Broers.....Wat moet je ermee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Geest

Berichten: 122
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Kerkdriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:53

als we zo gaan beginnen stel ik mezelf beschikbaar als lieve broer, en dan wil ik je ruilen tegen vervelend puberaal zusje Haha!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:55

Idemdito voro zusjes dus! Vanmiddag ook, de hoefsmid was geweest. Doordat hij een stagaire heeft kon het nu zo dat er niemand thuis was. Paard moest alleen ff binnenstaan, dan kwam het wel goed. Bel ik rond een uur of 4 naar huis si me zusje net thuis, vraag ik dr ff of ze sydney weer buiten wou zitten. Nee hoor wil ze niet! Ze hoeft alleen de deur ff open te doen en daarvoor hoeft ze niet eens door de stal (ieuww bah poep) te lopen! Boos! Stoom uit je oren

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:58

Ik kwam er vanochtend achter dat er niemand thuis was behalve mijn broertje en de DA zou vijf minuten later op de stoep staan voor een aantal entingen en chips. Mijn broertje was zo lief de DA de juiste paarden aan te wijzen en te assisteren. Lovers Goud waard! De DA moest wel zelf de halsters omdoen, want dat snapte hij niet *LOL*.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:12

YvonneS schreef:
Idemdito voro zusjes dus! Vanmiddag ook, de hoefsmid was geweest. Doordat hij een stagaire heeft kon het nu zo dat er niemand thuis was. Paard moest alleen ff binnenstaan, dan kwam het wel goed. Bel ik rond een uur of 4 naar huis si me zusje net thuis, vraag ik dr ff of ze sydney weer buiten wou zitten. Nee hoor wil ze niet! Ze hoeft alleen de deur ff open te doen en daarvoor hoeft ze niet eens door de stal (ieuww bah poep) te lopen! Boos! Stoom uit je oren


Nou ja, dat komt mij ook bekend voor, maar alleen krijgt ie binnen 5 minuten schuldgevoelens en doet ie het toch even wat ik vraag. (heeft je zusje vast gedaan)

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:16

YvonneS schreef:
Nog iemand een leuke broer ruilen tegen een irritant zusje??? Tong uitsteken Haha!


Heb ik er al twee van. Zou geen eerlijke ruil meer zijn! Haha!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:59

Hahaha, wat ben ik op zulke momenten toch blij met een eigen computer met ADSL en een eigen TV met DVD-speler op mn kamer Schijnheilig Heb ik iig geen last van broertjes die zeuren dat ze iets willen zien of over het feit dat ik op Bokt zit. Maar af en toe kan ik m ook wel wurgen, ik denk dat dat redelijk normaal is toch? Verward

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:40

YvonneS schreef:
Nog iemand een leuke broer ruilen tegen een irritant zusje??? Tong uitsteken Haha!


Ik heb ÉN een broer ÉN een zusje!

Heb medelij!


Haha!