Bruiloftsenvelopje: hoeveel ongeveer geven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Bruiloftsenvelopje: hoeveel ongeveer geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 11:31

Hoi allemaal,

Ik zit weer eens met een klein persoonlijk dilemma. Ik heb volgende week een bruiloft van een goede vriend van mijn vriend. Met zijn verloofde kan ik het wel redelijk vinden, met hem heb ik niet zo veel.

Gezamenlijk met een stel andere bekenden en familieleden geven we al een huwelijksovernachting. De kosten daarvan per persoon vallen mee.

Bruidspaar vraagt nu ook een envelopje met inhoud. Wat is een normaal bedrag? Ik dacht zelf aan 20 euro, dat vind ik wel mooi. Ook met de huwelijksovernachting erbij. Wat denken jullie?

Meer of minder geven?

Willeke


batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:35

20 euro lijkt me keurig, helemaal omdat je de overnachting geeft.

Voor ECHT goede vrienden die geld vragen voor zo iets bijzonders heb ik wel 50 euro over, in deze situatie is 20 echt een heel mooi bedrag.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:44

Ik vind 20 euro ook een heel mooi bedrag.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:49

€20,- is keurig, helemaal omdat het niet jou naaste vrienden zijn en omdat er al een overnachting bijzit. Ik geef mijn vriendin (die ook nog eens in December moet bevallen) minstens €50,- en iets natuurlijk iets tastbaars Knipoog

**Look where all this talking got us baby!!**

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:32

Ik vind € 20 ook netjes hoor. Geef ik ook bij een bruiloft waar ik niet zoveel heb met de mensen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, BETUWE, BlauweSteen, Brandje_04, ChrisXe, daannie_x, danielle_x, estell__, Froukje, Googlebot, Herfstblad, Hollyleaves, irene_sarah, laran, m8eld, Mizora, steven1988, tanec_meisje, Thats_Me en 201 bezoekers