LOL* .
Groetjes Smousje.

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 00:07

Citaat:
Op 2001-11-25 23:02, schreef ikke:
Ik vindt het ook er kort door de bocht om te stellen dat er maar negen karakters zouden zijn.


Daar dacht ik dus ook gelijk aan!
En hoe zit het met mensen die vernoemd worden? Hebben die dan automatisch hetzelfde karakter als de persoon waarnaar ze vernoemd worden?
Het is best leuk om eens te lezen, maar er zitten een hoop haken en ogen aan!

Nulla tenaci invia est via

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 00:12

Ik heet eigenlijk Sophia. Sophia betekend Wijsheid. Kan er nix aan doen. Verward
Het klopt!!!! wat er bij die link wordt geschreven.
Ik heb nr. 4 en nr. 11.


_________________
Hoe minder je op Bokt zet, hoe veiliger je bent!! Dus zet niet te veel neer, alles kan tegen je gebruikt worden. Maar eerlijkheid duurt het langst!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PhiaBink op 2001-11-25 23:21 ]</font>

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 00:28

Verklarende Tekst Basiseigenschappen
6 - Verantwoordelijkheid, tehuis en dienstvaardigheid
Men zou je de kosmische vader of moeder kunnen noemen, liefdevol, zorgzaam, begrijpend, vol medeleven en hartelijkheid. Iemand die zeer huiselijk is en die allen die je tegenkomt, wel zou willen bemoederen. Je wenst in harmonie te leven en streeft naar stabiliteit, standvastigheid en rechtvaardigheid. Je bent een huismus en een geboren raadgever die er altijd op uit is het peil te verhogen. Je bent idealistisch, gewetensvol, toegewijd en evenwichtig. Je bent een uitstekend causeur en niet zelden weet je door je woorden geslagen wonden bij anderen te helen. Je hebt de behoefte anderen te dienen, maar moet er voor oppassen je diensten niet op te dringen of ongevraagd aan te bieden. Je moet je er terdege voor hoeden een te grote bezitsdrang ten toon te spreiden. Je moet leren te zien wanneer het beter is anderen met rust te laten, zodat zij leren voor zichzelf op te komen.

Volgens mij heb ik veel meer haar op m'n tanden als volgens dit stukkie zou moeten. Haha!
Als ik m'n roepnaam invul klopt er geen hout meer van Verward
Het kan wel zijn dat er 9 basiskarakters zijn, alhoewel het mij meer lijkt dat ze je sterkste eigenschap eruit proberen te pikken. Toen ik m'n roepnaam invulde ging het ine een keer over mijn kunstzinnige kant, die ik volgens mij niet eens heb Schijnheilig

Goedgekeurd onderschrift :)

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 07:17

De uitkomst van mijn naam is hetzelfde als Billy: Nummer 6 dus

_________________
<font color="blue">Op alles rijmt wel iets
Behalve op waterfiets. Op waterfiets rijmt niets
</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marsje op 2001-11-26 06:21 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 08:29

9 - Menselijk begrip en volmaaktheid
Je bent er om liefde te verspreiden op universeel niveau. Dit is helemaal niet zo onmogelijk als het misschien klinkt en zeker niet voor jou. Van nature ben je barmhartig en menslievend en aangezien je iets van een filantroop in je hebt, bewijs je je diensten volkomen onzelfzuchtig. Je bent spiritueel, romantisch en gevoelig. Je beschikt over magnetische aantrekkingskracht, intuïtie en verantwoordelijkheidsgevoel. Je werkt efficiënt, bent zeer coöperatief, creatief en onafhankelijk. Je kent de diepere betekenis van het woord vrijheid en daarmee de waarde van tucht en beheersing; je hebt vele artistieke gaven en een brede kijk op de wereld en het leven. Je opdracht is eerst aan anderen te denken en dan pas aan jezelf; doe je dit, dan zullen gezondheid, welstand en liefde je deel zijn. In vele gevallen wijst dit getal erop dat de andere getallen reeds zijn doorgewerkt. Aangezien je een samenstelling bent van de andere getallen beschouwen we dit cijfer als het getal van de vervolmaking. Je hebt dringend behoefte aan evenwicht; je moet je gevoelens leren beheersen en jezelf duidelijk een doel stellen, iets wat van nature niet in je lijn ligt.

Hij klopt wel!! Haha!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 09:40

Nee, hier ben je dan lekker mee...

4 - Werk en discipline
Je bent praktisch, geduldig, nauwgezet, correct en betrouwbaar; je hebt uithoudingsvermogen, bent spaarzaam en kan goed organiseren. Je bent behoudend, loyaal, gewetensvol, stipt, energiek en over het algemeen een uitstekend werknemer. Je bent arbeidzaam, logisch, analytisch, zowel geestelijk als lichamelijk altijd bezig en je bent accuraat. Je hebt oog voor detail en verhoudingen; je bent toegewijd, vaderlandslievend en waardig. Je bent weinig emotioneel maar wel betrouwbaar en je houdt van zaken waarbij je je moet concentreren. Je bent ervan overtuigd dat men voor alles wat men wil bereiken, zal moeten vechten. Je moet ervoor waken niet in het slop te raken en je dus meer op de vrolijke kant van het leven te richten. Leer wat verdraagzamer te zijn, klamp je niet vast aan overleefde standpunten en stel je geest open voor het nieuwe.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:10

3 - Expressie en taal
Er is een grote behoefte aan zelfexpressie en zich vaak te uiten op kunstgebied, door literaire prestaties of op amusementsterrein. Je praat graag en gebruikt daarbij niet slechts je mond maar ook je handen. Je houdt van het leven en piekert zelden. Hij of zij is van nature een optimist. Je vertegenwoordigt jeugd, geluk, verbeeldingskracht, talent en charme. Je getuigt van goede smaak; je bent vriendelijk, liefhebbend, populair, innemend, gevoelig, intelligent en een gulle gastheer of -vrouw. Je houdt van dansen, van kleuren, van alles wat mooi is en je hebt gevoel voor maat. In de grond ben je opgebouwd uit drie delen: fysiek, verstandelijk en geestelijk; deze treden meestal naar buiten in de vorm van verbeeldings- kracht, intellect en intuïtie. Je moet zelfbeheersing en geduld ontwikkelen; je moet zich beter leren concentreren.

Mèèèn, het klopt wel (bijna) allemaal.... wat erg!! Bloos
Ik ben trouwens tot nu toe de enige die dit heeft..... (of de enige die het op bokt durft te zetten Knipoog )
Vind het trouwens wel raar dat je namen die je ouders voor je verzinnen bepalend zijn voor je karakter...klopt niet helemaal volgens mij. Maar wel cool! Te meer omdat het bij mij best goed klopt allemaal.....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:15

Verklarende Tekst Basiseigenschappen
1 - De enkeling
Je staat alleen en meestal op een vooruitgeschoven post. Je bent de initiatiefnemer, de schepper, de pionier; een mens die waarlijk onafhankelijk is en die getuigt van individualiteit, originaliteit en voortvarendheid. Je geeft het tempo aan, bent de leider, de dirigent. Dit is het getal van de activiteit, het aansporen, de wilskracht, het initiatief, de bezitsdrang, de macht en de inventiviteit. Je bezit moed, je gelooft in jezelf en je ideeën, je wenst anders te zijn dan anderen, meester over je eigen geest en levensstijl. Je handelt snel en intelligent. Je bent de baanbreker en komt in opstand tegen het gezag. Je dient in de eerste plaats een vriendelijker houding te ontwikkelen en een grotere interesse ten aanzien van je medemensen.

Haha! Haha! Haha! Haha!

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:18

ha ha, het is wel grappig om te doen. Ik ben ook een#1, lijk ik dan op Mytens??? En mijn vriend is een #4. weten we dat ook weer Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:20

Citaat:
Op 2001-11-26 09:15, schreef Mytens:
Je bent de baanbreker en komt in opstand tegen het gezag. Je dient in de eerste plaats een vriendelijker houding te ontwikkelen en een grotere interesse ten aanzien van je medemensen.

Whahahaha Haha! Haha! Haha!
Die laatste twee zinnen!!!! Zal Bart leuk vinden.... Lips are sealed Schijnheilig

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:23

hahahah het klopt wel gedeeltelijk Schijnheilig hoor. Enne katrien lijk jij echt op mij ??? ahahah

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:46

wel gedeeltelijk??? Hoezo Schijnheilig hahahahaha
Ik ben wel benieuwd wat mensen hebben, kun je ook zien of ze op bokt zich net zo voordoen als ze zelf zijn.... Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:48

En doe ik me op bokt voor zoals ik zelf ben ??

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:56

Citaat:
Op 2001-11-26 09:20, schreef Dorée:
Je bent de baanbreker en komt in opstand tegen het gezag. Je dient in de eerste plaats een vriendelijker houding te ontwikkelen en een grotere interesse ten aanzien van je medemensen.

Als deze test klopt..... Haha! Lips are sealed dan wel ja!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:56

was ook een eentje.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:57

3 - Expressie en taal
Er is een grote behoefte aan zelfexpressie en zich vaak te uiten op kunstgebied, door literaire prestaties of op amusementsterrein. Je praat graag en gebruikt daarbij niet slechts je mond maar ook je handen. Je houdt van het leven en piekert zelden. Hij of zij is van nature een optimist. Je vertegenwoordigt jeugd, geluk, verbeeldingskracht, talent en charme. Je getuigt van goede smaak; je bent vriendelijk, liefhebbend, populair, innemend, gevoelig, intelligent en een gulle gastheer of -vrouw. Je houdt van dansen, van kleuren, van alles wat mooi is en je hebt gevoel voor maat. In de grond ben je opgebouwd uit drie delen: fysiek, verstandelijk en geestelijk; deze treden meestal naar buiten in de vorm van verbeeldings- kracht, intellect en intuïtie. Je moet zelfbeheersing en geduld ontwikkelen; je moet zich beter leren concentreren.

Ow, dit klopt dus helemaaaaaal niet.
Ik ben juist heel erg stil en helemaal niet creatief.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Cubone, Jorex, Lis_Ol, Murloc, Shetje14, Sky_As, Xanthippe, Xayah en 202 bezoekers