Leeftijd beste vriendin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 23:11

Ik heb een vraag. Monica is dus 1 van mijn beste vriendinnen. Zij wordt in december 12 en ik ben 16. Zijn er meer mensen hier beste vrienden met iemand met zo'n leeftijdsverschil? Monica en ik hebben precies dezelfde intresses enzo. Kunnen goed praten samen. We gedragen ons eigelijk hetzelfde. Ik vind dat heel erg leuk. Mensen die er ook zo over denken? Of nou juist vinden dat zo'n leeftijdsverschil niet kan? Monica en ik bewijzen dat het heel goed mogelijk is!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:21

Mijn paardrijvriendin is een volwassen vrouw, haar oudste zoon is bijna net zo oud als mij. OK, het is niet mijn beste vriendin (maar eigenlijk heb ik die niet). Ik heb 3 vriendinnen, 1 nog van de lagere school, zelfde leeftijd. ! van de HLO, ook dezelfde leeftijd, en dan die paardrijvriendin, ik denk ergens midden/eind 40 (gut weet ik niet eens....). Ik ben zelf 27 jaartjes jong.

Dus: ja, het kan best!

Met Tineke (paardrijvriendin) kan ik het over hele belangrijke dingen hebben. Het krijgen van kinderen bijvoorbeeld (waar ik het met Marc natuurlijk ook wel over hebn, maar echt nog niet met mijn (schoon)ouders). En zij verteld op haar buurt wel eens wat over haar kinderen. Het enigste meisje is nu net 18, en heeft een slechte periode gehad, waarbij ze niet echt eerlijk was (geld pikken uit portemonnee ma en broers, veel uit, veel roken/drinken), ze heeft nu een hele leuke vriend die haar ook heeft "bekeerd". Die jongen is namelijk anti-rook en houdt niet van uitgaan.....

Tsja, gewoon onderwerpen waar je niet altijd met iedereen overhebt......

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:23

Mijn beste vriendin is even oud als ik, maar ik heb wel een hele goede vriendin die net 16 is geworden, terwijl ik al lang 19 ben, scheelt dus bijna ook vier jaar. Ik denk dat het niks uitmaakt, als je dezelfde interesses hebt en goed met elkaar kunt praten waarom niet?? Ik vind dat leeftijd niks uitmaakt in een vriendschap.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:26

Ik denk dat hoe ouder je wordt, des te minder het uitmaakt. In het algemeen hebben mensen van 25 en van 40 best dezelfde interesses. Ik zou me voor kunnen stellen dat iemand van 16 andere dingen leuk vindt dan iemand van 12. Nu scheelt het ook wel dat jullie dezelfde hobby hebben.

ALs ik bij mezelf kijk dan heb ik een aantal vriendinnen van mijn eigen leeftijd, maar ook een paar van mijn moeders leeftijd.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:26

ik heb een vakantievriendin (niet mijn beste vriendin maar goed) die is 17. ikzelf ben 12

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 23:29

Manon, daar ben ik het op zich wel mee eens. Alleen gedraagt Monica zich veel ouder dan dat ze is en ik misschien wel wat jonger. We hebben het altijd heel gezellig met elkaar en kunnen goed praten. Dus er zullen wel wat uitzonderingen tussen zitten, zoals de vriendschap van Monica en mij! Lachen

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:31

Citaat:
Op 2001-11-17 22:29, schreef Joleen:
Manon, daar ben ik het op zich wel mee eens. Alleen gedraagt Monica zich veel ouder dan dat ze is en ik misschien wel wat jonger. We hebben het altijd heel gezellig met elkaar en kunnen goed praten. Dus er zullen wel wat uitzonderingen tussen zitten, zoals de vriendschap van Monica en mij! Lachen


joleen wat een wijze woorden haha!
maar het klopt wel Party!!
kusjes monica

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:34

Mmh op het moment is mijn beste vriendin een half jaar ouder.
Maar 'vroeger' ging ik erg veel om met Anouk, en die was 2 jaar jonger.. Toen merkte we het leeftijdsverschil niet. Nu wel enorm..
Maar ik denk dat het er vooral aan ligt hoe jullie je gedragen?
Als monica zich wat ouder gedraagd en joleen zich wat jonger past het perfect Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 23:38

Ik weet niet echt of ik me jonger gedraag. Als je me vergelijkt met vriendinnen uit mijn klas gedraag ik me niet jonger. Maar mijn vriendinnen zijn ook weer een jaar jonger omdat ik groep 2 twee keer heb gedaan. En het kan wel kloppen dat Monica en ik ons allebei gedragen als 15 jarigen.

Groetjes!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:47

In de vakantie ga ik meestal met oudere om..
van een jaar of 5 ouder dan mij..
en mijn andere vriendinnen zijn wel van mijn leeftijd ongeveer...
1 vriendin is 1 jaar en 9 maanden jonger ofzo..
Maar nu praat ik ook wel eens met n vriendin van een vreindin en die is ook 14 en ikke 18 maar met haar heb ik het ook over alles..
en dat leeftijdsverschil merk ik bijna niet!!!

dus het kan echt wel...

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 01:47

Ik ben 23, maar de meeste vrienden van mij zijn (ver) in de 30. Ik merk niet echt veel van het leeftijdsverschil.
Alleen zitten de meeste ondertussen met kids Haha!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:42

'k heb 1 goede vriendin en die is een jaar jonger, en ik heb een heleboel vrienden/vriendinnen vaanaf 19 t/m 24!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:54

Ik persoonlijk vind leeftijd totaal onbelangrijk...ik ben 29, bf is 20, ik heb vriendinnen van mijn eigen leeftijd, vriendinnen die jonger zijn, vriendinnen die van 40...etc. En ik kan ook heel goed opschieten met kids/pubers, maar daar ga ik natuurlijk heel anders mee om dan met mensen van mijn eigen leeftijd (daar ga ik natuurlijk niet mee stappen of dat soort dingen, maar wel eens mee een dagje naar een paardenevenement ofzo Haha!) Maar ik vind mensen gewoon interessant dus ik sluit niemand uit vanwege zijn of haar leeftijd. Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-11-18 09:55 ]</font>

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:25

Ik heb 3 hele beste vriendinnen. Twee collega's Pia (33) Moniek (35) en Anita (31). Zelf ben ik 52 jaar maar merk geen verschil. Zij ook trouwens niet. We kunnen lekker tegen elkaar 'aanzeuren'en zijn er voor elkaar zowel in goede als slechte tijden.We zijn er dus altijd voor elkaar.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:56

Dit heb ik ook, ik heb 2 vriendinnen van 13/14 en ik ben 19.
Mijn beste vriendin is 18.
Maar mijn vader maakt er nogal een proleem van het leeftijdsverschil! Boos!
Hij is bang dat ik dezelde kant op ga als mijn zus, die is 21 en gaat met meiden om van 18.
Maar mijn zus is nog heel erg kinds en doet liever geen moeite en is bang om grote stappen te maken in haar leven.
Ze heeft haar studie als verzorgster laten schieten en werkt nu in een kwekerij.
Ze heeft trouwens wel haar diploma gekregen, heel raar! Verward

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 13:49

Volgens mij maakt 't niet zo veel uit hoe oud je bent, als je maar lol hebt samen, toch?!

Mijn beste vriendinnen zijn zo'n 6 jaar ouder dan ik. Een collegaatje van mij waar ik heel goed bevriend mee ben is 2 jaar ouder dan ik. En een aantal andere collega's waar ik veel mee om ga zijn wel bijna 2x zo oud als ik...
Ik vind dat allemaal niet zo'n probleem hoor.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 13:57

mijn vriendin is 19 en 1 is 21 dus voor de rest zijn er ook thuisvriendinnen die wel van mijn leeftijd zijn maar mijn beste vriendin is 19 ze wonene namelijk ergens anders in ons landej

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 15:57

volgens mij maakt het ook niet veel uit.
mijn beste vriendin is even oud als mij. maar ik heb ook een vriendin van 30 en ik ben 17 bijna 18.maar voor mij maakt het niet uit. als je het maar gezellie heb met elkaar

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 15:59

het meisje waar norbert van is is 22 volgens mij en daar kan ik goed mee praten en het geadopteerde meisje wat daar ook woont is 18 en mevr moerman is iets van in de 40 of zo weet niet precies maar daar kan ik ook goed mee praten en ik heb nog een hele goeie vriendin en die is 15 en ik ben 13

_________________
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
~sira,gijsje,gwen en norbert are the best~!!!!!!!!!!!! Lovers
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marije b op 2001-11-18 15:06 ]</font>

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:47

ik heb ook een goeie vriendin die word straks bijna 17 en ik ben nog maar 15 maar we kunnen het heel goed met elkaar vinden duz!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 19:24

Ik ben 20 en een goeie vriend van mij is 37. Daar kan ik me idd niet echt druk om maken. Verder zijn de meeste vrienden van mij wel even oud als ik, sommige iets ouder, sommige iets jonger.
Maar ik heb ook een vriendin die 15 is, daar kan ik ook heel goed mee opschieten en leuk mee praten.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 19:32

Ik heb goede vrienden van 16 maar ook van 70. Als 38-jarige zit ik daar leuk tussenin. Ik zie het probleem niet zo. Ik kan van beide iets leren, en zij van mij. Het gaat er in mijn optiek om dat je elkaar respecteerd, niet op leeftijd, maar gewoon als mens.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 19:41

Ik heb twee supergoeie vriendinnen. De ene is 16 en de andere is een half jaar ouder dan ik ben. Haha!
Maakt niet zoveel uit, ik pas me over het algemeen goed aan. Kan met meiden van 14 goed opschieten, maar ook met mensen van 26

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:56

Citaat:
Op 2001-11-18 18:24, schreef Naz:
Ik ben 20 en een goeie vriend van mij is 37.


Ben ik dus ook bevriend mee, en nog een vriend die is 41 (en ik ben 25) Daaraast kan ik ook leuk omgaan met veel jongere meiden. Meestal wel paardenmensen trouwens. Dan heb je toch echt iets gezamenlijks!