mp3-player

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Quiryle

Berichten: 60
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Nevele

mp3-player

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 18:49

Beste,

Ik ben in het bezit van een mp3-speler. Het betreft hier een Muze Mp3 PLayer ( http://www.reviewcentre.com/reviews2337.html )

Mijn probleem is het volgende:
Toen ik de eerste keer mijn mp3-player aansloot op de computer (voorzien van Windows XP) verscheen er rechtsonder op mijn scherm "new hardware found". Daarop klikken wees me op het feit dat ik in het bezit moest zijn van een bepaalde schijf. Ik stelde dit uit tot een later tijdstip. Nu merk ik dat dit tekstballonnetje niet meer verschijnt als ik mijn mp3 aansluit. Ook via "My Computer" kan ik mijn mp3-player niet 'oproepen' (wat wel het geval is als ik digitale camera, scanner,... aansluit). Hoe kan alsnog de bestanden van mijn mp3-speler te pakken krijgen?

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij hierbij zo snel mogelijk te helpen? Alvast bedankt voor uw hulp!

Cyrielke!!


ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:53

Als het goed is heb je nu een nieuwe schijf erbij.
Dus als je eerst S t/m E had heb je nu een F schijf erbij...
Je moet de liedjes die je gedownload hebt dan naar die schijf slepen en dan staan ze als het goed is op je mp3-player...
Succes ermee!

Ach gutWees maar niet bang, overwin dat gevoel, 't gaat niet vanzelf, ik weet precies wat je bedoeld.
Nu heb je angst, weet je niet hoe het moet. Wees maar niet bang, het komt vanzelf weer goed! Ach gut


Bokkende Fjorden Rijder #94

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:01

alle dingen van je mp3 speler die erop staan verwijderen. je computer opnieuw opstarten.
je drukt de cd erin (of je moet even een driver downloaden, maar als het goed is heb je een cd erbij gekregen) en installeerd de software.
dan sluit je je mp3 speler aan op de usb poort, dan zegt hij weer "nieuwe hardware gevonden" en opent een schermpje.
je klikt dan op software automatisch opzoeken en voila Haha!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amazonbot, cinniz123, ComscoreBot, fohadie, HELder, IASCrawler, Laj1, lovelys, Plonspony, Poosje81, winnetou4502, YandexBot en 160 bezoekers