ik ben te verwend!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:57

Ik zou ook niet zonder mijn droger kunnen... al is het alleen vanwege ruimte gebrek en omdat ik binnen een dag vaak de kleren van vriendlief gewassen en droog moet hebben (is int chauffeur). Echt als dat ding overlijdt dan sta ik acuut bij de witgoedhandelaar voor een nieuwe want ik kan niet zonder!

...Dreaming with my eye's wide open...


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:34

manzano schreef:
Uhm.........ik heb echt geen dure handoeken eerder tegenovergestelde, maar schuurpapier wordt het niet. Eerder te zacht. Je kan ook wasverzachter gebruiken.


Kan ook aan de hardheid van het water liggen. Ik gebruik nl. ook wasverzachter maar nog blijven de handdoeken schuurpapier als ik ze niet in de droger heb.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:36

Tja weet ook niet hoe het komt......we hebben hier ook 2x gehad dat ze echt keihard waren. Je kon ze letterlijk bijna breken.
Nadeel van laten drogen is wel dat het soms nogal gaat stinken. Maar we hebben echt geen ruimte voor een droger. En een wasrekje op deur kan altijd wel.

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:42

Lautjuh123 schreef:
Als ik eens een keer was dan doe ik 't nooit in de droger, dood eng Tong uitsteken whaha ben veelste bang dat er iets misgaat..ik zet de wasmachine ook altijd maximaal op 30 graden anders ben ik bang dat 't krimpt Tong uitsteken haha


Ik doe mijn kleren ook echt niet in de droger! Alleen sokken, onderbroeken en handdoeken. Verder heb ik veel kleren die alleen op 30 graden gewassen mogen worden en absoluut niet in de droger. En daar houd ik me ook best aan. Lachen Het ophangen went vanzelf. Knipoog

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:47

Het is vaak trouwens helemaal niet goed om kleding op een lagere temperatuur te wassen. Heb ik ooit ergens gelezen. Je kan je het best gewoon houden aan de temperatuur op het label. Mocht je nou verschillen hebben (omdat je was combineert) dan moet je wel de laagste temperatuur aanhouden.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:04

Ik vind een beetje een harde handdoek eigenlijk best lekker afdrogen, dat hele zachte hoeft van mij niet zo.
Als je ze echt weg kunt zetten is het niet lekker, maar daar heb ik eigenlijk nooit last van.

Nulla tenaci invia est via

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:24

Ik vind strijken vervelender dan kleren ophangen en met een droger moet je wel strijken.
Als je kleren na het wassen goed uitklopt en dan strak ophangt, vind ik dat strijken niet meer nodig is. Tong uitsteken

Had vroeger bij mijn moeder wel een droger, maar we gebruikten hem heel vaak ook niet.
Ik deed alleen altijd mijn handdoek erin in de winter, zodat ik na het douchen een warme handdoek had. Bloos

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:34

Zonder droger! Arme jij! Een droger kost wel veel stroom, maar het is zoooooooooo makkelijk. Hup was erin en binnen een uurtje, alles weer droog. Zeker met dit hollandse weer!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:39

Lovely schreef:
Als je goede handoeken koopt, heb je ook geen last van schuurpapier. www.vandyck.nl wel duur, maar goedkoper dan een droger Lachen.


Die heb ik ook. Heerlijke handdoeken OK dan!

Ik heb ook een droger maar gebruik hem haast nooit. Alleen maar voor mijn beddengoed af en toe en verder hang ik alles aan de waslijntjes Lachen

Heb ook nooit last van schuurhanddoeken gelukkig! Die van mij zijn heerlijk zacht, vond altijd dat ze als ze uit de droger kwamen dat t van die schuurdingen waren Clown

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 16:14

Dorée schreef:
Ik vind strijken vervelender dan kleren ophangen en met een droger moet je wel strijken.
Als je kleren na het wassen goed uitklopt en dan strak ophangt, vind ik dat strijken niet meer nodig is. Tong uitsteken

Had vroeger bij mijn moeder wel een droger, maar we gebruikten hem heel vaak ook niet.
Ik deed alleen altijd mijn handdoek erin in de winter, zodat ik na het douchen een warme handdoek had. Bloos

als ik van jouw een droger krijg dan strijk ik alles voor je, ik vind strijken juist leuk om te doen!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:25

Strijken leuk? Ik koop mijn kleren op het kreukgehalte, ik heb weinig te strijken dus Haha!
Een droger was niet gek hier, ik moet nu als het regent de was in de slaapkamer zetten en dan kom ik mijn bed niet meer fatsoenlijk in en uit...

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Artimes, C_estmoi, Charat, ComscoreBot, Dammie, DWitzel, Fly_high, Kabayo, meintje, MelissaV, meniekske, Nef1985, Patriesje, Petra_O, Saab99, Sita_xx, Spike2019, winnetou4502, xLaraaj, Zick_Zack en 85 bezoekers