Wisten jullie dat...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 16:58

Uit voorzorg heb ik mijn mobieltje altijd op toetsblok staan want het is nog wel eens voorgekomen dat ik mijn hele beltegoed kwijt was doordat die tel. in mijn broekzak zat te bellen... Boos! Maar eh...nou haalde ik dat ding dus laatst uit mijn zak zag ik toch dat ie op 112 bellen stond!!! Argh! Had ik toch bijna per ongeluk 112 gebeld...dus ik dacht dat ik vergeten was om mijn telefoon weer op toetsblok te zetten, maar dat was toch niet het geval... Verward Volgens mij kan je dat dus ook per ongeluk (vanuit broekzak *LOL*) bellen als je hem gewoon geblokkeerd hebt staan...toch vervelend als er opeens allemaal ambulances oid (moeten ze je natuurlijk wel eerst kunnen traceren Party!!) met loeiende sirenes op je af komen.....Maar gelukkig had ik nog geen verbinding... Schijnheilig anders was het knap Frusty vervelend geweest...en voor een ieder die me niet gelooft, kijk zelf maar! Maar niet op bellen drukken natuurlijk!


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 17:08

haha, klopt.. bij mij telefoon precies hetzelfde. Op zich wel goed natuurlijk..

Maar eeh, bij mij is het zo dat ie meteen weer 'uit' springt als je iets anders tiept dan 2x een 1 en dan een 2... dus het is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig als er dan 112 komt te staan..

Oh well Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:04

Ik heb er een gewoonte van gemaakt dat zodra ik m'b foontje aandoe ik hem op blokkeren zet. Is vaker voorgekomen dat ik onder een buitenrit niet bereikbaar was en mijn man dus behoorlijk in de stress. Pas als ik er dan afstapte keek ik op m'n gsmetje.... Pling

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 09:32

toch wel handig een ericson met zo'n klepje voor je toetsen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 09:36

Ik heb er gewoon een gewoonte van gemaakt op hem altijd op de toostenblokkering te zetten. Ik heb een Nokia dus dat gaat wel makkelijk.

Gr pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 09:47

Ik had al ruim 2 jaar een Nokia (3110) en op de dag dat ik een 3210 kocht kwam ik erachter hoe de toetsblokkering werkte... !@#$% Nou is die volgens mij voor alle Nokia's hetzelfde en mijn moeder nam mijn oude over, dus ik heb het ook maar meteen aan haar uitgelegd. Zij is nu tenminste altijd te bereiken, dat was ik niet! Heb ook wel eens gehad dat ik ineens 'hallo!' hoorde roepen vanuit mijn jaszak, had dat ding per ongeluk het laatst gebelde nummer opnieuw gebeld... *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-01 10:17

Ik heb hem dus op toetsblokkering staan!!!!!! Maar dat maakt voor 112 dus niets uit *LOL* *LOL* *LOL* dat kan je dus ook bellen als je toestel geblokkeerd staat...toch vervelend...enne...die ericson had ik ook, maar als het klepje afbreek (wat bij mij natuurlijk al snel gebeurde, haha *LOL* *LOL* *LOL* )werkt dat ook niet Huilen Dus misschien moet ik "dat ding" maar uit doen als ie in mijn zak zit...hihi...maar kijk maar eens op je eigen toestel, als ie geblokkeert staat en je toetst een willekeurig nummer in vraagt ie om vrijgeven maar bij 112 vraagt ie dus gewoon bellen Verward Maar eh...dat laatste niet doen he..hihihi..doegggg

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 12:38

Hahaha *LOL*

Ik heb weleens gehad dat ik aan mijn nieuwe vriend zat te vertellen over mijn beste vriend. Maar mijn telefoon was ondertussen mijn beste vriend aan het bellen en die zat dus gezellig mee te luisteren hoe ik over hem vertelde. Op een gegeven moment hoorde ik geluid uit mijn telefoon komen en toen bleek dat hij dus mee zat te luisteren. Ik kon wel door de grond (door de auto op dat moment) zakken hahahaha! *LOL*

Nu heb ik een Nokia 3210 en ik zet hem altijd op toestenbordblokkering!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 13:36

Hahahahaha, blunder! Lachen

Zo zie je maar weer; god straft onmiddelijk en roddel niet over andere mensen Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 14:05

Ja inderdaad! *LOL*

Maar het was niet echt roddelen hoor, roddelen is gemeen over iemand praten.. Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie