Grootste irritaties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Grootste irritaties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 21:22

Waar ergeren jullie je nou groen en geel aan bij andere mensen?

Ik kan er bijvoorbeeld absoluut niet tegen als er niet naar me geluisterd wordt, dat frustreert me ontzettend Haha!
Ook heb ik een hekel aan mensen die maar blijven zitten en denken dat het leven ze overkomt en dat dat zo naar is, daar krijg ik jeuk van Haha!

Dus, gooi het eruit Haha!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd


hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:24

mensen die je niet uit laten praten vreselijk vind ik dat

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:25

Mensen die liegen en keihard zeggen dat dat niet zo is. Mensen die achter je rug om over je praten, mensen die alleen aardig doen als ze wat van je willen.

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:27

Mensen die dwars door me heen gaan lopen praten.....Of als ik ze iets vertel en ze later vragen waar ik het nou eigelijk over had Boos! .....Of als ik een probleem heb of ergens mee zit en vertel het in vertrouwen dat het doorgepraat wordt of ze niet willen luisteren..Ook haat ik liegende mensen.

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:33

Mensen die net doen alsof ze luisteren of mensen die ineens halverwege je verhaal hún verhaal gaan starten.
Of mensen die achter je rug om zeggen wat je allemaal fout doet: zeg het dan recht in me gezicht, kan ik het verandere.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:34

Mensen die praten over dingen waar ze echt geen bal verstand van hebben...

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:36

Ehm... Heb je even... Haha!
-Liegen
-Vertrouwen beschamen
-Dominantie
-Roddelen
-Slettebakken... Bloos!

Hmm... Kan zo gauw verder niks bedenken...
Maar I'll be back... Cool

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:36

Hardop kauwgom kauwen.....
Meekijken over je schouder.....
Mannen met oorbellen.....

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:37

susan"]
mensen die je niet uit
[/quote]laten praten? Ja erg is dat he?! [quote="susan schreef:
laten praten vreselijk vind ik dat

[/quote] Haha!

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:44

meelopers en naapers Misselijk en mensen die je snel kleineren.

:){

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:55

-Als ik wat vertel en erg enthousiast ben en dus een heel verhaal heb, en dat iemand dan achteraf zegt: huh? zei je wat?
-Mensen die liegen
-Mensen die aardig doen maar achter je rug over je lopen te banketstaaf
-Mensen die je 'geheimen' doorvertellen
-Mensen die arro naar je doen, en daarbij denken dat ze alles zijn
-Mensen die eten en dan van die geluidjes maken, waarbij je bijna mee kan horen hoe het eten zich vermaalt en dan vervolgens door de slokdarm gaat met een *slik* geluid
-Mensen die..

Eigenlijk kan ik nog wel uren doorgaan.. het zijn vaak niet 1 van deze dingen waar ik niet tegen kan, maar dingen samen waar ik me dan aan ga irriteren. Vaak kan ik hier zelf nog heel wat aan doen, door bijvoorbeeld met dat eten te gaan praten of muziek aan te doen zodat ik het niet hoor, of iig niet probéér te horen.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:58

Liegen, achterbaks.
Niet naar je luisteren/in de rede vallen.
Beoordelen op uiterlijk/afkomst.
Pessimisten.
Agressieve mensen.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:58

Babaloo schreef:
-Mensen die eten en dan van die geluidjes maken, waarbij je bijna mee kan horen hoe het eten zich vermaalt en dan vervolgens door de slokdarm gaat met een *slik* geluid
.


jááá, die zijn ook vreselijk, vooral op de vroege ochtend en ook nog smakken...

:){

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:00

Ik erger me toch soms wle zo aan een vriendin van me, ze mag wel alles van jou pakken(ookal zeg ej dat dat niet mag) maar als je iets van haar wil, kan ej ene stoot tegen je hoofd verwachten


ofzuchtende broertjes, die slapen

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:03

Babaloo schreef:
-Mensen die eten en dan van die geluidjes maken, waarbij je bijna mee kan horen hoe het eten zich vermaalt en dan vervolgens door de slokdarm gaat met een *slik* geluid



Idd! Dat is echt om Lips are sealed

en deze dingen vind ik ook al zo irri!:
liegen
roddelen
Door me heen praten
niet luisteren

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:03

Monster schreef:
Ik erger me toch soms wle zo aan een vriendin van me, ze mag wel alles van jou pakken(ookal zeg ej dat dat niet mag) maar als je iets van haar wil, kan ej ene stoot tegen je hoofd verwachten

Wat bedoel je hier mee?! Verward Haha!

Maar "een stoot voor je hoofd"? Dat had ik niet gepikt...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:04

Geriette schreef:
Mensen die liegen en keihard zeggen dat dat niet zo is. Mensen die achter je rug om over je praten, mensen die alleen aardig doen als ze wat van je willen.

En als iemand je niet aankijkt terwijl je aan het praten bent!! Zooo vervelend!!!

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:05

Klunzige mensen, mensen waarbij alles, naar mijn zin, niet snel genoeg gaat.. Dan doe ik het nog liever zelf..
Als men je niet uit laat praten..

Als ik 's ochtends op de fiets naar het station fiets.. Echt ver-schrik-ke-lijk. Wat een zondagsrijders Bloos! Ik fiets meestal een tandje harder dan de gemiddelde fietser, maar sjongejonge wàt een stuntpiloten.. Fiets je de tunnel in, mensen laten zich heeeeeeeeeeelemaal uitrijden in de tunnel, en dan moeten ze weer helling op en dan staan ze stil Rolleyes TRAP TOCH DOOR!!! Is dit nou zo moeilijk? Blijkbaar.. Ik scheur meestal met een rotgang die tunnel in, des te minder moeite kost het je om er weer bij op te komen.

Of van die bejaarden Rolleyes Djiezz.. die zouden ze toch per direct een fietsverbod op moeten leggen.. Dat rijdt daar dan met een gangetje van 0,1 kilometer per uur.. AAARGH! En dan hebben ze een fiets onder hun reet met 88 versnellingen en nòg komen ze niet vooruit Huilen Rolleyes Terwijl Jan met de Pet die wèl kan fietsen op een barrel rijdt van 50 jaar oud..

Of die irritante ventjes die als het hard waait vlàk achter je gaan fietsen.. Meestal ga ik dan nòg harder fietsen of ik doe even een noodstop Clown Daar schrikken ze wel van.. En maar lopen te klikken met die versnellingen enzo.. *ZUCHT*

Of van die aso-middelbare scholieren (en nee, ik zit NIET meer op de middelbare school) die met hun 10en midden op de weg zitten en een gangetje van 2 kilometer per uur rijden. HALLO, er zijn MEER mensen op deze wereld.. Rolleyes Ja, alleen op de wereld was zo'n bekend boek Rolleyes

Datzelfde geldt voor mensen die rucksichtlöss nog even de straat over steken vlàk voor je fiets.. Vre-se-lijk.. Ik fiets door..

Of van die opgeschoten puberale jochies die op hun opgevoerde brommertje 88duizend keer langs het huis scheuren.. WWAAAAAAAAAHHHH!!!!! Je zou toch direct hopen dat ze tegen een boom knallen Rolleyes

We hebben tegenover ook iemand wonen die gitaar speelt.. Zit je net lekker in de tuin, heb je dat gejengel van die gitaar.. Ik krijg dan toch lichtelijk de neiging om die gitaar.... Hmm.. laat maar Clown

Waar ik mij ook vre-se-lijk aan kan irriteren is dat als de tv-gids niet klopt Rolleyes Dan staat er voor bijvoorbeeld zondagmiddag een leuke film geplant, komt ie niet... Ik ben in staat om de tv-gids uit pure frustratie op te eten Nagelbijten / Gniffelen

Als bijbaantje zit ik achter de kassa, en wij ronden af. Dat staat met een levensgrote poster aangegeven (kan je niet omheen), op de kassa staat een sticker met koeienletters aangegeven dat wij AFRONDEN.. Heb je nog van die mutsen.. "O, ronden jullie af? Nou ik ben daar toch wel geschokt door hoor.. Ik had dat echt niet verwacht." MUTS! Kijk je nooit nieuws ofzo? Ik moet me beheersen en dat doe ik dan ook, maar op zich...

Waar ik ook niet tegen kan is als mensen je op je vingers gaan lopen kijken.. Daar heb ik echt een bloedhekel aan..

Roddelen haat ik ook.. Echt verschrikkelijk.. Evenals pesten ook verschrikkelijk. Pesters zijn ècht zielig..

Mensen die aandacht lopen te trekken. Dus van die opdirkte trutjes die denken dat ze alles zijn en heel slim. Maar ze hebben het IQ van een 10-jarige. En maar stoer lopen doen, en maar lopen pochen over hoeveel jongens ze wel niet hebben gehad en blablabla..

Waar ik ook een gruwelijke hekel aan heb is mensen die jou eigen huisdieren gaan lopen voeren Rolleyes BLIJF van andermans beesten AF! Of koop zelf een beest. We hadden dus iemand in de buurt wonen die gaf de buurtkatten leverworst.. Naaaaaaah, waar ZIT je dan met je stomme verstand??

Of de plaatselijke bibliotheek hier... Echt een RAMP.. De lui die daar zitten.. WWWWWAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH... Echt je loopt gillend weg.. Als je een boek reserveert, dan reserveren ze het verkeerde boek Rolleyes En om ze dàt aan het verstand te brengen... OEI.. Heel moeilijk.. Ik heb wel eens een UUR aan de telefoon gezeten om mijn RESERVERING te veranderen. Want die idioot met een IQ van 4 snapte mijn vraag niet.. Je barst bijna in janken uit.. Heel triest eigenlijk.

Wat ook een crime is geweest..: Verslagen inleveren op school.. Die lui raakten ALLES kwijt.. echt een administratie van lik m'n vestje.. Verschrikkelijk. Ouders hebben geregeld een brief naar school gestuurd, en dan was het verslag ineens wèl terecht binnen 5 minuten.. En dan eerst ook nog de schuld op de leerling afschuiven? Zijn ze nou helemaal..

Nog even op het hele fiets-verhaal terugkomend: Ouders met kleine kinderen.. Werkelijk waar.. je hebt binnen 5 minuten een recordaantal mensen die je wel kan WURGEN.. Moeders letten niet op en lopen maar te beppen en beppen.. Mensen, LET nou eens OP!! Let nou eens op je kinderen die slingerend alsof ze 5 flessen whisky ophebben over de weg gaan.. En als je dan belt dat je er langs wilt en ze nog zegt: "Let eens op uw kinderen!!", dan krijg je terug: "Meisje, meisje toch, rustig" AAAAARGHH.. zulke mensen zijn NIET goed voor je bloeddruk..

Ik kan mij ook dood ergeren aan de buren.. Blèrende kinderen, slaande deuren, schreeuwende ouders.. Daarbij hebben ze 2 auto's, een bootje (want manlief gaat uit vissen), èn een karretje. Nou is het bij ons niet zo breed voor. Maar bij wie staat de boot voor de deur? Juist, bij ons Rolleyes
Of anders staat de boot wel in het grasveldje voor.. Dan hoop je toch wel eens op een goede regenbui en dat het bootje dan vast komt te zitten ofzo..

We hebben ook zo'n aso in de buurt wonen die doet zijn brieven in de brievenbus vanuit zijn auto. Hij WEIGERT uit te stappen.. Voor die 2 meter.. Dus deze aso-meneer rijdt dus de stoep op, en over het grasveld weer de weg op ... En jammergenoeg is er dan NOOIT politie in de buurt...

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 22:08

Rustig Marije, rustig Haha!:D Adem in, adem uit, tel tot tien, tot vijftig, tot honderd Haha!:D

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:09

Amethyst... Gaat het een beetje... Ach gut

Adem in... Adem uit... Het komt goed... Clown

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:15

Mijn bloeddruk is alweer een beetje gedaald... Clown
Heerlijk om je irritaties kwijt te kunnen.. Vingers aflikken

Miss_happy

Berichten: 419
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:16

Sjonniej schreef:
Mensen die net doen alsof ze luisteren of mensen die ineens halverwege je verhaal hún verhaal gaan starten.
Dit vind ik ook zo irritant.... Grrrrr Boos!

Sommige dingen van Amethyst herken ik wel... * lag dubbel om jou verhaal*(je kan leuk vertellen Knipoog ) maar het is wel waar ja.. die fietsers... GRRRR

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:19

Zooow, volgens mij moest hier iemand ff stoom afblazen! *LOL* Volgens mij maak jij je leven een stuk ingewikkelder dan t is en das zonde, tis al ingewikkeld genoeg zonder je overal aan te ergeren Knipoog

Mijn frustraties:
- Met stip op 1: pesters... Zulke mensen hebben mijn leven zo ontzettend verziekt, en ik kan er nog steeds niet goed mee omgaan, ik kan nog steeds geen gevatte reactie teruggeven ofzo
- Mensen die je niet uit laten praten/niet naar je luisteren
- Mensen die zich km. boven je verheven voelen en zich daar ook naar gedragen & je zo behandelen...
- Mensen die van alles doorvertellen, ook persoonlijke dingen
- En ook heel hoog op het lijstje: asocialen. We hebben er heel veel in de buurt wonen, een kort overzichtje:
* mensen die de deur wagenwijd open hebben en dan keihard de muziek aanzetten, het liefst smartlappen en dan ook nog eens mee gaan zingen. Rolleyes
* Jongetjes die met een noodgang over de stoep fietsen en verwachten dat jij als voetganger van die stoep springt zodat zij er langs kunnen, en doe je dat niet dan krijg je een grote bek.
* Mensen die een feestje geven en dat zo luidruchtig doen dat de hele buurt kan meegenieten, en dat de hele nacht door en met enige regelmaat...
* Mensen die hun auto zo ongeveer ín je voortuin parkeren en het dan nog raar vinden als je daar wat van zegt
* De algemene mentaliteit hier in de buurt: zij mogen alles, jij nix, want dan zal je wat horen hoor! Echt heel erg... Boos!

Adem in... Adem uit... Ja ik ben weer rustig! Haha!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:23

Amethyst schreef:
We hebben tegenover ook iemand wonen die gitaar speelt.. Zit je net lekker in de tuin, heb je dat gejengel van die gitaar.. Ik krijg dan toch lichtelijk de neiging om die gitaar.... Hmm.. laat maar Clown

Ik kan mij ook dood ergeren aan de buren.. Blèrende kinderen, slaande deuren, schreeuwende ouders.. Daarbij hebben ze 2 auto's, een bootje (want manlief gaat uit vissen), èn een karretje. Nou is het bij ons niet zo breed voor. Maar bij wie staat de boot voor de deur? Juist, bij ons Rolleyes
Of anders staat de boot wel in het grasveldje voor.. Dan hoop je toch wel eens op een goede regenbui en dat het bootje dan vast komt te zitten ofzo..


De vriend van onze buurvrouw speelt ook gitaar en is inmiddels bij haar ingetrokken.. inderdaad soms erg irritant gepingel ook al omdat hij zomaar wat aanknoeit zonder nou echt een song te spelen.. en dan gaat hij nog meezingen ook met de flarden die hij wel kent... en dat zingen.. zelfs de katten rennen er van naar binnen

Zou wat dat bootje betreft eerder hopen dat het een keer zo hard regent dat hij de straat uit drijft.. Haha!

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:23

Ik heb 1 vriendin en die is heel lief hoor Lachen alleen als ik iets vertel wat ik zelf heel leuk vind of iets wat heel belangrijk voor mij is.. kan ze er zo over heen bulken dan begint ze: JA nou weet je wat ik daarmee heb?! of.. direct ja dat snap ik zeggen terwijl ik nog bijna niks verteld heb Verward maar we zijn het haar nu aan het afleren omdat het gewoon best wel vervelend is Scheve mond

Dus laat elkaar gewoon uitpraten Lachen

Go jij! Go jij!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Charaz, Eve_16, Hanneke137, Jara, juval, Niwla, sollair310, xxpetraxx, Zebrastreep en 181 bezoekers