Britney en andere "muziek"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 20:51

De vengaboys hebben wel leuke muziek. Alice Deejay vind ik ook wel leuk. Maar Anouk is all!!!
Alleen jammer dat ze er zoo idioot uitziet in die clip!
Britney is de ergste die ik kan bedenken. Een stomme snol! Jennifer Lopez heeft ook zeikliedjes! My Love Don't Cost A Thing. Nou en? dat is toch logisch! stomme muts!!!!! (of ze moet toevallig een delletje wezen.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 10:27

De vengaboys is geen niveau he. Het is pure kindermuziek. Kinderen vinden het ook heel leuk om te horen. De constructie is doodsimpel. Tegenwoordig wordt alles muziek genoemd. stel maar gewoon wat ritmische geluiden samen en er is altijd wel een of andere idioot die het muziek noemt.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:30

de vengaboy's zit goeie ritme in. als ik moet streetdancen op school, doe ik meestal een vengaboy's nummer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:36

britney spears vind ikj persoonlijk qua inspelen op het publiek enzo heel goed dus ze is niet echt een domme snol! jennifer lopez vind ik ook goed! vooral haar vorige liedje van lets get loud! dus die is ook geen domme snol! en anouk tja die nieuwe clip met dat smpakje vind ik lomp en dat lieke i ni ineens goed! en dan die tanden zijn walgelijk en daarmee hoopt ze fans te winnen en over de vengaboys laat ik me niet uit want dan staat het hioer vol met Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:42

ik zeg niet dat ik de vengaboys mooi vind, maar de ritme zit er goed in.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:13

Citaat:
Op 2001-04-06 01:09, schreef Jura:
Ik kwam eerst regelmatig in Get Down cafe en (niet lachen!!!) in de Roze Wolk... Lachen
Maar niet voor mezelf hoor, die aandacht was niet zo aan mij besteed *LOL*
Verder ben ik in de Winkel van Sinkel geweest en met school zaten we elk tussenuur in Stairway to Heaven. En in Andersom (ohoh! Lachen )

Ik kwam voorheen ook in de Roze Wolk hoor. M'n zus heeft een lesbische relatie en dan gingen we wel eens met z'n allen stappen. Ik was de 1e keer nog geen 2 minuten binnen en ik werd versierd door een vrouw. Zij balen dat ik hetero ben. Ze heeft 't de hele avond geprobeerd. Was wel grappig.

Knuf Mayo

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:55

hahahaha...als je Eminem al vrouwonvriendelijk vindt...heb je dan de Osdorp Posse wel eens gehoord????

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 12:09

He Mayo

Hahaha dat ken ik, met die vrouwen. Zij zijn soms erger dan mannen! *LOL* Brrrr...niets voor mij!!

Maar ik moet wel zeggen dat de sfeer er erg goed is! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 12:11

Een collega van mij ging vroeger in Breda met haar vriendinnen altijd uit in een homocafé. Konden ze lekker bijkletsen zonder gestoord te worden door allerlei opdringerige mannen... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 12:16

Hahahaha geweldig!!

Maar sommige zijn wel een beetje arrogant en die kijken je dan echt zo aan van: wat moet jij hier. Op de een of andere manier zien ze of je wel of niet lesbisch bent.

Sommige dingen wil ik ook niet perse zien! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 12:23

Weet je waar ik vroeger megafan van was? NEW KIDS ON THE BLOCK!!!!!
Waaaaah, zie nog zo voor me hoe ik stond te gillen op het concert? Hahahaha....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 12:26

ik ga toch nog steeds voor
[img]../upload/36/jovink!.jpg[/img]

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 14:11

New kids on the block? maar suzanne toch, hahahahaha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 14:28

Jij niet dan Desiree? Hahahahaha....
WOW...Donnie Wahlberg, wat was ik daar weg van.
Terwijl ik vol medelijden naar mijn nichtje keek die wegzwijmelde bij Take That, een paar jaar later.
Ach...iedereen heeft zo zijn blunders..hihihi.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 16:27

tja, ik geloof dat ik een 5 jaar ouder dan jij bent en dan zie je toch alweer een heel groot verschil. Want die kids on de block waren voor mij te jong, de muziek tenminste. Ik heb altijd (toen ik jong was al) van wat serieuzere muziek gehouden. Kate Bush vond ik altijd al heel mooi, maar ik hield ook van Prince. In sommige opzichten verandert smaak. Voor mijn 20e was ik helemaal gek van die muziek van Michael Jackson en walgde ik van guns 'n roses en Aersmythe. EN nu kan ik die juist waarderen. Maar van Kate Bush hou ik nog steeds. Lenny Kravitz vind ik ook al jaren goed.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 23:13

Liefhebbers van Bruce Springsteen hier?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 10:51

Geef mij anouk maar in plaats van die 'tietensnol " *LOL* *LOL* , Anouk zingt goed en ze trekt aan wat ze zelf leuk vindt en doet waar ze zelf zin in heeft en dat vind ik wel stoer van haar !! En die tanden...ja smaken verschillen Lips are sealed Lips are sealed
En Britney Misselijk Misselijk, maarja smaken verschillen.

En Jura, in Andersom geweest?? Sigaar Sigaar Sigaar hahahahaha Schijnheilig Schijnheilig . Ik kom uit Utrecht dus ik kan me voorstellen wat jullie daar hebben gedaan Knipoog

En Dafh Rhymz (of hoe je het ook schrijft) is van : Schudden met je billeuhhhhhhh (zie tmf awards 2001), beetje 'aparte' tekst houdt hij erop na.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 10:54

Bruce springsteen kan ik wel waarderen ja. Mijn lievelingsliedje, wat op een van zijn oudere album staat: Bobby Jean. Prachtig!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 11:07

Hoi Mytens!

Ja inderdaad!! Lachen Slechte invloed he, zo'n klas! Schijnheilig *LOL*

Wat Anouk met haar tanden heeft gedaan, vind ik echt zonde!! Maar ze heeft wel lef dat je dat doet!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 11:22

Ik vind dat Mytens gelijk heeft, want die Titney Spears en Christina Aguilera zijne en blijven als het ware de 'hoertjes' van de muziek industrie en hebben geen eigen mening. En waar ik al helemaal van walg is die hele Amerikaanse ideologie, van overal maagd in zijn, geen alcohol, geen sex, geen roken. Doe gewoon wat je zelf wil, en laat wat je niet wil. Na dat jaartje Amerika begin je toch een paar dingen op te vallen... En nu ook weer die Bush, Clinton was cool, maar Bush (grrr!!!!).
En Anouk is gewoon haarzelf, en daar kan ik dan wel commentaar op hebben hoe ze eruit ziet en hoe of wat, ze heeft tenminste haar eigen smaak en keuze, en zo hetzelfde bij Deff Rhymz, hij doet wat hij wil, alhoewel hij wel een beetje prettig-gestoord is Lachen
Even kort samengevat; Christina, Titney en Lopez ( oh sorry, JLO) hebben zichzelf niet gevormd, maar de muziek industrie heeft ze gevormd.

BTW, no offense



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mdev op 2001-04-12 11:23 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 12:10

hahahha helemaal mee eens. maar ik denk dat Anouk van die goudendingen heeft om om haar voortanden heen te schuiven dus ik denk dat ze die goude rakkers er ook zo af kan halen als ze het zat is, toch? Verward

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 12:11

heee Jura................

Sigaar Sigaar Sigaar Sigaar Sigaar Sigaar

Zegt genoeg toch, Verward Verward

Ik zeg niks Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 21:51

Citaat:
Op 2001-04-12 12:10, schreef Mytens 1:
hahahha helemaal mee eens. maar ik denk dat Anouk van die goudendingen heeft om om haar voortanden heen te schuiven dus ik denk dat ze die goude rakkers er ook zo af kan halen als ze het zat is, toch? Verward



Ik hoop het voor haar *LOL*

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 23:25

Desiree,

ken je Thunder Road? Staat op Born to Run, en nog beter, akoustisch op mtv (Un)plugged. Bobby Jean vind ik ook heel sterk.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 23:58

Jennifer Lopez heeft tenminste geen siliconen tieten *LOL*

He Mytens.. *LOL* Lips are sealed

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, afkepieteke, Amazonbot, Angie91, Eineges, Floko, Hootje, Jara, Kairos, katinker, kimberly1995, Kirrietje, Lisa_22, mingming, Mo_86, pluklief, Saaams, Toffeltje, Verara, WendyKtH en 188 bezoekers