Na Britney ff voor de dames...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 22:34

Ik vind Eric Schweig toch een stuk knapper dan al deze mannen hoor...maar zie daar maar eens een foto van te vinden...hij is die indiaan in <last of the mohicans> die van de rotsen af wordt gegooid ( Huilen )...speelt ook in <the broken chain> en <squanto a warrioir's tale>...in die laatste heeft Adam Beach de hoofdrol...ook erg Vingers aflikken...hij speelt ook in zo'n leuke cowboy/indianen/zwijmel film getiteld <coyote summer>...dus dames, ff naar de videotheek zou ik zeggen... *LOL* *LOL* *LOL*


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 22:37

Tsja.. Heel leuk al die koppies. Maar ja, niet te bereiken he?
Daarom heb ik maar z'on fijne amelander jongen. Goed uiterlijk en een wasbordje en heeeeel heel heeel lief. Zo lief dat ie op een gedeelde eerste plaats staat met Isolda!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 22:43

Oooh wat leuk dat jullie Ryan Philippe hebben neergezet!! Ik vind hem zooooo lekker... Kwijl Vingers aflikken Kwijl

Ik had een keer alle foto's van websites over hem geprint! Lachen

En die film....zwijmel... Kwijl

Trouwens ook leuk dat 'Buffy' meedeed in die film, want ik ben ook een beetje Buffy fan Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 08:52

Ik vind 'm dus echt alleen indeze film leuk de rest vin dik het nogal een watje *sorry*
Ik wordt oud en saai val niet meer zo op uiterlijk heb nog wel es dat ik me omdraai zo van ,hallo wie ben jij???,
maar 2 tellen heb ik zoiets van mhhhh la maar. terwijl ik bart eerst een sukkeltje vond en nou vind ik dat zo'n schatje.. euh heb het dan wel over bart van starmaker he Pling

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 11:41

Ben niet zo goed in namen! Maar er zijn 3 jongens, eentje is niet zo leuk, ik geloof Martijn en die andere 2 vind ik wel lief!! Ik vind dat Sita het beste kan zingen! Lachen

Echt knap als je zo kunt zingen...zucht...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 14:57

jaaah sita en bart die vinnik 't leukste!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 14:59

Ja Sita is zo grappig om te zien! Volgens mij gaat zij het heel ver schoppen! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:33

Alec Baldwin, dat vind ik een aantrekkelijke vent om te zien! maar ik val op iets oudere types dan jullie zo te zien. Ben zelf ook wel wat ouder ook he. En hoe heette die zanger van Kane ook alweer?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:44

ja dees je bent bejaard vergeleken met mij geloof dat je bijna 10 jaar ouder was toch? ik ben nu 19 en dacht dat jij 28 was of moet ik nu rennen voor m'n leven? Extreme duivel

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:53

Nee kim! je bent zelfs lief voor me, hahahaha! ik ben namelijk alweer 30....... kijk, het verschil tussen jullie en mij is dat niet val op boys maar op REAL MEN! grinnik.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:54

Eigenlijk val ik op blond haar en blauwe ogen. Qua uiterlijk dan. Dusse... wat de foto's van deze topic betreft teken ik in op Brad Pitt (zie trouwens verder bijna alleen maar kruisjes...). Warrig kort blond haar vind ik ook errug lekker, van die stoere surfboys, heerlijk... Cool

Van die zuidelijke types als Ricky Martin (toevallig is hij nu net op de radio), daar val ik dus he-le-maal niet op! Misselijk (oké, misschien wat overdreven, maar een andere smiley is er niet echt...)

Maar laat ik nou net kort geleden een hele leuke jongen hebben ontmoet, met donker haar en bruine ogen. En nog lief en aardig ook. Misschien mag ik 'm over een tijdje wel echt mijn vriendje noemen. Voorlopig zit er niet veel anders op dan afwachten tot hij terugkomt uit Nieuw-Zeeland...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 16:04

waar ik echt helemaal nix aan kan doen is dat ik Richard Gere echt Kwijl Tong uitsteken Vingers aflikken vind... Tja, die vent is minstens 50 of 60.. Maar hij blijft echt verukkulluk... Toch maar mijn eigen knappe Portugeesje aan de haak slaan... Zoeentje met heel veel Lovers

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes