Mijn vriend ligt in het ziekenhuis!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Mijn vriend ligt in het ziekenhuis!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 08:53

Vanmorgen maakte mijn vader me om 8 uur wakker (had vrij van school)
met het nieuws dat Rhodri in het ziekenhuis lag Verdrietig . Hij had al een paar dagen last van buikpijn, gisteravond is het heel erg geworden. Bleek dat hij een geperforeerde blindedarm had. Hij moet nu een week in het ziekenhuis blijven. Hij is vannacht geopereerd. Ik ga er dadelijk naar toe. Oh, ik ben me zo kapot geschrokken.Zijn ouders hebben gisteravond om 11 uur ons thuis opgebeld, maar mijn vader heeft het me vanmorgen pas verteld om me niet van streek te maken. We gaan al bijna 5 jaar met elkaar, oliebol. Huilen

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl


Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:19

Ja, oliebol happens, het is echt heel naar. Maar een blindedarmontsteking is tegenwoordig echt een routine operatie hoor, dat komt allemaal helemaal goed! Lachen Maak je maar niet teveel zorgen. Maar ik kan me voorstellen dat je schrikt, het is altijd naar als je zo'n telefoontje krijgt.. Scheve mond Heel veel sterkte! Ach gut

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 09:23

Dank je wel Lachen , het was alleen geen ontsteking. Die was gesprongen, een geperforeerde darm dus.

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:26

Heel veel sterkte!! Ik zou gek worden als ik te horen zou krijgen dat mijn ventje in het ziekenhuis ligt!

Komt vast allemaal goed!!

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

Jan_ty

Berichten: 1081
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Oost-Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:40

Sterkte allebei!

Lente!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:26

Heel veel sterkte!!!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:30

idd heel veel sterkte...

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:32

Sterkte, hij komt er vast weer boven op Ach gut

Zit maar 1 ding op, je moet hem gewoon ff flinke in de watten leggen komende dagen Haha!

(Gek he, dat je op dat soort momenten toch het meest beseft hoeveel je om iemand kan geven Knipoog )

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 21:13

Ik ben vandaag 3 keer bij hem geweest, hij heeft veel pijn Huilen Ze hebben hem vannacht geopereerd. Hij heeft ook een groter litteken dan normaal omdat zijn blindedarmontsteking gesprongen is en het ontstekingsvocht door zijn buik liep. Dit is best gevaarlijk omdat je dan buikvliesontsteking kan krijgen!!Hij heeft ook een slangetje in zijn neus en hand, ziet er echt akelig uit Verdrietig HIj ligt zo zielig...

S''middags ben ik even in de stad geweest en heb ik mezelf getrakteerd op schoenen ter waarde van 150 euro!!!!!! Lips are sealed Geld, geld! En een trui.Normaal zou ik die schoenen nooit kopen (had ze al langer op het oog) maar nu had ik zoiets van: Boeiend Schijnheilig

Ik ga nu douchen en dan proberen te slapen want moet morgen om 6.45 uur de bus hebben Slapen Morgenmiddag weer naar mijn ventje toe.Op zón momenten besef je pas hoeveel je van iemand houdt Lovers

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:47

Jeetje, dat is toch niet echt niks. Heel veel beterschap voor hem Lachen

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:49

Heel veel sterkte! Het voelt vreselijk om aan een ziekenhuisbed te moeten zien hoe je vriend pijn ligt te lijden. Van vorig jaar mei tot januari laatstleden heeft mijn vriend -met lange tussenpozen- in ziekenhuizen vertoeft. Je voelt je echt machteloos dan. En lekker met geld smijten -ook al heb je dat eigenlijk niet- mag dan best een keertje. Nu kun je er even troost van hebben Knipoog

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 23:26

dat is toch wel schrikken ja.
Sterkte en beterschap voor je vriend.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 01:05

Heel veel sterkte en beterschap voor je vriend.
Op zulke momenten besef je inderdaad hoeveel je om iemand geeft Lachen

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 01:13

Ja en dan weet je pas dat je van iemand houdt!De man waar ik al 24 jaar mee samen ben is vandaag voor een week naar Polen met zijn orkest.Hij is nog nooit van huis weggeweest.Wel eens 1 of 2 nachten maar geen 6.Je moet eens weten hoe erg het huilen mij vandaag de hele dag nader heeft gestaan dan het lachen.En waarom denk je dat ik nu nog op Bokt zit? Cool

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:19

he wat vervelend meissie!!

nou wens je vriend maar veel beterschap! en het komt vast wel weer goed joh!

ik snap wel dat je je echt rot voelt hoor!!

Ik miste mijn ex ;( volgende keer schiet ik raak

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:20

Beterschap met je vriend. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent...

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:02

ow wat erg!! aan de ene kant wel fijn dat je tohc fijn hebt kunnen slapen, mar aan de andere kant vreselijk dat hij dat heeft meoten doormaken zondar jou weet ervan..
en een geperforeerde darm is wel wat erger als een onteking..
maar hoe kna dat ineens komen?

Nou iig veel sterkte en wens hem beterschap!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:03

ow lees het nu pas goed uik snap em al..

sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:43

Jemig wat vervelend zeg!! Maar hij komt er wel boven op hoor!! En veel sneller dan jij denkt hoor!!

Sterkte meis!! Ook voor je mannetje!!! Ach gut

Wel raar dat het je niet meteen verteld is. Ik was daar persoonlijk toch goed kwaad over geworden.

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:49

MirZam schreef:
ow wat erg!! aan de ene kant wel fijn dat je tohc fijn hebt kunnen slapen, mar aan de andere kant vreselijk dat hij dat heeft meoten doormaken zondar jou weet ervan..
en een geperforeerde darm is wel wat erger als een onteking..
maar hoe kna dat ineens komen?

Nou iig veel sterkte en wens hem beterschap!


Een geperforeerde bilndedarm kan komen door een verwaarloosde ontsteking van de blindedarm.
Zoals TS al schreef liep hij al een aantal dagen met buikpijn rond, als dat door een huisarts ( neem ik even aan dat ie daar geweest is...) afgedaan wordt als een "buikgriepje" of stress ( wat echt veel voorkomt hoor!!!) dan kan de blindedarm knappen door de ontsteking die steeds groter wordt. Daar kan je buikvlies ontsteking van krijgen en daar zit nog steeds een grote kans bij dat je daaraan doodgaat.

TS: gelukkig waren ze er "op tijd" bij en heeft hij geen buikvliesontsteking. Beterschap met je kereltje.

Raimond... Ik hou van je en de hele wereld mag weten dat ik je nooit meer kwijt wil!!!!
Kane is de mooiste tinker die ik ooit heb gezien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:43

sterkte!
ik heb je profiel bekeken wel n knappe jongen zeg!

joogre
Berichten: 99
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:53

tja ik heb het ook gehad en zo te horen waren de doters er optijd bij, bij mij waren ze bjina te laat ghehehe, maar goed ik leef nog dus das positief. maar ja wens hem veel strekte en hij komt er wel weer boven op waarschijnlijk wel met een groot litteken maar ja das natuurlijk beter dan dood zijn of niet. ( de mijne is 14 cm ongeveer erg storend zo af entoe zeker met zwemmen).

beterschap

In to the fires of Battle we shall walk!

On to the Anvil of War we shall strike!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 11:50

Citaat:
ik heb je profiel bekeken wel n knappe jongen zeg!


Dankjewel!!!!! Tong uitsteken
Ik zit nu nog op school en ben over 10 minuutjes klaar, dan pak ik om 1 uur de trein in Eindhoven naar Roermond. Want om 2 uur is het bezoekuur, hij had erg slecht geslapen vannacht. Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes en ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes, manon Lachen

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:59

He wat vervelend zeg
Beterschap voor je vriend en sterkte!

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:20

Talietjuh schreef:
sterkte!
ik heb je profiel bekeken wel n knappe jongen zeg!


Dat vond ik ook ja Bloos

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brittms, Eefje_Sammy, furious, goesju, Googlebot, Hollyleaves, III, Knollboll, Ladypronk, Loeky01, lovelynutia, miranda_147, Piekosjj, Plus_en_Min, Sterrendief en 179 bezoekers