Klote medicijnen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 16:18

dankje maya Lachen

Saar4
Berichten: 2347
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 19:53

babyboo schreef:
Citaat:
ik heb Mixed conected tissue disease (mondvol)
dat zijn 4 ziektes bij elkaar waar je verschijnselen van kan krijgen waar ik dus de meeste van heb. onder andere SLE en reuma artritus zijn die ziektes, de andere twee zijn te moeilijk om even uit mijn hoofd te halen
Goh wat toevallig! Dat heb ik dus waarschijnlijk ook. Ik heb meerdere verschijnselen van de andere bindweefselziekten dus mijn reumatoloog dacht aan MCTD maar aangezien het nog redelijk sluimerend is is er geen verder bloedonderzoek gedaan vandaar nog ongeklassificeerd.

Bij mij heeft stress (naast tig andere dingen) ontzettend veel invloed op de pijn. Is dat bij jou ook zo?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:39

Klinkt niet fijn babyboo!
Dat is dus nog wel even afzien denk ik. Was ik eerst nog redelijk optimistisch omdat ik eind vorige maand net niet aan de prednison hoefde... ben ik vanochtend toch van een koude kermis thuisgekomen. Ik zit er toch wel weer aan vast en ik weet gelijk weer wat ik het allerergste vond van die hele kuur, ik ben mezelf gewoon niet meer.
Dat gemuts met stemmingswisselingen is zwaar irritant (moet nog komen, ik gok op morgen Knipoog ), maar dat gaat over, of daar wen je aan, maar er is gewoon constant iets waaraan je merkt dat het niet meer jouw lijf is. Vanochtend de eerste pil (30 mg trouwens, valt nog enigzins mee, positief blijven Knipoog ) en nu merk ik elke keer dat ik zwaar lomp bezig ben, en dat ben ik niet van mezelf. Even vier glazen water inschenken, dat gaat veel te grof en te plots en dus mik ik er behoorlijk wat water naast. Glas terug op tafel zetten gaat ook uiterst lomp. Daar wen ik echt niet aan...
Dus ja, voor mij is het 'maar' 10 dagen afzien nu en daarna mag ik een paar gezonde longen tegemoet zien en daar doe ik het voor! Dus even een paar daagjes lomp zijn, fluffy-face spelen, me suf drinken aan thee en dan de stemmingswisselingen nog, maar ja, daarna ga ik als het goed is herboren de winter in Lachen

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 16:56

Saar4 schreef:
babyboo schreef: Goh wat toevallig! Dat heb ik dus waarschijnlijk ook. Ik heb meerdere verschijnselen van de andere bindweefselziekten dus mijn reumatoloog dacht aan MCTD maar aangezien het nog redelijk sluimerend is is er geen verder bloedonderzoek gedaan vandaar nog ongeklassificeerd.

Bij mij heeft stress (naast tig andere dingen) ontzettend veel invloed op de pijn. Is dat bij jou ook zo?



Ja heel erg als ik stress heb heb ik meer pijn heel raar

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 20:04

En wanneer mag je naar huis?